ჯიგუკის 50 ელფერი🔞

531 49 83
                                    

Pov. Jungkook

მას შემდეგ, რაც სასტუმროში დავბრუნდით, თეჰიონი და ჰოსოკი შეგვხვდა. 

- ჰეი. სად იყავით ამ დილაადრიანა?-  თქვა ჰოსოკმა სიცილით. 

- ჩვენ მაღაზიაში წასვლა გადავწყვიტეთ საჭმლის საყიდლად ..

- მმმმმ ..  ძალიან მშია.  კარგი, მოიტანეთ თქვენი საჭმელი. 

- უჰ .. ახლოს არ იყო სუპერმარკეტები. 

ჯიმინმა სწრაფად მომკიდა ხელი და მისაღებში გამიყვანა, რადგან ეს ყველაფერი გიჟურად ჟღერდა.  ჯინი და ნამჯუნი იქ იყვნენ.  ჩვენ ჯობია დავრჩენილიყავით, თესთან და ჰოსოკთან. 

- ოოოო ჯიმინ და ჯონგუკ, დილა მშვიდობისა, - თქვა ჯინმა,- ისეთი მაგარი კვნესა და ყვირილი მესმოდა მთელი ღამის განმავლობაში,- თვალი ჩაგვიკრა- შეგიძიათ პორნოს ბმული ჩამიგდოთ?  

- ოჰ.  დიახ, რა თქმა უნდა,  ჯიმინი ჩაგიგდებს.  ის უყურებდა.  მე კი მეძინა.. ძილს მიშლიდა.  ისეთი მკაცრი იყო.

- ეს თქვენ გქონდათ მასეთი ღამე,- ჩაიბურტყუნა ნამჯუნმა. 

- და დილითაც რაღაც მსგავსი იყო .. მე კიდევაც... ხემ.  ყოველ შემთხვევაში, ჯიმინ, არ დაგავიწყდეს მისი ჩაგდება. 

- კარგი, ჯიმინი მოგვიანებით ჩაგიგდებს, - ვუთხარი მე და ჯიმინს ჩემსკენ დავექაჩე. 

- მეჩვენება თუ ნამჯუნი რაღაცას ხვდება...

- ჩვენ ძალიან ფრთხილად ვმოქმედებთ, საიდან უნდა იცოდეს ნამჯუნმა ჩვენს შესახებ?- მშვიდად თქვა ჯიმინმა. 

ერთი დღის შემდეგ

დღეს შობაა და ჩვენ ყველანი ამისთვის ვემზადებით.  ყველამ ყველას საჩუქრები უყიდა და რამდენიმე საათში სადღესასწაულო ვახშამი დაგვეწყება. ჩვენ დავდებთ საჩუქრებს ხის ქვეშ და დილით ჩვენ დავტკბებით სიცოცხლით, ნაჩუქარი საჩუქრებიდან და იუნგის ფიგურით, რომელიც მან შეიძინა 10 000 ვონად, ფასდაკლებით. 

Hidden From View🔞Where stories live. Discover now