Pov. Namjoon
ეს ხმები, მოდიოდა გვერდით ოთახიდან. ყველა იყო მთვრალი. საკუთარი თავის გაკონტროლება შეუძლებელი იყო. და ვნებამ დაგვიპყრო.
გულწრფელად გითხრათ, მე დავიწყე ეს ყველაფერი. ჯინი კი უბრალოდ გახდა ის, ვისაც შეეძლო ჩემი სურვილის ასრულება. როდესაც ყველა ნასვამი იყო, ჯიმინი და ჯონგუკი დაუყოვნებლივ წავიდნენ თავიანთ ოთახში. და მივხვდი რატომაც. ყველანი ისხდნენ სადღესასწაულო მაგიდასთან, მაგრამ მათ არ ჰქონდათ უფლება, რაღაც გადაეწყვიტათ. ჯინი ჯერ კიდევ ფხიზლად იყო.
ჰოსოკი ტუალეტში, მგონი, თავს ცუდად გრძნობდა. თეჰიონს და იუნგის ეძინათ ხის ქვეშ. მოულოდნელად, მე გადავწყვიტე ჯიმინისა და ჯონგუკის საიდუმლოს შესახებ, რომ მარტო მე არ მცოდნოდა. ჯინს ხელი მოვკიდე და ჩვენს საძინებელში შევიყვანე.
- ჰეი, სად მიგყავს ჩემი თავი?- დაიბუზღუნა.
- რაღაც უნდა გაჩვენო. -მეზობელ ოთახთან მივედით და მე არც კი მჭირდებოდა არაფრის ახსნა, რადგან იმ ოთახიდან წამოსული ხმები ძალიან კარგად ისმოდა. იმდენად ისმოდა, რომ მე კიდევაც აღვიგზენი.
ჯანდაბა რა ვქნა? ჯინი ძალიან ახლოს არის. მთავარი ის არის, რომ ახლა არ დამინახოს.- ვფიქრობდი ჩემთვის.
მე ჯინი ჩვენი მეზობლების კარს მივაბჯინე, რომ ვინმეს შემოეხედა იფიქრებდნენ რომ მის გაჟიმვას ვაპირებდი. მაგრამ მთავარი მიზეზი იყო, რომ უკეთესად მოესმინა. ჩემი ამდგარი ორგანოს დამალვა არ იყო ძალიან ადვილი. ჯინი მთვრალი იყო და წინააღმდეგობა არც გაუწევია. ალბათ ვერც ხვდებოდა, რა ხდებოდა.
- წამო დავიძინოთ. -თქვა.
- მიხვდი რას აკეთებენ იქ?
- ვერაფერი გავიგე. მოდი ხვალ ვისაუბროთ.
მაგრამ ძილი არ იყო ჩემი გეგმების ნაწილი. ყოველივე ამის შემდეგ, ამაღამ მას მთლიანად დავეუფლები. ის დიდი ხანია მომწონს, არ ვიცი როდის გამიჩნდა მის მიმართ გრძნობები. განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც მე ვსვამ, მხეცი იღვიძებს ჩემში და ლამობს მას. ასეთ სიტუაციაში ჩვენ გვინდოდა ერთმანეთი. შევნიშნე, რომ ჯინის მეგობარს ნამდვილად არ ეძინა. სანამ ოთახის ზღურბლს გადალახავდა, ჯინი საწოლზე დავაგდე, ზემოდან მოვექეცი და მას ცხოვრებაში პირველად ვაკოცე.
CZYTASZ
Hidden From View🔞
Fanfiction"ჯიმინი და ჯონგუკი არიან ცნობილი აიდოლები სამხრეთ კორეაში, რომლებიც მალავენ თავისი ორიენტაციის შესახებ" ~მე უბრალოდ ვთარგმნი~