გავიფიქრე, როგორ ანერვიულდებოდა ჩვენი არმი, თუკი ისინი გაიგებდნენ, რომ ჩვენ, მათი ძვირფასი ტკბილი ბიჭები, ერთმანეთს ძლიერად ვტყნავთ. გულშემატკივრები, რომლებიც კვდებიანი ჩვენი ყოველი სექსუალური მოძრაობიდან. ისინი აღშფოთებული ხდებიან , როდესაც სხვა გოგოებთან გვაქვს ურთიერთობა. ისინი ოცნებობენ ერთხელ მაინც შეეხონ ჩვენს ლამაზ სხეულებს. შემდეგ კი ისინი აღმოაჩენენ, რომ გოგონები, პრინციპში, არ გვიზიდავენ. მგონი ეს იქნება დიდი სკანდალი. და ჩვენი პოპულარობა საგრძნობლად შემცირდება. მიუხედავად იმისა, რომ მეორეს მხრივ, ყველა შიფერი და გეი მხარს დაგვიჭერენ. და რატომ ვფიქრობ ასეთ უაზრო რაღაცეებზე ასეთ უხერხულ მომენტებში?
როდესაც თავი გადავაქნიე, დავინახე რაღაც, რამაც გამაოგნა. და კიდევ უფრო უხერხულად ვიგრძენი თავი. დავინახე შუახნის ბებია. მრგვალ სათვალეებში და მთლიანად ვარდისფერ სამოსში. მისი ხვეული თეთრი თმის ზოგიერთი ღერი სხვადასხვა ფერში იყო შეღებილი. ცისარტყელას ფერებით შეღებილი ბუმბულები ჩარჭობილი ჰქონდა თავში.
უცნაურად მოდური ბებია. თვალები შუბლზე ამივიდა და პირი გავაღე. ყბა ჩამომივარდა. სრულიად შიშველი ვიყავი. ოფლის წვეთები კვლავ მომდიოდა. ჩემი სხეული თითქოს გაქვავებული იყო და არ დამემორჩილა, შოკის გამო.
საინტერესო იყო, რამდენის დანახვა შეძლო.
- რას მიყურებ ძვირფასო? მე ბევრი მინახავს ცხოვრებაში. შენ, რა თქმა უნდა, მაგარი ხარ, მაგრამ მე მირჩევნია მელოტი "Brothers"-დან. - თქვა მან, როცა დაასრულა ამოისუნთქა, შებრუნდა და ისე წავიდა, თითქოს არაფერი მომხდარა, დერეფანში.
მებრძოლი ბებიაა. არც კი ვიცი გამიხარდეს თუ ვიტირო. ერთი მხრივ, მე შემაქეს, მაგრამ მეორეს მხრივ ძალიან მრცხვენია.
სანამ ვფიქრობდი, კარი მაინც ღია იყო. ჯიმინს კი შიშველი ეძინა იატაკზე. შევამჩნიე იატაკზე როგორ , პატარა გოგონა, 10-11 წლის, პირდაპირ ჩვენსკენ მორბოდა. ხელში ტელეფონი აქვს, უყურებს და რაღაცას ამბობს იქ. ალბათ პირდაპირ ეთერშია, რომელიმე სოციალურ ქსელში. რამდენიმე მეტრის მოშორებით გოგონა გაჩერდა. და თვალები შუბლზე აუვიდა. მან დაიწყო ყვირილი, მაგრამ განაგრძო გადაღება. კამერა ჩემსკენ შემოატრიალა.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hidden From View🔞
Fanfic"ჯიმინი და ჯონგუკი არიან ცნობილი აიდოლები სამხრეთ კორეაში, რომლებიც მალავენ თავისი ორიენტაციის შესახებ" ~მე უბრალოდ ვთარგმნი~