ახსნა და დასჯა🔞

425 42 43
                                    

Pov. Jungkook 

მე შევეცადე რაღაც გამეკეთებინა ამ ჩანაწერის წასაშლელად, მაგრამ ოქროს მაკნეს ხელები ერთი ადგილიდან აქვს ამოსული და საერთოდ ვერ ერკვევა კომპიუტერებში.  ამიტომ, აღმოჩნდა, რომ რაღაც არასწორად გავაკეთე.  ჯიმინმა მაშინვე მიხვდა, მაგრამ პრობლემა ის არის, რომ ისიც რამეს ვერ ხვდება. საათზე უკვე ღამის 2 საათია. მგონი ყველას სძინავს.  ჩვენ ვერ მივალთ ნამჯუნთან,  ცოტა უცნაური იქნება:

- ნამჯუნ, ჩვენ გადავწვიტეთ შენი სტუდია გამოგვეყენებია და დავინახეთ, რომ ვიღაც ჩვენს ხმას იწერდა, გადავწყვიტეთ რომ მტკიცებულებები როგორმე წაგვეშალა და სადღაც გავგზავნეთ, არ ვიცით სად და არ ვიცით ვის.  

ეს წარმოვიდგინე და ძალიან შემრცხვა.  დასაწყისისთვის, ჩვენ გადავწყვიტეთ მოგვესმინა ზუსტად რომელ მომენტში, დაიწყო ჩვენი ჩაწერა.  ჩვენთვის შოკი იყო, როდესაც გავანაალიზეთ რომ, სტუდიას მარტო ჩვენ არ ვიყენებთ.  ჯინის კვნესა და ნამჯუნის ღრინვა აშკარად ისმოდა, ეს ძალიან გავდა პორნოს.

- აჰაჰ, ღმერთო, აქ კომპრომატი მარტო ჩვენზე არ ყოფილა.  

- ჰეჰე, ახლა ნამჯუნი ვალდებულია დაგვეხმაროს, მაგრამ ჩვენ არ ვიცით ზუსტად რა გავაკეთეთ.  

მას შემდეგ რაც ჯიმინმა თქვა ეს, მე ის ნამჯუნთან გავგზავნე. 

Pov. Jimin 

რატომ უნდა მივიდე მე მასთან?  მეც ვიპოვე სულელი ჩემთვის.  თავად დააჭირა, რაზეც საჭირო არ იყო , მაგრამ მაინც მე ვარ დამნაშავე.  

მას შემდეგ, რაც ნამჯუნის ოთახთან მივედი, მივხვდი, რომ იქ ყველას ეძინა.  ისმოდა ხვრინვის ხმა.  როდესაც იქ შევედი, დავინახე გვამების გროვა.  ნამჯუნთან მივედი და დავიწყე მისი გაღვიძება.  

- ჯინ~ი შენ ხარ?  - თქვა მძინარე ხმით.  

- რა ჯანდაბად მე უნდა ვიყო ჯინი, მე ჯიმინი ვარ, შე სულელო, მიდი ადექი, პრობლემები გვაქვს.  

Hidden From View🔞Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang