Pov. Jungkook
მოვკვდი. ჯიმინიც მგონი.
- აჰ, რაღაც სმენასთან პრობლემები მაქვს, როგორმე საავადმყოფოში უნდა წავიდე, - ჩუმად თქვა და კარი მიხურა.
ადრენალინი საკმარისზე მეტი მივიღეთ.
ოჰჰ..
სხვათა შორის, ჯიმინმა ზურგზე გაათავა. მაგრამ არცერთმა ჩვენგანმა არ გაიგო ეს. მამაჩემი წავიდა და თითქოს არაფერი გაუგია, ან მართლა არაფერი გაუგია. მაგრამ ამის შემდეგ მაშინვე გადავწყვიტეთ ოთახის კუთხეებში დავფანტულიყავით და უბრალოდ დასაძინებლად წავსულიყავით.
დილით სახლში ვითარება დაიძაბა. როცა ვსაუზმობდით, ყველა ჩუმად ჭამდა. ძალიან რთული იყო. და ვცდილობდი მამაჩემის თვალებში არ ჩამეხედა. და დედასიც. თუ ის რაღაცას ეჭვობს, მაშინ დედა აუცილებლად გაიგებს. მაგრამ ჩვენ საუკეთესოს იმედი გვაქვს.
მამის გამოხედვით მხოლოდ იმის გაგება შეიძლებოდა, რომ ვერ გამოიძინა. საუზმის შემდეგ მე და ჯიმინი სასეირნოდ წავედით. ტკბებოდა ხედით და არა ერთმანეთით. ვინაიდან ეს სახიფათო ტერიტორიაა და ყველას შეუძლია ჩვენი დანახვა.
ამის შემდეგ მივედით ჩემს სახლში, სადაც არავინ იყო. მამა აშკარად წავიდა სამსახურში. დედა მეგობრებთან ერთად სასეირნოდ იყო გამოსული. მე და ჩიმჩიმი სამზარეულოში ვისხედით და მომავალ კონცერტებზე ვმსჯელობდით. არაფერი უწინასწარმეტყველებდა უბედურებას. უცებ ჯიმინი ადგა და მეორე სართულზე, ჩემი ოთახისკენ გაემართა. ვერ დავეწიე და აღმოჩნდა, რომ ის ჯერ ჩემს ოთახში შევარდა და კარი ჩემს ცხვირწინ მიხურა. საერთოდ არ ვიცოდი რა ხდებოდა. ის გაგიჟდა?
Pov. Jimin
ეს აზრი ძალიან სპონტანურად დამემართა. ვიცი, რომ გუკი არ მომცემს იმის ხილვის უფლებას, რაც მხოლოდ მას ეკუთვნის. მინდა ვნახო რას მალავს. კარები ჩავკეტე, რომ ჩემს გეგმები არავის ჩაეშალა. მას ოთახში უზარმაზარი კარადა აქვს. და ეს არის ჩემი მიზანი.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hidden From View🔞
Fiksi Penggemar"ჯიმინი და ჯონგუკი არიან ცნობილი აიდოლები სამხრეთ კორეაში, რომლებიც მალავენ თავისი ორიენტაციის შესახებ" ~მე უბრალოდ ვთარგმნი~