53. Deanova ne tako idealna stran

28 4 0
                                    

SIRIUS

Čim hitreje sem moral na vlak. Sicer nisem bil prepričan, kako to deluje pri Potterjevih. Glede na Jamesovo točnost najbrž zadnjo sekundo.

"James! Sirius! Pridita, vlak bomo zamudili!"

"Takoj!" je zaklical James. Vdrl je v mojo sobo. "Slišal si mami, obleči se!"

"Daj mir," sem rekel in mu vrgel blazino.

"Res ni časa za to," je rekel James.

"Dobro, dobro, daj mi deset minut," sem rekel. James je pokimal in odhitel po stopnicah. Čim hitreje sem se poskusil obleči zaradi česa sem se rahlo zapletel v pulover (kar je Jamesa še preveč zabavalo), a po kakšni minuti sem obupal nad njim in se odločil, da ga raje pustim v zaboju.


ALICE

Zjutraj me je zbudil glasen smeh. 

"Prekleto Dean, rada bi še spala," sem zamomljala in se ulegla. Trenutek za tem je v mojo sobo vdrl kdo drug kot Dean in za sabo zaprl vrata. Ob njih se je sesedel na tla in se glasno smejal.

"Dean! Bolje zate, da ne pridem taka na postajo!" sem lahko slišala glas svoje sestrične. Vprašujoče sem pogledala Deana, ki mi je nakazal naj počakam sekundo preden mi je razložil.

"Torej krtačo, ki sem jo našel v tvoji sobi..."

"Po moji sobi si brskal?!"

"Počakaj. Kakorkoli, tvojo staro krtačo sem podtaknil Lucie in ko se je z njo počesala so njeni lasje postali živo rozni.."

"Počakaj, vzamem nazaj, tista krtača je bila obupna potegavščina," sem ga spet prekinila.

"Kakorkoli, Lucie ima živo roza lase. Kje si dobila tisto krtačo?"

"Mislim, da mi jo je podaril Sirius. Nisem čisto prepričana," sem rekla. "Saj ni važno, hitro se obleči Dean, na postajo moramo."

Dean je prikimal, se izmuznil iz moje sobe in vsi smo se čez nekaj minut srečali v jedilnici, kjer je Aldina videla Deanovo potegavščino in pomagala Lucie, Deanu pa je povedala, da naj se lepše obnaša. Vse skupaj je bilo kar smešno, a nisem si mogla privoščiti glasnega smejanja, res nisem hotela uničiti Aldininega zaupanja, kajne?

***

"Se vidimo za božič! Ja, Alice, vidimo se za božič," je rekla Aldina in me strogo pogledala, ko sem odprla usta.

"Nisem mislila ugovarjati," sem rekla. Aldina se je nasmehnila in me objela.

"Kakorkoli, se vidimo," je rekla Aldina in nas spodila na vlak. Še zadnjič smo ji pomahali.

"Uau Alice, tvoje spremstvo se pa vsako leto veča," sem zaslišala znan glas.

"Oh utihni Black," sem rekla in Siriusu pokazala jezik. Sirius se je nasmehnil.

"No in kdo so vsi teli? Mislim, Vic in Deana poznam," je rekel se jima nasmehnil (Vic me je tu posnemala in mu pokazala jezik), "ampak kdo sta pa tole?"

"Tebe sem pa že videla!" je vzkliknila Marie Anne. "Ti si tisti Alicin fant, ki je bil zadnjič pri nas!"

Sirius se je zasmejal. "Kdo pa si ti?"

"Marie Anne zate. Anne za prijatelje," je precenjujoče odgovorila Marie Anne.

"Jaz pa te bom klical kar Anne," je rekel Sirius. Marie Anne se je nasmehnila in prikimala. Moram priznati, da je bila tale dobra. "Je v kupeju prostor še za eno osebo?"

Dvojne težaveWhere stories live. Discover now