17. Izpiti

96 12 36
                                    

   Kmalu smo se morali začeti učiti za izpite. Lily je norela, če je bilo v dnevni sobi preglasno, jaz sem se učila tudi med glasnim klepetanjem sošolcev, lahko si mislite, kdo se sploh ni učil. Prepričana sem, da veste. Marius se je učil v fantovski spalnici. Naj bi ga bilo strah Lily in Remusa. Vsaj tako je rekel Sirius. Po moje se je zlagal. No, kakorkoli. Lily je enkrat dokončno pregorelo.

"A SE MISLITA VIDVA SPLOH KAJ UČITI!?" ju je nadrla, ko sta se že petnajstič valjala od smeha zaradi ene šale.

"Ne," ji je brezbrižno odgovoril Sirius. 

"Zakaj?" jo je vprašal James.

"POJDITA SE REŽAT KAM DRUGAM!" je zavpila Lily, Sirius pa je v istem trenutku rekel: "Pojdita se učit kam drugam."

Vsi (razen Lily) smo se zasmejali. Lily je vzela knjige in odšla v knjižnico (najbrž). Remus je odhitel za njo in mrmral, da se tu sploh ne da učiti. James in Sirius sta počakala, da sta šla Lily in Remus ven, nato pa sta bruhnila v smeh in ponavljala njune besede.

Jaz sem pobrala knjige in odšla v našo spalnico. V bistvu je imela Lily prav: malce nadležna sta že s tem smejanjem. 

Najbolj čudno mi je bilo Siriusovo pisanje na pergamentni zvitek. Mogoče je risal. No, Sirius je takrat, ko je Lily znorela, naj se učita, risal na pergament. In to vsakič. Zanima me, kaj riše.

Mislim, da sem od učenja kmalu zaspala. Zbudila me je Lily.

"Alice, zbudi se," me je budila. "Sirius te rabi." Kmalu ji je uspelo in sem se zbudila. Bila sem čisto skuštrana. Po stopnicah sem odšla v dnevno sobo in z očmi poiskala Siriusa. Sedel je v njegovem najljubšem naslonjaču.

"O, super. Lily je uspelo," se je razveselil, ko sem se primajala do njega. Spet je imel v rokah pergament. "No, poglej tole," mi je ukazal. Pogledala sem na njegov pergamentni zvitek. Narisana je bila polna luna in volk, ki tuli vanjo.

"Ne rišeš slabo," sem mu priznala.

"Ah, koga zdaj briga kako rišem! Na kaj te spominja?" me je vprašal.

"Hmmm... Na volkodlaka," sem pomislila. 

"Točno tako! In..." mi je hotel razložiti, pa se je pojavil Remus. "Kasneje ti bom razložil."

Remus je kmalu prišel do naju. "Kaj pa skrivaš, Sirius?" je vprašal. Sirius mu je vdan v usodo pokazal. "Uau, lepo rišeš," mu je povedal Remus. Ampak, ko je videl sliko je prebledel. "Od kje ti navdih za to sliko?" je zaskrbljeno vprašal.

"Ah, opažanja," mu je odgovoril Sirius.

Remus je zdaj postal bled, kot stena. "Jaz grem v spalnico," je izdavil in izginil po stopnišču. Pomenljivo sem pogledala Siriusa. Mislim, da bi najraje zavpil 'Imam te!'.

"In kaj si ugotovil?" sem ga vprašala.

"Ugotovil? Ah, nič..." se je zlagal.

"Ne laži!"

"Saj ne lažem!"

"Povej mi!"

"Prav no! Vem zakaj Remus hodi k babici!" mi je povedal. Ob besedah 'hodi k babici' je v zrak narisal narekovaje. Ravno mi je hotel povedati nekaj, ko je zraven prišla Lily.

"Sta se kaj učila?" naju je vprašala.

"Ne," ji je odgovoril Sirius.

"Alice?" se je rdečelaska obrnila k meni. "Prosim, uči se s Siriusom," me je prosila. Samo nemo sem ji prikimala. Nato je Lily odšla. 

"Ravnokar sem se spomnil..." se mi je izmikal Sirius. "V spalnico moram iti," je povedal in pobegnil po stopnicah. Zaloputnil je s palico. Skozi zaprta vrata sem ga slišala reči: Kleidveris! Torej mi je zaprl vrata. Pa kaj potem. Potiho sem šla za njim. Ko sem bila pri njihovih vratih sem šepnila: Alohomora! Malce sem odprla vrata. Nihče me ni videl. Sredi sobe je Sirius korakal sem ter tja. James in Marius sta sedela na eni izmed postelj in se basala s sladkarijami. Remus je na postelji najbližji oknu zasanjano strmel skozenj. Sirius je besnel. 

"Vse! Prav vse!" je kričal in se živčno sprehajal po sredi sobe. 

"Sirius umiri se," ga je miril James. Še malce bolj sem odprla vrata, da sem se lahko splazila notri. 

"Kaj če nam kdo prisluškuje?" je strahopetno izdavil Marius. 

"Le kako, ti bebec!" je zavrnil njegovo teorijo Sirius. "Vrata sem zaklenil," je rekel. Prišel je čas, da se pokažem. 

"Tako!" sem rekla in se skočila iz mojega skrivališča. 

"Kako si...? Vrata sem zaklenil!" je bil presenečen Sirius.

"Alohomora," sem mu pojasnila. Namrščil se je.

"VEN!" je name zavpil James. 

"Zakaj?" sem ga vprašala.

"Ne tiče se te, kaj se pogovarjamo," mi je pojasnil in me spodil.

 Šla sem ven. Poiskala sem Lily. Našla sem jo v avli zraven Rawsa. Ko me je zagledal je odšel po hodniku, ki vodi v ječe. Lily se je obrnila in me zagledala. 

"Alice, kaj je narobe?" me je zaskrbljeno vprašala.

"Pogovoriti se morava."

Dvojne težaveWhere stories live. Discover now