Epilog

33 7 0
                                    

Alice je sedela za mizo v kuhinji in drgnila prstan na svoji roki. Pisala naj bi članek za Preroške novice, a se ji je zataknilo in ni vedela kako končati.

"Mami? Cassie je se samo preobrača," je rekla Lyra, ki je neslišno prišla v kuhinjo in se usedla poleg svoje mame. Alice jo je vprašljivo pogledala. "Ne morem spati, ker je to preglasno."

"Dregni jo," je rekla Alice. Lyra je zavzdihnila.

"Kaj delaš?"

"Pišem članek. Bi rada prebrala?" je odgovorila Alice in segla po pergamentu. Lyra je prikimala in Alice ji je izročila članek, ki ga je napisala v dveh urah. Lyra je tiho brala za slabi dve minutki.

"Naslov mora biti udaren, podnaslov razložiti zgodbo, članek pa se mora končati tako, da si ga bralci zapomnijo."

"Kako pa to veš?" se je zasmejala Alice.

"Brala sem v eni izmed tvojih knjig," je odgovorila Lyra in vstala. "Srečno."

Alice je opazovala Lyro, ki je hodila po stopnicah. 

"Prehitro sta zrasli," je zavzdihnila Alice in nadaljevala s člankom. Kmalu se je spomnila odličnega zaključka.


Sirius Black je buden ležal v svoji postelji, v celici v Azkabanu. Strmel je v prstan na roki in razmišljal. Razmišljal, s čim si je zaslužil to in razmišljal zakaj je šel za podgano. Po vseh teh letih se je še vedno krivil za smrt Jamesa in Lily Potter. 

Pogledal je proti polni luni, na katero je imel skozi okno svoje celice. Remus je moral danes spet biti sam. In za to je bil spet kriv sam.

Če pred osmimi leti le ne bi šel za Mariusom Mallyjem bi zdajle bil doma in spal v udobnejši postelji, z več osebne lastnine kot samo prstanom in nekaj zaporniškimi oblačili. Vsak dan bi se zbudil ob hrupu male Cassiopeie in Lyre, ki bi se prepirali in bi na hitro poljubil Alice preden bi šla v službo. Nikoli se ne bi naveličal tega.

Glavni vhod na hodnik se je odprl in skozi vrata stražarja pripeljeta mladeniča. Sirius je pogled odvrnil od prstana, da bi si ga ogledal. Fant je imel ostre ličnice in temnejše lase. Upiral se je stražarjema, a takoj, ko ga je zajel mrzli zrak, ki so ga povzročali morakvarji se je umiril in povesil glavo. Tresel se je. Sirius je vedel, da tu ne bo preživel dolgo, fant je bil suh in slaboten in morakvarji ga bodo hitro zlomili.

Stražarja fanta odpeljeta do njegove celice. Ko gredo mimo Siriusa fant dvigne pogled in roteče pogleduje zapornike mimo katerih ga peljejo. 

Mesec pozneje je Sirius skozi okno njegove celice opazoval tako rekoč Azkabansko pokopališče, saj so slabotnega fanta položili k večnemu počitku.

Dvojne težaveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang