10. Na vlaku

111 13 4
                                    

SIRIUS

   En dan pred počitnicami smo vsi začeli pakirati. Vsi smo bili malce živčni. Najbolj James, Remus in jaz. 

Na vlaku smo se igrali z eksplozivnimi kartami, Marius, Mary in Rose pa so samo gledali. Dokler vlak ni začel zavirati. Pospravili smo karte, vzeli zaboje in se prerinili z vlaka. Čez pregrado sta šli Alice in Lily prvi.

Počasi smo se približali Alice in njeni družini. Natančneje sem si pogledal njeno družino. 

Alice je bila pomanjšana različica svoje mame. Obe z dolgimi, čokoladno rjavimi lasmi in mlečno čokoladnimi očmi. 

Zraven njiju je veselo stal fant, prav s tako barvo las in enako barvo oči. Tudi njegovi lasje so bili skodrani.

Malce stran je stala deklica, ki je ne bi štel pod Alicino družino, če ne bi vedel, da ima Alice sestro. Dekličini lasje so bili dolgi, a ravni in svetle blond barve. Pogledala je proti nam in njene oči so bile hladne modre barve.

"Sirius Black," me je predstavila Alice. "James Potter in Remus Wulf" je predstavila še Remusa in Jamesa.

"Alexandra Sanderson. Kličete me lahko Alexa. Me veseli, da sem vse spoznala. Zdaj pa pojdimo, tu je preveč bunkeljnov," je rekla Alexa in smo odšli. Alexa je bila zelo prijazna. 

"Otroci, povejte mi kaj o sebi," je želela Alexa. 

"No, jaz sem Sirius Black," sem začel, ko se nihče ni zganil. "Sem potomec družine Black, ampak je ne maram. Vsi moji sorodniki so bili namreč v Spolzgadu. Jaz pa jih nisem ubogal ter sem se jim upiral in sem pristal v Gryfondomu," zadnji stavek sem ponosno povedal. 

"Vsi moji sorodniki so bili v Gryfondomu," je povedal James.

"Jaz sem iz bunkeljske družine," je zamrmrala Lily.

"Moja mami je bunkeljka. Ni hotela, da grem na Bradavičarko," je postala živahna tudi Rose.

"Jaz sem čistokrvna," je povedala Mary, ki ponavadi ni bila tako zgovorna. "Moj oči in mami delata na ministrstvu,"

Tako smo začeli debato. Nato pa je Alexa ustavila pred vijolično hiško. Pravzaprav ni bila tako majhna. Imela je tri nadstropja, če ne štejemo pritličja. 

"Tako, prispeli smo," je naznanila mami. "Nič posebnega ni," je rekla mami. Hiša je bila najlepša kar sem jo kdaj videl. 

"Hvala Alexa," sem se ji zahvalil. "Da lahko ostanem," sem se dopolnil.

"Imeli se bomo super!" je obljubila Alexa. In je tudi držala obljubo.




Dvojne težaveWhere stories live. Discover now