Aprila so me spustili iz ambulante. Siriusa so spustili šele teden za mano. James je bil vesel, ker si bova lahko ogledala njegovo tekmo proti Pihpuffovcem. Tega sem se tudi jaz veselila. Siriusu pa to ni bilo všeč. A še vseeno je prišel na tekmo. Usedli smo se v prvo vrsto.
"Pozdravljeni sem Adam Jordan! Danes bom komentiral to tekmo!" je naznanil Adam pred začetkom tekme. Adam je bil temnopolt fant, z rjavimi očmi. Njegovi lasje so rahlo spominjali na sladkorno peno (ampak ne po barvi). Imel je temno rjave lase. Bil je le eno leto starejši od nas.
"In na igrišče prihajajo Gryfondomovci: Sanderson! Mulletova! Songova! Malhaar! Braid! Layer! Innnn Potter!" je naznanil igralce Gryfondoma. Na igrišče so ob svojih imenih prifrčali igralci naše ekipe v škrlatno zlatih plaščih. Gryfondomovci smo jih pozdravili z glasnim aplavzom. "Potter je iz prvega letnika pa še vseeno igra! Kakšen talent mora imeti! In leti na Nimbusu 1999! Trenutno najboljša metla! Kakšen talent..." je spet vzkliknil komentator, pa ga je profesorica McHudurra prekinila.
"Zdaj pa še Pihpuffovci!" je povedal napovedovalec malce manj navdušeno. "Cloud! Mikley! Smithova! Robinson! Jackson! Lingova! In Swiftova! Ali bo Potterju uspelo ujeti zviz pred Swiftovo? Kljub temu, da že pet let igra quidd..." je napovedoval Adam.
"Jordan! Brez reklam!" ga je prekinila profesorica McHudurra.
"Ja profesorica! In začeli so! Songova je ujela lokl in že leti proti obročem! Jackson se pripravlja, Songova strelja innn... ZADELA JE! Deset točk za Gryfondom!" Adam je bil navdušen.
"Lokl je zdaj ujel Mikley in podal ga je Cloudu! Od neznano kje se jima je pridružila Smithova! Nasproti jim prihaja Sanderson! In Robinson je vanj nabil štamf! Malhaar se je odločil maščevati! Tole je gotovo bolelo! Potter drvi proti tlom! Na njegovi desni je Swiftova! Inn... Potter je ujel zviz! Tako kmalu po začetku tekme! 10 MINUT PO ZAČETKU TEKME! Gryfondom je zmagal sto šestdeset proti nič!"
Vpili smo, rjoveli, najglasnejši je bil seveda Sirius. Navdušeno smo odšli v Gryfondomovsko dnevno sobo. Kmalu za nami so prišli člani ekipe. Vsi po vrsti so hvalili Jamesa, ta pa si je neprestano mršil lase.
"In potem je bila ob meni Swiftova..." je že stoosmič obnavljal svojo zgodbo. Sirius je imel Jamesovega važenja dovolj in se je usedel v naslonjač poleg kamina. Usedla sem se k njemu.
"Si v redu, Sirius?" sem ga vprašala. Prikimal je. "Si kje videl Lily?" je bilo moje naslednje vprašanje. Odkimal je. Poiskat sem šla Lily. Našla sem jo v knjižnici poleg nekega fanta s črnimi lasmi. Njegovi lasje so bili nenavadno mastni in njegova koža nezdravo rumankasta.
"Rob! Ne! Kljub temu, da je navadna rit!" se je jezila Lily na fanta.
"Prav," je bil fant razočaran, a vendarle jo je ubogal.
"Lily, zakaj nisi prišla v dnevno sobo?" sem ju zmotila. Lily se je prestrašeno obrnila, njen prijatelj pa me je sovražno pogledal.
"O, ti si Alice. Ne vem," se je izmikala. Fant je vstal in mrmraje pozdravil in rekel, da gre spat.
"Kdo je bil to?" sem jo vprašala, ko je fant odšel.
"Robaus Raws. Iz Spolzgada," mi je pojasnila, "ampak ni zloben. Prijazen je. Misli si kar hočeš samo prijatelja sva. On mi je povedal vse o svetu, ki ga poznam zdaj. Saj veš. Iz bunkeljske družine sem," mi je pojasnila.
Prikimala sem ji. Razumela sem jo. Približno.
"Alice, si v redu?" me je vprašala Lily. Bili sva pred portretom debele gospe. Sploh nisem vedela, kdaj sem šla iz knjižnice.
"Ja. Ja, seveda sem."
"Nekam glasno je notri. 'Ocvrta cvetača'" je povedala geslo. Notri ji je skozi luknjo pomagal James. Hitro se ga je otresla in stekla v spalnico.
"Evansova! Hej Evansova!" je klical za njo. "Kaj delam narobe?" je zašepetal nama s Siriusom.
"Pokliči jo po imenu, tepec," sem mu svetovala in pohitela za Lily. Na postelji je ihtela. Prisedla sem k njej.
"Je vse v redu?" sem jo nežno vprašala. Prikimala mi je. Vstala sem, da bi šla spat.
"Ne. Ni vse v redu, " mi je povedala resnico.
"Jamesu si všeč," sem ji povedala, ampak mislim, da je že vedela.
"Ne," je odkimala.
"In Robausu,"
"Ne,"
Začeli sva govoriti. Nato pa sta v sobo prišli Rose in Mary. Zaradi Rose sva hitro utihnili, saj ona pozna vse na šoli in bi vsem tudi povedala.
"Gremo spat?" sem jih vprašala. Uredile smo se in zlezle pod mehke odeje.
YOU ARE READING
Dvojne težave
FanfictionAlice je mešanka. Njena mama je čarovnica, oče pa bunkelj, vsaj tako je mislila. Pred začetkom Alicinega petega letnika, ji ravnatelj Dumbledore pove resnico; njen oče sploh ni bunkelj temveč čistokrven čarovnik! Alice se od tistega trenutka želi do...