Alazla Savaş abinin gitmesinin üzerinden 4 saat geçmişti ve biz 1 saattir Zeynep'le mutfakta pasta börek yapmıştık ve bu sürede iyice birbirimize alışmıştık kısacık 2 günde Zeynep'i o kadar çok benimsedim ki sanki yıllardır hayatımda gibi hissediyordum.
"Efsun sana bir şey soracağım yanlış anlamazsan" merakla Zeynep'e döndüm
"Sor tabi lütfen yanlış anlamam"
"Sen Alaza aşık mı oldun ?" gözlerim yuvalarından çıkacak gibi açıldı
"H-hayır canım nerden çıktı o "
"Efsun Alaza bakışlarından anlayabiliyorum utanmana gerek yok gel kek pişene kadar biraz konuşalım" kafamı sallayıp Zeynep'in arkasından salona ilerleyip yanına oturdum.
"Ben neler hissettiğimi bilmiyorum daha 3 gün oldu onu tanıyalı ama yıllardır onun yanındaymışım gibi hissediyorum bana sarıldığı zaman kollarının arasında sanki evimdeymiş gibi hissediyorum kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor ben bilmiyorum Zeynep kafam çok karışık o bana yardım etti ve ben böyle hissettiğim için kendimden utanıyorum hem Alaz beni sevmez ki ben onun yanına yakışmam" dolu gözlerimden yaşlar akarken derin bir nefes alıp Zeynep'e döndüm göz yaşlarımı silip ellerimi tuttu.
"Efsun sen aşık olmuşsun Alaza bu anlattıkların hissettiğin şeylerin adı aşk utanacağın bir şey yok ki bunda hayatım çok normal şeyler bunlar aşık olmak birini sevmek bunlar çok güzel duygular sana daha önce anlattığım şeyi hatırlıyor musun Savaşla seninle Alazla tanıştığın gibi tanıştığımı bende aynı senin hissettiğin şeyleri hissettim olmaz dedim ama bak şimdi 5 yıldır evliyiz belli mi olur belki sizde evlenirsiniz ayrıca ne demek yanına yakışmam o kadar güzelsin ki kalbin gibi yüzünde çok güzel bir daha ağzından böyle şeyler duymak istemiyorum".
Evlenmek Alazla ben düşündüğüm şeyle yüzümde sıcacık bir gülümseme oldu.
"Bakıyorum da yüzünde güller açtı evlenmek deyince Efsun Hanım" Zeynep'in konuşmasıyla ona döndüm yüzünde muzip bir ifadeyle bana bakıyordu.
"Yok canım dalmışım öyle koku mu geliyor sanki mutfaktan ben bir bakim" deyip hızlıca mutfağa girdim aklımda Alazla evli olma fikri dönüp duruyordu. Zeynep benim duygularımı anlamıştı acaba Alazda anlamış mıdır ? Çok mu belli ediyorum acaba beynim patlayacak gibi olacakken kurtarıcım evi dolduran zil sesi olmuştu sanırım Alazlar gelmişti onlar dışarda yemek yediği için direk eve gidecektik çantam olmadığı için hızlı adımlarla mutfaktan çıktım
Zeynep ve Savaş abiyle vedalaşıp eve gitmek üzere yola çıktık.
"E e ne yaptınız Zeynep'le eğlendin mi ufaklık ?" Alazın sorduğu soruya aklıma Zeynep'le konuştuklarımız gelince utançtan yanaklarımın kızardığına yemin edebilirim.
"Güzeldi yarın misafirleri gelecekmiş onun için pasta yaptık eğlenceliydi"
"Hımm anlıyorsun demek ki pastadan yemekten bende isterim bir gün ellerinden yemek" deyip göz kırptı sanırım kalbim yerinden çıkacaktı benim elimden yemek istedi benim elimden.
"Olur sevdiğin bir yemek varsa söyle yarın yaparım"
"Kafana göre istediğini yap yerim ben " kafamı sallayıp yolu izlemeye devam ettim.
----------------------------------------
Eve gelmemizle direk banyoya girdim oldukça yorucu bir gündü üstümü giydikten sonra alazla konuşmam gereken konular olduğu için salona indim.
Gördüğüm manzara karşısında yavaşça yutkundum Alaz üstü çıplak bir şekilde koltukta oturmuş içki içiyordu yavaşa yanına ilerleyip karşısına oturdum gözleri yavaşça beni buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFLAZ (Tamamlandı)
ChickLit"Tamam vereceğim sana Efsunu " gözlerimden yaşlar akarken hayal kırıklığıyla Alaza baktım bana bunu nasıl yapar nasıl beni bile bile o cehenneme gönderir neler yaşadığımı neler yaşayacağımı bile bile nasıl yapar bunu. "Beni geri mi gönderiyorsun ken...