Bazı sağlık sorunlarından dolayı bölüm gecikti kusura bakmayın lütfen.
İyi okumalar...3 hafta sonra:
Aynadan son kez kendime bakıp heyecanla Zeynep ve Sedefe döndüm ikisi de gözlerindeki parıltıyla bana bakıyorlardı.
"Efsun hayatımda gördüğüm en güzel gelinsin"
"Evet yenge çok güzel olsun erkek olsam kesinlikle seni kaçırmazdım" utanarak gözlerimi yere çevirdim.
"Çok teşekkür ederim kızlar" heyecandan bayılmak üzereydim. Kapının yavaşça açılmasıyla Üstündeki smokinle Alaz görüş açıma girdi o kadar yakışıklı olmuştu ki nefesimin kesildiğini hissettim. Alaz büyülenmiş gözleriyle bana bakıp yavaşça yanıma doğru adımladı. Ellerim heyecandan terlerken Alaz çoktan yanımda bitmişti. Efsunlu sesiyle kulağıma doğru fısıldadı.
"O kadar güzelsin ki tıpkı bir melek gibi olmuşsun Efsunum" anlıma sıcak bir öpücük bırakıp geri çekildi.
"Sende çok yakışıklı olmuşsun nefes kesicisin" gülümseyerek dudaklarıma tüy kadar hafifi bir öpücük bıraktı.
Koluna girmem için sol kolunu hafif kırdı yüzümdeki silinmek bilmeyen gülümsemeyle koluma girdim. Heyecandan bütün bedenim titriyordu adeta bu o kadar farlı bir mutluluktu ki. Salondan içeri girmemizle büyük bir alkış tufanı koptu. Bütün sevdiklerimiz yüzlerindeki gülümsemeyle bize bakıyorlardı.
Dans müziğinin çalasıyla Alaz sıcak ellerini belime yerleştirip bedenimi bedenine yasladı. Kollarımı sıkıca boynuna dolayıp kendimi müziğin ritmine bıraktım.
Elime doğdu gül yüzün ah
Kana kana içtim dünümü
Yüzüme güldü ilk sözün ah
Yana yana seçtim günümüSen yanımdayken o tozlu yollar aşka gider
Ah sen sonumuzu yazsan inan dayanamam ölürüm benAyrılık bize günah
Sonunda yansam bırakmam ahAlaz kulağımın altına bir öpücük bırakıp fısıldadı
"Sonunda ölüm olsa bırakmam küçük, güzel bebeğim" gözlerimden mutluluk yaşları akarken yanağına güçlü bir öpücük bıraktım.
"Seni seviyorum güzel adamım"
Elime doğdu gül yüzün ah
Kana kana içtim dünümü
Yüzüme güldü ilk sözün ah
Yana yana seçtim günümü
Gel!Şarkının bitmesiyle herkes bizi alkışlarken Alaz ellerimi avuçlarının arasına alıp bizi nikah masasına doğru yürüttü.
Alazın sandalyemi çekmesiyle onunda yardımıyla yavaşça oturdum. Alaz da kendi yerine geçip oturduktan sonra ellerimi avcunun içine aldı.
Nikah memurunun gelmesiyle Zeynep ve abimde şahitlerimiz olarak yerlerini aldı.
Nikah memuru hızlıca ismimizi, soy ismimizi sorduktan sonra nikahı kıymaya başladı.
"Siz Efsun Işık Alaz Vuralla evlenmeyi kabul ediyormusunuz? " heyecandan titreyen sesimle.
"Evet" diye var gücümle cevapladım.
"Siz Alaz Vural Efsun Işıkla evlenmeyi kabul ediyormusunuz?" Alaz gözlerimin içine bakıp tebessümle.
"Evet" dedi Zeynep ve Abimin de evet demesiyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFLAZ (Tamamlandı)
ChickLit"Tamam vereceğim sana Efsunu " gözlerimden yaşlar akarken hayal kırıklığıyla Alaza baktım bana bunu nasıl yapar nasıl beni bile bile o cehenneme gönderir neler yaşadığımı neler yaşayacağımı bile bile nasıl yapar bunu. "Beni geri mi gönderiyorsun ken...