2 Hafta sonra;
Patlayana silah sesleriyle yattığım yerden sıçrayarak uyandım Alazın yanımda olmadığını görünce korkum ikiye katlanırken ona bir şey olma düşüncesi nefesimi kesti gözümden akan yaşlarla zorla telefonu alıp titreyen ellerimle Alazı aradım ama çaldı çaldı açmadı hızlıca mesaj atıp yere çöktü ardı arkası kesilmeden yükselen silah sesleriyle ellerimle kulaklarımı kapatıp geçmesini bekledim. Sedefin aklıma gelmesiyle hıçkırıklarım arttı. Ya ona bir şey olduysa kimdi bunlar. Odamın kapısının sertçe açılmasıyla gördüğüm kişiyle kanım çekildi hayır hayır yine alamazdı beni tekrar olmaz. Neredesin Alaz neredesin.
Yüzündeki sinsi gülümsemeyle yanıma yaklaşıp sertçe saçlarımı tutup ayağa kaldırdı.
"Özledin mi babanı güzel kızım " korkudan bedenim titrerken göz yaşlarım ardı arkası kesilmeden akıyordu.
"Ne olur bırak beni Alaz gelir şimdi öldürür seni yalvarırım bırak" iğrenç bir kahkaha atıp
"Alaz şuan çok meşgul kızım senin yanına gelemez maalesef" deyip diğer elinde tutuğu telefonu kaldırdı .
"Bak şuan altına alacağı sürtükle ilgilenmekle meşgul" gördüğüm resimle kalbim acıyla kasılırken sessizce fısıldadım hayır hayır olmaz Alaz değil o gelip beni alacak şimdi.
"Yalan söylüyorsun Alaz değil o gelip beni kurtaracak şimdi öldürecek seni de" yüzüme sert bir tokat atmasıyla sertçe yere düştüm.
"Beni öldürecek öyle mi benim arkam sağlam bana hiçbir şey yapamaz o "gözlerimden yaşlar akarken o iğrenç adamın söylediklerini duymuyordum bile gördüğüm o resimle düşünmeyi kaybetmiştim sanki Şeyda'yı öpen Alaz olamazdı ki o yapmazdı bunu bana hemen hissederdi benim acı çektiğimi gelip kurtaracaktı şimdi beni. Karnıma aldığım tekme darbesiyle iki büklüm olurken bir şey oldu sanki içimden bir şeyin koptuğunu hissettim ellerim karnıma giderken nefes almam gittikçe zorlaşmaya başlamıştı.
"Sen o şerefsizin kızısın yıllarca bugünü bekledim ben seni bir kere öldürüp acı çektirim şimdi yine öleceksin"
"Yapma yalvarırım yapma ne istersen yaparım" kalbimin yakınlarında hissettiğim keskin acıyla nefesim kesildi. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken ağzımdan kısık sesle
"Alaz" fısıltısı döküldü.YAZARIN AĞZINDAN:
Alaz dudaklarına birden yapışan Şeydayı itip
"Ne yapıyorsun lan sen" deyip ayaklandı
"Alaz biliyorum senden bende etkileniyorsun" Alaz hiddetle kadını kolundan tutup ileri savurdu.
"Ben senin o orospu çocuğu Sedatın kızı olduğunu beni bitirmek için yanıma gönderdiğini bilmiyorum" kadın korkulu gözlerle Alaza bakıp
"Sen nerden" Alaz yüzündeki alaycı gülümsemeyle.
"Benim herşeyden haberim olur Şeyda şuan babanın tüm yaptığı pis işlerden dolayı hapse girdiğini bildiğim gibi şimdi siktir git babanın yanına" Alaz arkasını dönüp giderken Şeydanın söylediği şeylerde adımları durdu ve kalbine bir acı saplandı.
"Madem herşeyden haberin var o zaman çok değeri Efsunun da öldüğünden haberin vardır Ekrem sanırım benim seni öptüğüm resmi ona gösterip tek bir kurşunla bitirmiştir o sürtüğün işini"
"Ne diyorsun lan sen nerede Efsun"
"Bir yere götürmedi evde ama cansız olarak" Alaz duyduğu şeylerle hızla mekandan çıkıp arabasına bindi. Bir yandan araba kullanırken Savaşı aramak için telefonu eline aldı Efsunun aradığını ve mesaj attığını görüne hızla mesaja dokundu gördüğü mesajla kalbi durdu sanki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFLAZ (Tamamlandı)
ChickLit"Tamam vereceğim sana Efsunu " gözlerimden yaşlar akarken hayal kırıklığıyla Alaza baktım bana bunu nasıl yapar nasıl beni bile bile o cehenneme gönderir neler yaşadığımı neler yaşayacağımı bile bile nasıl yapar bunu. "Beni geri mi gönderiyorsun ken...