6.Bölüm

2.3K 130 27
                                    

Ne dedi o bebek odası mı

"Bebek odası mı ?" kafasını sallayıp beni onayladı

"Bebek odası Efsun çok kısa bir zaman oldu evet ama senden etkilendiğimi saklayacak değilim senin de benden etkilendiğini farkındayım" o benden etkilendiğini mi söyledi yoksa ben yanlış mı duydum

"Sen benden etkileniyor musun?" ellerini saçlarıma getirip yavaşça okşadı

"Ben 30 yaşında bir adamım Efsun bu yaştan sonra sana yalan söyleyip etkilendiğimi senden gizleyecek değilim seninleyken çok farklı bir adama dönüşüyorum ben olmadığım gibi biri oluyorum bu ne kadar hoşuma gitmese de durum bu " heyecanla gözlerine bakım gülümsedim mutluluktan aklımı kaçırmak üzereydim tam ağzımı açıp konuşacaktım ki patlayan silah sesiyle korkuyla çığlık attım Alaz bana dönüp

"Sakın kıpırdama ve beni burada bekle" deyip hızla odadan çıktı yükselen silah sesleriyle korkup olduğum yere çöktüm. 5dakika sonra Alaz sertçe kapıyı açıp beni olduğum yerden kaldırdı elinde gördüğüm silahla korkum ikiye katlandı.

"Alaz çok korkuyorum neler oluyor kim bunlar "

"Korkma ben yanındayken kimse senin kılına dokunamaz arkamdan sakına ayrılma" deyip aşağı doğru ilerledi bende arkasından korkak adımlarla ilerliyordum.

Salonun ortasında gördüğüm kişiyle korkuyla geriledim babamın bursa ne işi vardı. Alaz hızla babamın üstüne doğru gidip suratına yumruk indirdi.

"Ulan şerefsiz sen hangi cesaretle benim evimi basarsın lan " endişeyle Alazı izlerken ne yapacağımı bilmiyordum babam yüzünde sinsi bir gülümsemeyle bana doğru bakıp

"Kızıma almaya geldim"

"Ulan ben Efsunu sana verir miyim ha" babam Alazdan uzaklaşıp yüzündeki iğrenç gülümsemeyle

"Sedat Yılmazın sana selamı var Alaz Sedef Vural da yanındaymış " deyip kahkaha attı.

Anlamayarak Alaza baktım. Gözlerindeki sinir ve birazda endişeyle babama bakıyordu onu ilk defa dağılmış karmaşık ifadeyle görüyordum. Yavaşça yutkunup babama döndü

"Ne istiyor o orospu çocuğu " diye sinirle konuştu. Babam yüzündeki sinsi sırıtışla bana baktı.

"Sedef Vural eğer Efsunu bana verirsen 5 dakika sonra burada olacak ha eğer vermezsen de ölüsünü alırsın" korkuyla Alaza baktım beni ona vermezdi değil mi? yapmazdı bunu.

"Tamam vereceğim sana Efsunu " gözlerimden yaşlar akarken hayal kırıklığıyla Alaza baktım bana bunu nasıl yapar nasıl beni bile bile o cehenneme gönderir neler yaşadığımı neler yaşayacağımı bile bile nasıl yapar bunu.

"Beni geri mi gönderiyorsun kendi ellerinle kurtardığın o eve " Alaz sonunda gözlerime baktı gözlerindeki bu acı da neydi beni kendi eliyle gönderirken acı çekmeye hakkı yoktu. Bana iyice yaklaşıp yüzümü avuçlarının arasına aldı.

"Mecburum Efsun yemin ederim seni geri alacağım ama şimdi gitmek zorundasın" kafamı iki yana sallayıp ondan uzaklaşıp babamın yanına doğru ilerledim.

Babam kolumdan tutup beni dışarı doğru sürükledi gözlerimden yaşlar durmaksızın akarken arkamı dönüp Alaza baktım orda öylece durmuş benim gidişimi izliyordu bir zamanlar benim yaralarımı saracağını söyleyen adam beni o cehenneme tekrar gönderiyordu. Son kez ona bakıp önüme tekrar döndüm.

Siyah oldukça büyük bir arabanın önünde durduk babam hızlıca kapısını açtı içinden benim yaşlarımda oldukça güzel bir kız indi ve koşarak kapıya çıkan Alaza doğru koşmaya başladı Alazda hızlı adımlarla kıza doğru ilerleyip birbirlerine sarıldılar.

EFLAZ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin