9.Bölüm

2K 119 12
                                    

Zeynep'in ısrarıyla 50.mağzaya girdik ayaklarımı hissetmiyordum artık zaten Alazın seni seviyorum dediği andan beri sarhoş gibi geziyordum . Artık dayanamayıp sitemli bir sesle

"Zeynep Allah aşkına yeter artık ayaklarım koptu ne yapacaksın bu kadar kıyafetle poşetlerden seni göremiyorum resmen Savaş abi iflas ederse hiç şaşırmam" Sedef de dediğim şeyle kahkaha atarken beni onayladı.

"Hakikaten Zeynep ne yapacaksın bu kadar kıyafeti" Zeynep sinirli bir ifadeyle ikimize bakıp.

"AYY yeter ne çok konuştunuz kocam zengin alıyorum konuşmayın da yürüyün bitti işim yemek yiyelim" Sedefle birbirimize bakıp kıkırdadık.

AVM' nin yemek bölümüne geçip boş bir masaya oturduk. Hızlıca yemeklerimizi yiyip kahve söyledik.

"Ee Efsunum Alazla nasıl gidiyor oldu mu bir şeyler hiç konuşamadık" Zeynep'in sorusuyla yüzümde kocaman bir sırıtış oldu.

"Ne sırıtıyorsun kızım öyle" deyince Sedef kıkırdayıp

"Efsun bugün abimle telefonda konuşurken seni seviyorum dedi"

"NEEE SENİ SEVİYORUM MU DEDİN?" Zeynep öyle bir bağırmıştı ki yan masadaki insanlar dönüp bize bakmıştı.

"Zeynep Allah aşkına ne bağırıyorsun zaten utanıyorum" yüzümü ellerimle kapatıp derin bir nefes aldım Sedef gülmemek için dudaklarını dişlerken sinirle

"Gülme sedef gülme her şeye gülüyorsun bak" dedim tamam sustum dercesine elini havaya kaldırdı.

"Kızım boş ver şimdi gülmeyi anlat nasıl dedin ne oldu o ne dedi sana " derin bir nefes alıp Alazın beni öptüğü yerleri atlayıp tek tek anlattım. Zeynep her anlattığım şeyle tuhaf hallere bürünürken nefes almadan beni dinlemişti.

"İnanmıyorum o da seni seviyorum mu dedi bizim Alaz hani şu Sedefin abisi Savaşın, benim arkadaşım olan" gülümseyip kafamı olumlu anlamda salladım.

"Evet sedefin abisi Savaş abiyle senin arkadaşın olan Alaz dedi seni seviyorum diye" Sedef Zeynep'in bu haline kahkahalarla gülerken bende kendimi tutamayıp kahkaha attım.

"Susun kız mal olduğumdan sormadım ayrıca Sedef hanım sanki sen abini tanımıyorsun abin sen hariç kime seni seviyorum dedi kızım?" Sedef kafasını sallayıp

"Vallahi Zeynep haklı o konuda abim resmen sana aşık olmuş" kalbim heyecanla atarken yüzümdeki gülümseme iyice büyüdü.

"İkimizin de bir şeyler hissettiği ortada evet ama Alazla benim aramda tam 11 yaş var benim için bir önemi yok ki Alaz içinde öyle eminim ama ben ona ayak uyduramamaktan korkuyorum bir yere gittiğimizde yanında sanki bir çocukmuşum gibi olmak istemiyorum" sedef üstündeki ellerimi tuttu.

"Evet abimle aranızda epeyce bir yaş var bunu sorun etmemen de güzel bir şey Efsun ama bir konuda çok yanılıyorsun şu iki gün içerisinde ben bile anladım bunu çok olgun bir kızsın oturman, kalkman, konuşman sanki karşımda 19 yaşında değil 30 yaşındaki bir insan oturuyor benim tanıdığım ne insanlar var 45 50 yaşında olup senin kadar olgun düşünemeyen o yüzden bunları kafana takıp kendini de abimi de üzme" derin bir nefes alıp bu sefer Zeynep devam etti.

"Bu konuları açıp seni de kendimi de üzmek istemiyorum ama bu yaşına kadar ne acılarla büyüdün Efsun hep mutsuzdun ama Alazla mutlusun artık biz varız senin yanında" diğer elimi de Zeynep tutarken dolu gözlerime rağmen ikisine de bakıp gülümsedim.

"Yani diyeceğim o ki anı yaşa nasıl mutluysan o şekilde yaşamaya devam et" kafamı olumlu anlamda salladım.

"İyi ki varsınız ikinizde kısacık zamanda bana iki güzel kardeş oldunuz teşekkür ederim" Sedef bu ağlak havayı dağıtmak için

EFLAZ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin