18.Bölüm

1.8K 125 19
                                    

Alazı az da olsa sakinleştirdikten sonra Sedefi çağırıp güzelce konuşması için ikna ettim. Ama Sedef hanım sakinleşen adamı iki dakikada sinirlendirmeyi başardı.

"Ya abi neden bu kadar abartıyorsun seviyoruz işte birbirimizi hem senin de Savaş abinin de yıllardır arkadaşı yabancıya gitmemiş olurum hem" deyip sırıttı. Koluma bir tane vurup

"Kızım salakmısın öldürecek şimdi seni ne diyorsun" Alaz öfkeyle Sedefe dönüp

"Sedef ne biçim konuşuyorsun kızım sen ne demek yabancıya gitmem alacağım şimdi seni ayağımın altına yabancının elinden ölmemiş olursun" Alazın dediğiyle sessizce kıkırdarken Alazın bakışlarıyla öksürüp konuya el attım.

"Hayatım Sedefin yaptığında yanlış bir şey yok hem yiğit sizin kaç yıllık arkadaşınızmış güvenilir biri ki uzun süredir arkadaşsınız yarın gelecekmiş zaten ikisiyle otur konuş düzgünce" deyip ikna etmek için masum masum baktım.

"Hay sikeyim sen böyle bakarsan nasıl hayır diyeyim ben" boğazını temizleyip tekrar Sedefe döndü.

"Söyle o şerefsize uçaktan iner inmez buraya gelsin de bir ağzını burnunu kırayım onun" Sedef hevesle kafasını sallayıp odasına çıktı deli bu kız gerçekten.

"Güzelim gel bakayım kollarıma özledim seni" yüzümdeki tebessümle Alazın açtığı kollarının arasına girip sıkıca beline sarıldım burnunu saçlarımda gezdirip derin bir öpücük kondurdu.

"Şu kokun var ya şu kokun benim oksijenim"
Birden beni kucağına almasıyla dudaklarım kapandı.

dudakları dudaklarımı emerken elleri de şefkatle sırtımı okşuyordu geriye çekilip boynuma minik öpücükler kondurmaya başladı öpücükleriyle kendimden geçerken inlememek için dudaklarımı ısırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dudakları dudaklarımı emerken elleri de şefkatle sırtımı okşuyordu geriye çekilip boynuma minik öpücükler kondurmaya başladı öpücükleriyle kendimden geçerken inlememek için dudaklarımı ısırdım. Burnunu boynuma sürtüp iç gıcıklatıcı bir sesle fısıldadı

"Benimsin Efsun her şeyin le benimsin" Beni kendine bastırmasıyla ağzımdan bir inleme çıktı

"Alaz" dudakları tekrar dudaklarımı bulurken ayağa kalkıp merdivenlere doğru ilerledi. Anladım ki bu gece de uzun sürecekti.

🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛

Yüzüme konulan sayısız öpücükle gözlerimi araladım. Alaz gülümsemeyle gözlerime bakıp dudağıma güçlü bir öpücük bıraktı.

"Günaydın bebeğim" yüzümdeki büyük gülümsemeyle ellerimi kaldırıp boynuna sarılıp kendime çektim nedense şuan gözüme çok tatlı gelmişti.

"Günaydın" deyip boynuna sayısız öpücük bıraktım Alaz kahkahalarla gülerken

"Hayırdır güzelim sabah sabah sevgi patlaması mı yaşıyorsun" gülümseyerek gözlerine bakıp kafamı salladım.

"Çok tatlı geldin gözüme tıpkı bir pofuduk ayıcık gibi" kaşları dediğim şeyle çatılırken

"Kızım pofuduk ayıcık ne ya karizmamı çiziyorsun"

EFLAZ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin