OTUZ BİRİNCİ BÖLÜM
"ALTIN KUYRUĞU"
*******
İlk defa bölümü bir gün erkenden atıyorum ve notunu bu şekilde başlangıca yazıyorum. Lütfen okumadan geçmeyin 🙏🏻
Güzel yıldızlarım, ara bölümü bu bölümden sonra ekleyeceğim. Adını takipçi listemde ve bildirimlerde sık sık gördüklerimi de ön sıralara koymak durumundayım. 😔
ÇÜNKÜ:
Biliyorsunuz, ben oy ve yorum sınırı (beklentimin çok altında olduğu zamanlarda bile) koymayıp, buna saygı duyuyor ve sizin keyfinize bırakıyorum.
İnanın ki, gelen yorumların her birini elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum ve sık yorum yapanları artık yorumlarından tanıyorum. Haliyle ara bölümlerde ekleyeceğim yorumlarınızı da size göre şekillendiriyorum. Önceki bölümlerde ismi geçip hala aramızda olanlar bunu fark etmiştir eminim ki.
Ancak hiçbiriniz için geç değil çünkü bölümü henüz düzenlemedim ve hala herkesin şansı var. Bu yüzden, buraya ve bu kurguda her nereye olursa bolca yorum yapıp beni takip ediyor olmanız yeterli, adınızı göreyim yeter. Sizi, fikirlerinizle ve duygularınızla tanımak istiyorum. Gelecek bölümü de bunları dikkate alarak, sizleri yansıtmaya çalışarak hazırlayacağım.
Sizi seviyorum,
İyi okumalar. 💜🤭
*******
Versay bir hayli gürültülüydü.
Hem de bu aynı anda iki anlamı taşıyordu. Bir tarafta, oluşan kaosu ve etrafta yuvarlanarak dolaşan kralı idare etmeye çalışan prens varken, bir tarafta da düğünün şaşkınlığını yaşayan oldukça kalabalık bir kesim vardı.
Phillippe, babasının neredeyse bütün sarayı ayağa kaldırması sonucunda, onunla hararetli bir tartışmaya girmiş ve bunu soğukkanlılıkla kazanmıştı. Kralın, ona hiçbir şeyi zorla yaptıramayacağını bilmesi gerekiyordu. Hele ki sarayın topraklarını geri almak için hem kendi, hem de en yakın arkadaşının geleceğini mahvetmek söz konusuyken. Phillippe bunu kendi bilincini kazandığından beri reddediyor, bir türlü akıllanmayan büyüklerine karşı böyle bir oyunun müstahak olduğunu savunuyordu. Öyleydi de. Kral bunu, her ne kadar yabancı uyruklu bir kız için yaptığını düşünmek istese bile, Phillippe bunu hem kendi için, hem en yakın arkadaşı için, hem de ailesini düşündüğü için yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Fortune | Taekook ✓
أدب الهواة=||= Jeon Jungkook'un büyükannesinin ona bıraktığı mirasa sahip olabilmesinin tek yolu, onun vasiyetini yerine getirererek çocukluk aşkı ile evlenmesidir. Ancak Jungkook, çocukluk aşkıyla ilgili büyük bir talihsizlikle karşı karşıya kalır. =||= ...