-2-

11.7K 1.3K 1.3K
                                    

İKİNCİ BÖLÜM


"ACIKLI PRENSİN TUTARSIZ RASTLANTISI"

"ACIKLI PRENSİN TUTARSIZ RASTLANTISI"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*******

O bana bakıyordu, ben de ona bakıyordum. Birbirimize bön bön bakarak kaç dakika öldürdüğümüzü bilmiyordum. Adının Taehyung olduğunu öğrendiğim adam, olduğu yerde rahatsızca kıpırdanıp önüne dönene kadar sürmüştü bu.

Bana bıraksa zor çekerdim gözlerimi zaten.

"Neyin içine düştüm ben böyle?" Demişti titreyen sesiyle. Ardından kapıyı açmış ve hızlıca araçtan inmişti. Peşinden indiğimde benim olduğum tarafa dönüp "Sakın!" Diye cırladı. "Sakın bana yaklaşma!"

Buna zaten pek hevesli değildim ama öğrendiklerimden sonra onu öylece bırakmanın doğru olup olmadığına emin olamıyordum. Karşılaşmamızın bu kadar tesadüfi olması normal değildi.

"Bekle." Dedim endişeyle. Ona rağmen sakinliğimi korumaya ve bir mantığa varmaya çalışıyordum.

"Siz çıldırmışsınız!" Başını kollarının arasına aldı ve kaldırıma çökerek ileri geri sallanmaya başladı. "Aklım almıyor bunu." Kaçıp gideceğini sanmıştım ama buna bile hali yokmuş gibi görünüyordu şimdi.

Ben de olayın şokunu atlatmış sayılmazdım zaten. Yaklaşık bir metre ara bırakarak ben de kaldırıma çökmüştüm, pek bir farkım yoktu ondan.

Yarım saat önce hayatımda bile olmayan adam, beş dakika falan önce öğrendiğim bir bilgiye göre benim için önemli, hem de çok önemli biriydi ve benden kaçarken bizzat beni mi bulmuştu yani? Hem de dolandırıldığını düşünürken? Bu çok mantıksızdı.

Bir dakika...

Hisselerin yüzde onu benimdi. Sadece benim. Gizli hissedar bendim. Büyükannem beni tek başıma hissedar yapmıştı? Hatta belli olmasın diye gizleyip, bir de üstüne beni diğer hisse haklarımdan da mahrum etmemişti? O bana güvenmişti? Hayır. Yanımdaki herifle evlenmeliydim önce.

Herif? Çocukluk aşkım...

Çocukluk aşkım mıydı bu benim yani? Kim Taehyung? Hisseler? Evlilik? Bu adamla? Yüzünü bile görmemiştim daha? Yarım saat önce girmişti hayatıma... Hem de varlığımın bile fikrinden kaçarken? Büyükannem en büyük hisse payını sadece bana, bize emanet etmişti. Bize? Ne ara biz olduk ki bu adamla?

Tanrım...

Sonuçta kişisel olarak bütün ailedeki en büyük hisse payı benimdi.

Görmezden gelinen ben, önemseyen ama önemsenmeyen ben, susan ve bekleyen, sabır dileyen, gerçekten büyükannemi önemsediğim için yanında olan ben... Ona güvendiğim için bütün o hisseleri bilmeden kendime gönderdiğim ben...

Mr.Fortune | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin