♡ 400K ÖZEL BÖLÜ(M) ♡

1.9K 150 311
                                    

-ÖZLEM BÖLÜ(M)Ü-

"DÜŞÜNÜYOR MUSUN?"

Merhabalar güzel yıldızlarım, sizleri ve güzel çiftimi çok özlediğim için bol bol hasret gidermeli uzuuunca bir özel bölümle geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhabalar güzel yıldızlarım, sizleri ve güzel çiftimi çok özlediğim için bol bol hasret gidermeli uzuuunca bir özel bölümle geldim.

Hem 400k için hem de sevgililer günü için bu bölümü sizlere armağan ediyorum.

Bakalım çiftimizde neler değişmiş, neler gelmişmiş ve neler aynı kalmış...

Duygu Rollercoaster'ına hazır olun.

Uyarı: Kelime sayısı 9,5k.

İyi okumalar.

*******

Hayat sen planlar yaparken başına gelen olaylar mıdır, yoksa yürüdüğün yolda karşına çıkan engeller mi? Zorluklar hayatın her alanında, her saniyesinde ve tek bir ana bağlı olan milyonlarca farklı ihtimalde karşımıza çıkabilir. Bazen bununla başa çıkmak zordur fakat uğraşlarımıza, aldığımız yaralara ve edindiğimiz tecrübelere değdiği sürece, bir şekilde mutlu olmanın yolunu buluruz. Bazen de öyle yaralar alırız ki, yalnızca acı kalır geriye. Bir tecrübe değiştirir bütün hayatımızı ve biz artık eski biz olamayız.

Bazen savaşarak kazandığımız mutluluğun yanında o aşina olduğumuz acıyı da tutarız. Fakat nereden gelmiş olursak olalım, mutluluğu tırnaklarımızla kazıyarak elde etmeden de onun kıymetini anlayamayız.

Ya da anlar mıyız?

Bilmiyorum, bu soruyu sormak için bir hayli geç kalmıştım sanırım.

Etrafa dağılmış olan cipsler, çerezler, mısırlar, çikolata kalıntılıları, mutfakta yerlere dek saçılan salçalı sular, boş ramyeon kâseleri ve yemek çubukları, pizza kutuları, pasta tabakları ve Bam'ın diş kaşıyıcı olarak kullanması sonucu döşemesini yenilettiğimiz, L şeklindeki kanepenin bir kısmını kaplayan yapış yapış muzlu puding...

Salon kıtlıktan çıkmış liseli bir futbol kulübü ağırlanmış gibi görünüyordu ve evimiz belki de ilk defa böylesine dağınıktı.

Birimiz eve gelene kadar çocukların başında dursun diye ücreti mukabilinde anlaştığımız genç bir oyun ablasının duvara asılmış olan "Benim işim çocuklara oyun ablalığı yapmak, bir dalmaçya köpeği sürüsüne değil. Ödediğiniz ücreti hesabınıza yeniden havale ediyor ve işi bırakıyorum." Yazılı notunu bulduğum sırada da, köşede kırık bir şekilde duran vazonun, Phill'in Versay'dan hediye olarak getirdiği bilmem kaç milyon dolarlık antika vazo olmamasını umuyordum mesela.

Ya da bir ay boyunca kimseciklere göstermeyip doğum gününde Jungkook'a hediye ettiğim küçük ailemizin olduğu tabloda Bam'a eklenmiş olan artistik dalgalı saçların noodle olmamasını umuyordum. Oraya nasıl yetişmişlerdi ki?

Mr.Fortune | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin