🖤2 .rész🖤

1.4K 89 11
                                    

Taehyung szemszöge:

"-Tessék- ahogy az illető belépett én rögtön elájultam , mert nem gondoltam volna , hogy Ő lesz az....

Nem gondoltam volna , hogy egyszer Ő lesz az életemben a fény a sötétségben.."

Ahogy belépett minden tekintet rá szegeződött .Ahogy megnéztem ,egyből elért a felismerés ,mert nem más volt ,akit a kávézóban leöntöttem .Nagyon elszégyeltem magamat ,mert biztos miattam késett el, és nem mertem a szemébe nézni.Elvoltam merülve a gondolataim között ,és azt vettem észre , hogy már sokadjára a nevemen szólítanak.
-Taehyung ,minden rendben van, mert egyszer sem szóltál vissza ?- kérdezte Nam ,ahogy észrevettem az idegen alfa nagyon nézegetett engemet, persze ez igy forditva is igaz,mert én is nagyon megnéztem . Most ,hogy valjam be a többieknek ,hogy én ismerem ,mert leöntöttem kávéval, mert kibaszott ügyes voltam?.Mar megint elkalandoztam ,jo lenne válaszolni a kérdésre , nagyon okos vagy Kim Taehyung.
-Jol vagyok köszönöm,csak egy kicsit elgondolkodtam .-mondtam
-Rendben ,akkor ahogy mondtam vezesd körbe Jeon Jungkook-t.
Erre egyet bolintottam ,beleegyezésül
Ahogy kileptunk az igazgatoibol ,egybol hozzám szólt.
-Nem gondoltam volna,hogy találkozni fogunk szépségem.-mondta ,én egyből elpirultam ezen a mondatán .Hirtelen nem is tudtam mit válaszolni .
-Én sem ,de most látod hogy itt vagyunk .Nagyon sajnálom ,hogy leöntöttelek nem akartalak, biztos ,hogy miattam késtél el -kezdtem mondani a magamért ,hogy milyen bugyuta voltam ,hogy nem figyeltem oda.
-Nincs semmi gond ,és nem miattad késtem ,de most az a lényeg , hogy itt vagyok .
-Ez igaz ,akkor menjünk - erre ő csak bólintott . Az idő teltével, nem nagyon szólt hozzam ,inkabb hallgatta ,hogy mit mondok ,hogy mi hol találhato és stb.Egész végig , magamon éreztem a tekintetét , főleg a hátsó tájamon.Isteni szerencse ,hogy nem mellettem sétált ,mert biztos ,hogy látta volna a piros arcomat és az kínos lett volna.Hamar körbe vezettem őt ,amikor váratlanul megszólalt .
-Ugy -e nem felejtedted el az esti vacsit? -kérdezdte
-Nem , akkor este hét ? - erre csak bólintott .
-Akkor ,szia én megyek ,hogy tudjak elkészülni az estére .
-Rendben - ahogy akartam volna elmenni mellette , ő hirtelen megfogadta a kezemet és a derekamra helyezte a nagy mancsait , közelebb rántott a testéhez , és ezt súgta a fülembe:
- Öltözz ki csinosan , cicám .- ahogy ezt kimondta ,egyre jobban csúszott le a keze a derekamról , mig meg nem állapodott a keze a fenekemen amibe belemarkolt .Erre a tettére felnyögtem egy aprót, mert még nem ért hozzám senki sem igy .
-Ezt hagyd meg későbbre ,mert még szeretném hallani .
-R- r-rendben - dadogtam, nagyszerű most jol leégedtem magamat előtte .
-Akkor este hétkor ,találkozunk a kávézónal és elviszlek valahova .-csak bolintottam ,és néztem a távolodó alakját .Ahogy néztem eszembe jutott ,hogy Jiminnek meséljem el a szerelmi történetemet . Egyből rohantam ,hogy beszéljek a legeslegjobb barátommal.

Bárcsak , nem mentem volna el arra a vacsorára ,ha tudtam volna ,hogy mi- fog történni......



Meghoztam az új részt!! 😍

DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora