🖤9.rész🖤

879 59 13
                                    

Hála a Jó Istennek ,hogy nem tért vissza ......de helyette jött más.

Jungkook pov:

Sziasztok!Jeon Jungkook vagyok ,28 éves .Tanár vagyok bioszt és sportot tanítok a diákoknak....de emellett más munkám is van.Korea legnagyobb mafia csoportnak a főnöke vagyok, de ezt még sokan nem tudjak,hacsak úgy nem mutatkozok be ,hogy JK akkor mindenki félni kezd és ezeket szokták mondani ,vagyis idézem őket:" kérem ne bántson,akármit megteszek",ne öljön meg" , oda adok mindent csak hadjon békén" ,blablabla..... unom már az ilyen embereket ,akik konyorognek az életükért ,az ilyenek szánalmasak ...ezek az emberek gyilkoltak vagy drogoztak vagy akármit csináltak ,de konyorognek ,hogy hadjam békén őket ,pont ,hogy megérdemlik a halált... .Én inkabb ilyen pszichopata vagyok amikor ölni kell,de rendes ,kedves és törődő is tudok lenni de nem mindenkivel, itt is kivétel Teahyung .....a legszebb omega ,akit valaha láttam a földkerekségen...amikor először megpillantottam a kávézóban mar tudtam ,hogy nekem ő fog kelleni ,első lattasra szerelem volt .Amikor megnéztem az alakját azt hittem ,hogy ott helybe teszem magamévá .....de nagy nehezen vissza fogtam magam foleg a farkasomat......a lábai tökéletesek ,a combjai jo husosok amiket úgy szeretek markolgatni és simogatni..,a hasa annyira cuki ,hogy egésznap azt puszilgatnám ,a bőre napbarnított ,a feneke tökéletes pont a kezembe illik ,egésznap avval el lennék úgy gyurnám ,mint az ovis a gyurmát, a szája olyan mintha epret ennék főleg amikor megkostolom annyira jo ize van, az arca hófehér egy ránc sincs vagy semmi karcolás annyira sima a bőre,és azok a szemek megvagyok értük veszve .....annyira szépek ..nagy boci szemei vannak amik csokoládé barnák de már mondhatnám ,hogy szinte feketék, amikor rám néz elveszek bennük,mindent megtennék érte ,hogy boldog legyen és soha de soha ne sírjon.....de most nem beszélek róla tobbet majd inkabb később ,mert van egy fontosabb dolgom is ,mert VALAKI elrabolta az én omegámat,de az a valaki megfogja fizetni ,mert ha valamit is tett vele ha hozza ért én kitekerem a nyakát az biztos...csak én érhetek hozzá ,mert az én omegam ,hercegnőm .Ha valaki nem érti ,hogy én mirol beszélek akkor röviden elmésélem..... Taehyungal voltam amikor is felhívtak a mafiátol amit persze a babám is tud ,mert véletlenül kiderült ,és elkellett mindent alaposan meséljek neki...,hogy nagy baj van ,mert az egyik emberemet elfogták és ki kellett volna végezni egy ribancot.Elmondtam szépen Taenak ,hogy az Isten szerelmének se nyissa ki az ajtót ,de ő nem Kim Taehyung lenne ha meg nem csinálna .Ahogy elmentem egy fél ora mulva csengett is a telefonom, Yoongi hívott ,először nem volt kedvem felvenni de valami azt sugalta ,hogy muszáj lesz .Igy hát felvettem és közölte velem ,hogy Tae eltűnt,abba a szent pillantban ahogy kiejtette ,nagyon dühös voltam még a szemeim is vörösre váltak .Ott a helyszínen egy pár embert kivégeztem ,mert a dühömet le kellett vezessen ,persze nem az én embereimbol hanem foglyokból ,mert mi tartunk azt is szükség esetén ilyen helyzetekre is. Most jelenleg itt vagyunk a főhadi szálláson ahol az embereim próbálják lenyomozni ,hogy ki volt az az elmebeteg ,hogy elrabolta a szerelmemet,mert igen a házra biztonsági kamera van felszerelve.

-Emberek siesetek vagy azt akarjátok ,hogy megoljelek?-ordította torkom szakadtabol .Elegem van ,hogy nem kapjak meg ,hogy ki lehetett ,aki elvitte .Mar akartam volna felállni a szekemből amikor Sugáék rontottak be a helységbe,azért mondtam igy ,mert ott volt Jimin Suga párja, Rm Jin párja és J-hope,akik teljesen nem is tanárok ,mert a mafiámban dolgoznak csak ezt még Tae nem tudja.
- Jungkook megtaláltuk .- lihegte Rm,nekem csak ennyi kellet ,ugy álltam fel ,hogy a széket is felboritottam.
- Ki az.?- kérdeztem mély hangon amire egy kicsit beparáztak de engemet ez most egy csepet sem érdekelt csak az ,hogy minél hamarább vissza hozzuk a kincsemet.Már szólásra nyitotta volna a szájat ,de az egyik alkalmazottam megelozte.
-Uram ,Jackson Wang volt ,aki elrabolta.
-A kis köcsök ,most ezért meg fizet.-sziszegtem a fogaim kozott .
-Hyunjin azonnal készítsd elé a csapatot ,a fegyvereket is .
-Igenis !!
-Ő nem a batjád Jungkook.?-kérdezett rá óvatosan Jimin
-De pontosan,a rohadék ..emlékszek amikor azt mondta nekem amikor még 18 éves voltam ,hogy vissza tér ,hogy találkozzon velem ,de szerintem ő nem igy gondolta ,a találkozast ,hogy a kezeim között fog meghalni .
- Jungkook ,semmi meggondolatlan dolgot ne csinálj.!- formedt ram Jin,mert tudja ,hogy ilyenkor milyen szoktam lenni.
- Én nem fogok Hyung ,majd ő fogja kérni ,hogy öljem meg .-mondtam már elég beteg vigyorral .Nem tehetek róla amikor a düh vezérel, nem tudok épp észel gondolkodni.
-Menjünk út közben elmondom a tervet ,hogy-hogy fogunk támadni.
Bolintottak és elindultunk.
Csak egy cél repdesett a szemem előtt ,hogy Taehyungot épségben ,biztonságban hozzuk haza.

Végre az enyém vagy és senki másé.....







Huhaa ,itt is volna a kovetkezo resz ,elnézést amiért nem hoztam hamarább csak valami közbe jott...
Remélem ,hogy tetszik és nem lett unalmas próbáltam valami jot irni..

Amugy láttátok-e , hogy új zenét adnak ki a Bts ??? És a Blackpink-ből is Lisa ,neki szóló zenéje lesz ,mar alig varom ,ti hogy vagytok vele????Addig is jo olvasast és megpróbálom hamarább hozni a részeket...
(Zenével hallgassatok)

DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)Where stories live. Discover now