🖤5.rész 16+🖤

1.4K 78 12
                                    

-Rendben , de vigyázz magadra.
- Ne aggódj vigyázok magamra,de most aludj jól- ahogy ezt ki mondta ki is lépett az ajtón.Valamiért nagyon rosszelőérzetem volt , mintha valamit titkolt volna előlem.

Akkor még nem tudtam, hogy mit dolgozik az iskola mellett,és hogy miért jár el itthonról mindig.........

Taehyung pov:

A nap lágy sugarai sütnek be az ablakomon.Imádok igy ébredni .Nem sokszor adatik meg , hiszen legtöbbször magamtól vagy az ébresztőtől kelek fel korán, és utánna már vissza sem tudok aludni.
Felültem az agyamon ,majd egy kicsit kómásan odabotorkáltam a szekrenyemhez .Kivettem a mai szettemet ami igazából egy lazáb polobol és egy mackó nadrágból állt, majd bementem a szobámhoz járulo fürdőszobába.Felöltöztem és mentem le a konyhába ahol anya készítette a reggelit. Imádom , hogy korábban fent van , hiszen az a tipus vagyok ,aki ha felkel rögtön tud enni.
- Jó reggelt anyu- odamentem és nyomtam egy puszit az arcára.
-Jo reggelt Tae, hogy aludtál?
- Köszönöm jol, Jungkook még nem ért "haza"?
-Nem még nem.- mondta mire elszomorodtam ,nagyon rosszul esik amikor nincs melletem az a szemely ,akit szeretek.Már akartam megszólalni amikor megcsapott az erős rozsa illat.
- Megjöttem.-hallom meg az alfa hangját.Azonnal oda futok és nem várok semmit a nyakába ugrok és mélyen beszipantom az illatát.
- Azt hittem ,hogy nem jössz.- motyogtam
- Dolgom volt ,de most itt vagyok.- mondta mire csak egy puszit adtam az arcájára.
- Nahát megjöttél Jungkook?- anya jott ki a konyhából ,ahogy ránéztem ki volt öltözve .
- Jo reggelt asszonyom , és igen megjöttem.- válaszolta Kookie
- Nekedis ,de már mondtam ,hogy ne hívj asszonyomnak csak simán Hwasának.Jungkook csak erre bólintott egyet kínosan,amit megkuncogtam.
- Na de én megyek is ,és Jisoo ott lesz az egyik barátnőjénél egész hétvégén.-mondta mire furcsán neztem rá ,hogy vajon hova megy ,amit észre is vett .
- Ez legyen az én titkom , de a reggeli ott van az asztalon és ha éhesek vagytok egyetek ,de én megyek és hagylak magatokra ,aztán holnap jövök, és Jungkook csak óvatosan .- kacsintott ,mire már ki is lépett az ajton , Jungkookra csak furcsán neztem, hogy vajon mit jelentett ez amit anyám mondott.
- Majd meglátod babám ,de nem vagy éhes ? - kérdezte mire csak bólintottam.Megreggeliztünk és utánna leültünk a kanapéra.Nagyon unatkoztam ezért ,Kookie ölébe ültem és a nyakát atkarolva csokoltam meg .Ő a kezeit rögtön a derekam köré tekerte és eldöntött a kanapén és úgy csókolt vissza.Lihegve váltunk el egymástól.
- Mit csináljunk egész nap?- kérdeztem ,mire egy perverz mosoly ült ki az arcájára.
-Nekem lenne ötletem.
-Ugyan mi?- kérdeztem ,ahogy a hajával kezdtem jatszani.
- Megmutassam?-kérdezte mély hangon mire a testemen a hideg végig futott.Erre csak bólintottam és egyből az ajkaimra hajolt ,vadul tépdeste,alig tudtam követni a tempóját.Csak azt vettem észre, hogy a fürdőben vagyunk.
- Melyik legyen ,a kád vagy a zuhany?- lihegve kérdezte ,éreztem hogy alig tudja vissza fogni magát.
- Legyen a zuhany .- csak bólintott , hamar megfosztott a ruhámtol , és magát is .Lassan haladtunk a zuhany felé ,ahol a falnak neki döntött és a nyakamat kezdte ellepni nyálas puszikkal.Erre a tetére csak sohajtottam ,volt amikor erősen megszivta a boromet amire egy nagyot nyögtem ,erre a tetemre az alfa egyet mordult és folytatta a munkáját .Időközben a kezei is felfedező útra tértek a testemen . A nagy mancsaival elkezdte a combomat simogatni mire csak sohajtottam, a fenekemre at is tért amit erősen megmarkolt és utánna ugy kezdte gyúrni ,mint az ovisok a gyurmat.
- Ahhha Kook.- mondtam nyögdécselve.Láttam az arcán egy sunyi mosolyt is .
- Mondjad szépségem .- vált el egy percig a nyakamtól.
- Kérlek csináljhhh valamit .- mondtam akadozva , mert a keze a péniszemen volt és simogadta
- Az én hercegnőmnek mindent
- mondta és egyet kacsintott.Letérdelt elém és a tagomat kezdte el simogatni ,ami egy furcsa bizsergést váltott ki ,ahogy a hideg keze hozzá ért .Egyből bekapta , belőlem egy hangos nyögés jott ki a torkomon.Isteni szerencse ,hogy csak mi vagyunk itthon .Ugy nyalogadta mint az öt éves a nyalokat.Nem birtam ki ,hogy ne nyuljak hozza ,ezért a hajába markoltam és tépni kezdtem .Az alfábol egy morgás jott ,hogy miszerint tetszett neki ez a cselekedetem.Szemérmetlenül kéjelegtem,ahogy Jungkook elégitett ki.A sok inger teljesen elboritotta az agyamat , mert kozben a kezei a fenekemet markoltak ,és éreztem ,hogy kozbe bedugja és ki húzza az ujait.Egy hangos nyögéssel élveztem el Jungkook szájába .Kiengedett a szájából és lenyelte .Egy sunyi mosollyal húzott magához kozel és megcsókolt.Ereztem a saját váladékomat a szájában.
- Fúj még az elobb a szádban voltam és most megcsokoltál.!-mondtam paprika vörös fejel és enyhén megcsaptam a mellkasát.Erre a tettemre csak hangosan felnevetett.
- Szok hozza az ilyenhez szépségem.
Csak el fordítottam a fejemet ,vagyis akartam volna de ő nem engedte és megcsókolt.Lenéztem az ágyékára ami nem kisse volt nyugalmi állapotba, már ugy állt mint a cövek.Megijedtem ,hogy most én is ezt kell tegyem vele ,nem az a baj ,hogy n akarom de félek attol ,hogy az az izé a szájában lesz.Észre vette az arcomat és csak egy puszit nyomott rá.
- Baba nem kell csináld ha nem akarod.
- De ...- akartam volna folytatni de a szavamba vágott.
- Nem kell ,én majd megoldom,de azt ajánlom ,hogy gyorsan furodj le és menj ki ,mert nem fogom kibírni ha mellettem leszel.
-Rendben.- gyorsan letusoltam és kimentem, hagydtam hogy csinalja a dolgát.Hallottam ahogy elégíti ki magat ,hát nem mondhatom ,hogy kicsi mérettel lett megáldva.Inkább lementem a konyhába ,hogy nehogy megint ugy álljak mind a cövek ,mert csak Jungkook-ra kell nézzek és már állok is. Már este felé volt , mondhatom ,hogy jol elhuztuk a fürdős incidens dolgot ,de nem mondom , hogy nem esett jol.A konyhában csináltam magamnak egy bögre teát addig ameddig alfám lejonne.Egyszercsak egy csipegést hallottam meg ,először azt hittem ,hogy az én telom az , de ezt az ötletért hamar elvetetem ,mert az enyém a szobámba volt, a Jungkook -é volt .Annyira kiváncsi voltam ,hogy nem birtam ki ,hogy ne nézzem meg.Hát nem kellet volna olyat láttam amit elsem hittem volna rola.

Hyunjin : Jungkook ide kellene gyere ,mert nagy baj van ,elfogták Felixet ,aki a drogokat szálitja és ki kellen- e szabadítani, és pár ribancot is megkellen- e ölni.Főnök!!!

Azt hittem ,hogy ott esek ossze .Jungkook egy maffia főnök ,nem tanár , az elobb a fürdőben.... mit csináltunk ...Uristen én kibe szerettem belé.Ahogy megfordultam Kookie állt szemben velem és engemet nézett...Most neked véged Jeon Jungkook ,mert mindent szépen elmondasz nekem.....

Bárcsak soha sem ismertem volna meg.....

Omg ,itt vajon mi fog történni??😯😯😯😱😱😱

DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang