Azt hittem ,hogy ott esek össze.Jungkook egy maffia főnök ,nem tanár ,az előbb a fürdőben .....mit csináltunk......Úristen én kibe szerettem belé?Ahogy megfordultam Kookie állt szemben velem és engemet nézett.Most neked véged Jeon Jungkook ,mert mindent szépen elmondasz nekem.......
Taehyung pov:
Kínos csend telepedett ránk ,egyinkünk sem szólalt meg, csak néztünk egymás szemébe.Annyi érzelem telepedett rám ,hogy nem tudtam, hogy mit csináljak először, harag , düh ,csalódottság és a végén szerelem, nem tudtam ,hogy -hogy álljak a történtek utan , és hogy kezdjek neki.Annyi kérdés fogalmazódott meg a fejemben ,hogy nem tudtam eldönteni, hogy melyikkel kezdjem.Ahogy Jungkookra néztem ,nem tudtam semmit sem kiolvasni a szemeiből, csak állt ott és nézett engemet , és én őt .Már nem birtam tovabb ezt a kínos csendet ,hogy kettőnk közül senki sem szólal meg , igy próbáltam erőt gyűjteni és halkan megszolaltam.
- Miért nem mondtad el ,hogy mit dolgozol,miért kellett hazudnod?- olyan halkan mondtam de mégis olyan volt mintha ordítottam volna.Ránéztem de semmi mintha nem itt lett volna ezen a vilagon, nem szólalt meg csak nézett.
-Most nem fogsz megszólalni?- kérdeztem ,már a sírás kerülgetett,de próbáltam kitartani ameddig a szobámba felértem volna .Már megint nem válaszolt.Egyet sohajtottam és már mentem volna el mellettem ,hogy sirjam ki magamat, de ő gyorsabb volt a kellőnél,mert megfogott és az asztalra rátett , a lábaim közé beállt.A fejét a nyakamba bujtatta , éreztem hogy mély és egyenletes levegőket vesz. A boromet csiklandozta a lehelete .A szivem ugy vert mintha kiakart volna szokni a helyérol már a fülemben hallottam a sajat szivverésemet , a vérem úgy száguldozott az ereimben ,hogy azt hittem hogy szétrobban.Lassacskán hajolt még közelebb a nyakamhoz és elkezdte lágy csokokkal belepni a területet.Nem volt erőm ,hogy eltoljam magamtól ,annyira jol esett amit csinált ,csak sohajtozni tudtam .Végül áttért az arcomra és ott is puszikat hintett.A szájam következett,mielött megcsókolt volna a szemeimbe nézett és engedélyt kért ,amit megis adtam neki.Percekig faltuk egymás ajkait ,viszont egy idő után megszakitotta a csókot.
-Sajnálom babám ,hogy nem mondtam el.-mondta lehajtott fejjel ,ami másként nagyon aranyosan nézett volna ki de most nem olyan helyzetben voltunk.
- Kérlek mondt el .- kérleltem halkan.
- Akarod tudni az egész történetet?-csak bolintottam .Erre ő megfogott a fenekemnél és egyenesen a szobámba vitt ,ahol az ölébe vett és leültünk az ágyra .
- Nem is tudom , hogy hol kezdjem.Még egész kicsi voltam nem is tudom ugy 9 éves amikor a szüleimet meggyilkolták .A bátyámmal éltem ő tanított meg az életre, de hogy megérsd az elejétől kezdem.Busanban éltünk ,a családom vezette a világ leghiresebb céget aminek a neve Jeon's vállalat volt,ahol nap mint nap ezernél több ember is megfordult.A szüleim voltak a vilag legkedvesebb emberei mindig megadtak mindent nekem és a bátyámnak . Az anyukám egy tiszta vérű alfa volt mint az apukám és mind a ketten nagyon erosek voltak.Egy szép nyári nap volt amikor én és a bátyám elmentünk sétálni a parkba,mert nagyon unatkoztunk , a szüleink mindig későn értek haza .Már későre járt az idő ugy hét ora lehetett amikor haza értünk .A házunk elott megláttuk a szüleink kocsiját ,hogy haza értek .Mind a ketten boldogok voltunk ,mert végre időbe jöttek haza és eltölthetünk volna közösen egy kicsi időt .Ahogy beléptünk a házba borzalmas látvány fogadott benunket......azt hittem, hogy valami rossz alom,de csalódnom kellett.A szüleim egy nagy vértocsában feküdtek és melletuk egy cetli állt ,hogy bosszút fognak állni .Én még nem tudtam , hogy mi fojt a háttérben ,mert még kicsi voltam de a bátyám ő igen ,mert már szinte 19 éves volt.A bátyám megfogta a kezemet és egyenesen az állomáshoz mentünk ,hogy minél elobb eltunjunk a helyszínről .Útkozben én csak sírtam és kérdezgettem ,hogy anyáék miért nem jonnek , ő csak azt válaszolta ,hogy most elmentek pihenni és majd utánunk jonnek.Én csak hittem ,hát persze egy kicsi gyerek mindent elhisz.Szoülba költöztünk , hamar telt az idő azt vettem észre , hogy már 18 éves voltam, a bátyám mindenbe beavatott elmondott mindent, azt is ,hogy a szüleim mit dolgoztak és így fény derült az igazságra ,hogy egy nagy maffia céget irányították .Azt is megtudtam , hogy ebbe a világban nem csak emberek élnek hanem farkasok is , akik ember formában mutatkoznak.Amikor a 18 betöltöttem a bátyám elhagyott avval a szándékkal ,hogy egyszer találkozunk és találjam meg az igaz társamat ,és ő megy hogy átvegye a maffia vezetői poziciot , azt mondta ha elég idos leszek hozza akkor én fogom irányitani.Nagyon rosszul esett ,hogy egy szulinapomon sem voltak ott a szüleim és igy rájöttem ,hogy soha sem fognak vissza térni.Ahogy telt az ido én ugy alakítottam egy nagy maffia csoportot ,aminek a vezetője én lettem .A tanárost azért válaltam el ,mert megláttalak tégedet a kávézóban aznap és nagyon megtetszettél .- csak rámmosolygott- már ott eldöntöttem , hogy te az enyém leszel .Most látod , hogy hol tartok,... egy gyönyörű omegával a karjaim kozott élvezem az életemet.- erre a mondatára elpirultam nagyon jol estek a szavai ,és nagyon is sajnálom őt nem ilyen életet kelett volna éljen.
- Nagyon szeretlek Kookie ,és sajnálom a szüleidet és tégedet is .
- Baba ne sajnálj ,mert nem szeretem ha szomorú vagy , ami megtortént az már a mult .- egy lágy csókot nyomott a szájamra amit viszonoztam .Érzékien faltuk egymás ajkait ,ameddig a telefonja meg nem csorrent .Erre egyet felmordult és folytatta amit elkezdett ,a csörgés nem maradt abba igy muszáj volt felvegye .Lattam az arcán ,hogy semmi kedve hozza ,hogy beszéljen telefonon , amit csak kuncongtam .
- Halló ...,igen itt Jungkook...most ..rendben megyek.Avval bontotta a hívást
- Baba ne haragudj de mennem kell.- nyomot egy csókot.- most elmegyek de sietek vissza hozzad és az ajtót senkinek sem nyisd ki ,amikor jövök hívlak rendben?- kérdezte mire csak bólintottam
- Várlak haza és vigyáz magadra .
- Rendben életem de megyek most .- gyomot egy puszit és avval el is tűnt.Ahogy elment ,hátra doltem a pihe puha ágyikoba és aludni akartam volna ,de a csengő ebba megakadályozott.Nem tudtam , hogy ki lehetett az ,mert Jungkook most ment el egy pár perce és ő ne jöhetett ilyen hamar haza , azt mondta , hogy felhív ha jon.A csengetés nem akart abba maradni és igy lementem , kinyitottam az ajtót....bárcsak ne tettem volna....tudd Jeon Jungkook ,hogy én mindig szeretelek és szeretni is foglak.Bárcsak itthon maradtál volna velem és nem mentél volna el most láthatnánk egymást.........
Vajon mi fog történni?Boldog 8-dik évfordulót a BTS- nek😍😍😍, elsem hiszem , hogy ilyen hamar eltelt az idő ...
Valaki valami jo k- drámát tudna ajánlani?????
VOCÊ ESTÁ LENDO
DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)
LobisomemKim Taehyung egy 24 éves ártatlan férfi omega , akinek az élete fenekestül felfordul amikor is megmentik őt a halál kapujából. ----------------------- - JUNGKOOK SEGÍTS!! - ordítottam ahogy zuhantam lefelé. -TAEHYUNG NEEEEEEE......-hallottam a távol...