🖤1 évad .1 .rész🖤

1.6K 100 13
                                    

(Jó olvasást)

Taehyung szemszöszge:

Útközben bementem a közeli kávézóba ,hogy igyak meg egy kávét, hogy felfrissüljek ,mert otthon nem volt időm előkészíteni .Ahogy beléptem , egyből az automatához mentem ,hogy ki  válasszam  a mai adagot,egy esspresora esett a választásom. Pár percet kellett várjak ,hogy kész legyen a kávém , az ablak mellőli széket néztem ki magamnak .Ahogy mentem ,persze hogy nem kibaszott KIM TAEHYUNG lettem volna ,aki megbotlik a saját lábában és leönt egy ....alfát.Na jó Én meghaltam ,..... ez- ez -ez egy Félisten , akit leöntöttem .
-Szépségem jól vagy ??- köszörülte meg a torkát .Ekkor már felnéztem az illetőre . Nem kellett volna.
A szívem hangosan kezdett dübörögni a mellkasomban a látványra, azt hittem ,hogy kiakar szökni . Koromfekete haja a szemébe lógott , az arcán egy kedves mosoly ült .Magasabb volt nálam ,nem is egy kicsit majdnem egy fejjel .Megfigyelve mellkasát ,meg a laza ingen keresztül is megtudtam állítani ,hogy mennyire izmos .Lejebb haladva szememmel , megláttam szintén izmos combjait amin csak úgy feszült fekete csőgatyája.Azt hittem ,hogy ott kapok agyvérzést .Ahogy megéreztem erős rózsa illatát ,szinte elájultam ,tudtam hogy ez az illat nem parfüm vagy más spré.
De pár másodperc után realizáltam ,hogy a férfi hozzám beszél és válaszolnom kéne .
-Jól köszönöm.- motyogtam magam elé .
-Elnézést nem láttam ,hogy jön ,esetleg megengedné,hogy kimossam ha már leöntöttem kávéval? .-nem mertem a szemébe nézni ,féltem ,hogy sokkot kapok tőle.
-Nem kell köszönöm ,majd én elintézem .De annyival kiengesztelhetsz ha már leöntött ,hogy eljöhetne velem egy vacsorára ,mert szeretném megismerni.Benne lenne ?- kérdezte tőlem .Nem tudom ,hogy mit válasszak ,mert félek tőle ,mert a szemével ölni tudna ha nemet mondanék ,de nem is akarom elhalasztani ,mert ahogy már mondtam egy Félisten áll előttem , hülye is lennék nemet mondani neki.
-Rendben.-egyeztem bele.
-Akkor jó ,találkozzunk ugyan itt este hét órakor ,és utánna elviszlek valahova ,de ha most megbocsájtasz nekem, mennem kell hanem elkések .Viszlat szépségem ,akkor találkozzunk itt.
Ahogy meghallottam ,hogy szólított egybol elvörösödtem ,mint a rák.Észbe kapva ugy rohantam az iskolába ,mint valami őrült ,akit kergetnének.Az iskolába megérkezve ,egyből rohantam fel az igazgatóiba ,mert az igazgató azt mondta ,hogy jön egy új tanár és körbe kell vezessem az iskolába .Az ajtót úgy törtem fel ,mint valami bika ,akik bent voltak egy csepp szívinfarktust kaptak, de most ez nem számított.
- Jó reggelt , siettem ahogy tudtam.- mondtam lihegve .
- Jó reggelt Tae.- köszöntek vissza nekem.
- Ahogy már mondtam neked ,ma jön egy új tanár ,aki bioszt és tesit fog tartani ,és te kell majd körbe vezesd.- mondta RM
-Rendben , mikor érkezik ,és nő vagy férfi lesz? - kérdeztem tőle ,remélem ,hogy férfi lesz ,mert a nőkkel annyi sok baj van ,valamiért mindig hisztiznek.
-Férfi de úgy látszik ,hogy késik - ahogy RM ezt kimondta egy kopogás zavarta meg a beszédet.
-Tessék.- ahogy az illető belépett ,én rögtön elájultam ,mert nem gondoltam volna ,hogy Ő lesz az .......

Nem gondoltam volna ,hogy egyszer Ő lesz az életemben a fény a sötétségben .....


Hali ! Meghoztam az új részt ! Remélem ,hogy tetszik nektek , addig is pusziiii ....
Ha tetszett akkor 💬, ⭐

DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin