🖤18.rész🖤

530 47 10
                                    

Tae pov:

Két hét telt el az incidensünk óta , és hogy megkérte a kezemet.Azóta amikor próbálok aludni ,mindig azt álmodom ,hogy az a bizonyos zöld szemű farkas engemet és Jungkookot üldözi,mintha azt akarná ,hogy álljunk meg , ne menjünk vissza ,mert veszély közeledik,de sose tudom meg ,hogy mi lehet az a veszély ami ránk leselkedik ,
mert amikor megpróbál megszólalni, a hasamba egy nyilalló fájdalmat érzek ,amiért összegörnyedek és elájulok.Azóta szörnyű rémálmaim vannak ,hogy miképpen halok meg ,ahol egy nőt vélek mindig felfedezni , hogy a kezébe egy kés van és , hogy belém szúrja .Minden reggel , csapzott hajal és átázott pólóval ébredek és szörnyű hányingerrel.Jungkook mindig ott volt mellettem , és nyugtatóképpen a hátamat szokta simogatni ,és
biztató szavakkal lát el ,hogy nem lesz semmi baj ,mert ez egy rossz álom volt.
Bárcsak , csak egy rossz álom lenne.....

Ezt történik most is csapzott hajal ébredek meg , és futok a fürdőbe ,hogy adjam ki magamból a tegnapi megevett ételemet.
Lassan felálltam , belenéztem a tükörbe és , hogyis mondjam nagyon sápadt vagyok .A tenyerembe vizet engedtem és megmostam az arcomat , utána fogat mostam és egy reggelit csináltam amit persze ,hogy vissza hánytam.Jungkook nincs itthon korán vagy már lehet , hogy hajnalban elment ,mert valami baj történt a cégnél.Ezt onnan tudom , hogy írt egy levelet ,hogy el kellett menjen és , hogy nem akart felébreszteni , mert annyira aranyosan aludtam.

Még túl korán volt , hogy készülődjek az iskolába , addig is a konyhában, egy meleg kamillás teát csináltam.Lassan megittam a teámat, meg reggeliztem,felöltöztem és az órára néztem ami már szinte nyolcat ütött. Gyorsan magamra kaptam a tegnap esti elészerelt ruhát,ami egy kapucnis kék blúz volt és egy fekete farmer.Kooknak irtam egy levelet,miszerint a suliba leszek és lehet beugrok egy kávét meginni Jiminnel.Ezután kiléptem a házból,amit jól bezártam és a kocsimhoz mentem.

Ahogy megállítottam a kocsit az iskola előtt észrevettem, hogy havazik.
Rólam tudni kell , hogy nagyon szeretem a télt.Szeretem amikor a hófehér tájba egyszerűen beleolvadok,amikor farkas alakomba vagyok.

Bent a suliban a diákok,csak úgy özömlöttek befelé,egy-egy rám köszönt, hogy jó reggelt tanárúr ,amit nem voltam rest viszonyozni.
Bementem a tanáriba ahol találkoztam Jiminnel,aki a kávéját itta , és még néhány más tanárral is.

-Jó reggelt!-tettem le a doszíét ,az asztalomra, és odamentem a legjobb barátomhoz.
-Neked is ,Tae! Hogy vagy,annyira sápatnak tűnsz,mondcsak mi a baj?-aggódott értem.
-Hát ......már két hete ,ahogy Jungkook
megkérte a kezemet és azóta ilyen vagyok ,minden reggel hányingerrel kelek fel.
-Mikor volt utoljára lázad?
-Pont két hete.- feleltem,ahogy Jiminre néztem erősen gondolkozott valamin.
-Tae ...emlékszel ,amikor volt a lázad ,használtatok akkor gumit?
-Fogalmam sincsen Jimin,nem emlékszek rá.
-Én azt ajánlom, hogy csináljál egy terhességi tesztet.
-Rendben,ma meg is veszem suli után.Jiminie...suli után el tudsz jönni velem, hogy vegyek egyet, és kávézni? -kérdeztem boci szemekkel.
-Legyen,de akkor te állod.-csak elkuncogtam magam.
-Milyen órád lesz?-kérdezte.
-Úgy tudom, hogy történelem a 12-kel,neked?
-Matek, a 9-cel.
-Ugy láttom, hogy Yoongi sem jött be,tényleg valamit tudsz-e , hogy mi a baj?Mert Jungkook ,már hajnalban elment és csak egy kis cetlicskét irt ,amin csak annyi volt, hogy baj van a cégnél ,de siet haza és vigyázzak magamra.- kérdeztem egy kicsi reménnyel , hátha ő többet tudna mint én.
-Ő is kellet menjen, és sajnálom és sem tudom, hogy mi a baj ,mert nekem is csak ennyit irt ,mint neked Jungkook.- magyarázta, hát ennyit erről .
-Nem baj ,de azért köszi.- öleltem meg ,amit viszonzott.
-Na akkor menjünk,mert már két perce, hogy becsengettek,itt találkozunk óra után.- intettem neki, és el is mentem.

Lassan közelítettem meg a 12 -t, igazából be vallom nektek, hogy nem szeretek ide bejönni,mert rengeteg alfa van és amikor háttal állok nekik , hogy irjak fel néhany vázlatot a leckéből ,mindig érzem a tekintetüket déli tájékomon.Főleg egy Kai nevezetű fiú már sokszor próbált a közelembe férkőzni,de valahogy mindig sikerült leráznom.

Ahogy beléptem az osztályba , egyből elhalkultak , helyre mentek és figyelni kezdtek,ami egy kicsit kínos volt,de próbáltam leplezni a zavartságomat.

-Jó reggelt osztály!
-Jó reggelt tanárúr!- köszöntek vissza kórusba.
-A mai lecke az Ókori Róma.-kezdtem felírni a táblára,próbáltam laza lenni de nehezen ment.Na akkor kezdjünk bele....

~~~~~~~~~~~~~~

Hála a jó istennek , hogy vége lett az órának,többet nem érzem azokat a tekinteteket magamon.Már az osztály fele kiment és én is mentem volna ki ,de persze Kai oda kellett , hogy jöjjön.

-Tanárúr,az igazgató azt mondta , hogy magának kell segítsek valami tárgyat a raktárból elhozni a 10-nek.
-mondta,de valami furcsa volt de erősen, ahogy a szemébe néztem egy kicsi félelem is megcsillant a szemébe , hogy vajon mit fogok mondani, de hamar rendezte a vonásait .Tudtam , hogy hazudott ,mert Nam ilyent nem is mondana, mert neki így is van elég baja , és nem hogy egy diákott még leállitson , és én tudom ,hogy mit kell vinni egy órára.
-Köszönöm, hogy segíteni akarsz ,de egyedül is megtudom oldani.Elnézést,de most mennem kell.
-mentem volna el,de a kezemre fogott , és erősen a falhoz vágott utána a fülemhez hajolt.
-Ugyan ,Taehyung csak egy menet lenne az egész , és tudom ,hogy te is élveznéd.- vezette le a kezeit a fenekemhez amibe belemerkolt.Éreztem , hogy hányingerem kezd lenni.-Jeon tanárúrnál ezernél jobb vagyok.
Tudom, hogy járnak ,és azt is tudom ,hogy maffia főnök, és az nem lenne jó , hogy ez ki tudódna az iskolában ugy -e ?- kérdezte,el hajolt tőlem és a szemembe nézett,és jobban magához húzott , de úgy hogy még egy papír sem fért volna bé , és elkezdte a kezeivel a testemet felfedezni.
-Ki vagy te? -kérdeztem tőle remegve.
Próbáltam a belső omegámmal jelezni ,az alfámnak Jungkooknak,de tudtam , hogy nem fog működni,mert nem voltam megjelölve,de mégis élt bennem egy cseppnyi remény.
-Hogy ki vagyok én? Az ördög jobb keze. - röhögött fel ,mint valami pszihopata, erőszakosan hajolt rá a párnácskáimra amit az éles fogaival feltépett,amiből a vér folydogálni kezdett.Nem engedtem , hogy megcsókoljon ,a fejemet próbáltam minél többször elfordítani, de ő ezt egy idő után megelégelte és megfogta az állkapcsomat és nem engedte.
Pár centi volt, hogy megcsókoljon, de szerencsére nem sikerült ,mért tökön rúgtam.Ezért a cselekedetemért összegörnyedt és el lépett tőlem.
Ahogy el lépett tőlem, rohanni kezdtem az ajtó felé ,csak persze , hogy be volt zárva és a kulcsot sehol sem találtam.Addig baszakodtam az ajtónál, hogy egyszercsak egy kezet éreztem meg a vállamnál és azt , hogy erőteljesen neki vágott az ajtónak.

-Mit képzeltél ,te mocskos kis ribanc?!MOST EZÉRT MEGÖLLEK,de először keményen megduglak!- annyit éreztem , hogy az egyik padnak erőteljesen neki vágott,amiért seggre estem és a fejemből megindult a vér.
Oda jött hozzám, és folytogatni kezdett az egyik kezével , addig a másikkal lerángatta a nadrágomat és a sajátját is.Az ujjait a bejáratomhoz vezette és durván tágítani kezdett,ami rohadtul fájt.Annyit éreztem ,hogy már nem kapok levegőt és homályosan látok.Továbbra is fogtta a nyakamat , csak már nem olyan erősen.
Már illesztette volna be a tagját,amikor az osztály ajtaja kivágodott és valaki leszedte inkább mondom úgy ,hogy letépte rólam ezt a férget.Már csak az eltompult, hangokat hallottam körülöttem, és utána teljes sötétség borult az elmémre.......

Most mi lesz velem ,vajon meghalok?
Lehet,hogy jobb lenne ,mert csak egy teher vagyok mindenkinek....

Akkor ezt mondtam még , de rájöttem ,hogy van és lesz akiért/akikért éljek.

DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora