🖤12.rész🖤

796 59 14
                                    

Taehyung pov:

Ahogy Lisa elmondta a szökési tervet, utána egyből egy vonyítást és egy lövést halottunk.Az ajtónk előtt elment egy ismeretlen , aki azt mondta , hogy itt van Jungkook.A szivem ezerrel kezdett verdesni , hogy eljött értem, hogy nem hagyott cserben és evvel tényleg bebizonyította , hogy szeret engemet, nem csak egy alkalmi partnere vagyok . A gondolataimból Lisa hangja hozott vissza.

- Taehyung , később gondolkozol életed szerelméről , de most nincs időnk rá, most azonnal el kell tűnjünk innen! - mondta parancsoló hangon, mire csak bicentettem , hogy készen állok a szökésre.
Először Lisa lesett ki az ajtón , nehogy valakibe beléfussunk ,mert akkor nekünk vége .Óvatosan nyitotta ki az ajtót, szerencsere a folyosón senki sem volt , így egyszerűen kimentünk.
Mindig amikor elértünk egy sarokig megálltunk és kileskelődtűnk.Épp egy ilyen alkalomnál Jimint vettük észre , ahogy szép nyugisan sétál a folyosón , közbe - közbe benyitott egy - egy ajtón mintha valakit keresett volna.Egyre közelebb ért mikor is Lisa megfogott egy vázát és le akarta ütni vele Jimint.

-Lisa ,ne őt ismerem nem bánt.- szóltam rá a lányra ,mire csak óvatosan letette a vázat és a másik fiú felé fordult. Jimin hálásan nézett rám , hogy megmentettem egy balesettől.

-Jimin , te mit keresel itt .Normális vagy omega vagy , egyszerűen meg fognak és bedobnak egy szobába , vagy akármit csinálthatnak veled. - szidtam le a fejét , csak úgy látszik , hogy süket fülekre találtam.

-Nyugi van ,Tae nem vagyok itt egyedül , és ne aggódj tudok vigyázni magamra amiért omega vagyok.

-Ezt hogy érted , hogy nem vagy egyedül ?

-Hát úgy TaeTae , hogy Suga , Rm ,Jin , J-hope, én és Jungkook is eljöttünk érted , hogy haza vigyünk.

- Hát így érthető , de te nem félsz vagy valami? - kezdet gyanús lenni , hogy nagyon magabiztos.

-Nem félek...- mindenhova nézett csak a szemembe nem , itt nekem valami nagyon bűzlik - Park Jimin mit titkolsz előlem el? - vondtam kérdőre , a neve hallatán összerezzent , mert csak akkor hívom igy amikor dühös vagyok és ha valamit titkol előlem.

- Taehyung ... én ...mafia tagja vagyok.

-Mégis kinek a mafiájában dolgozol? - kérdeztem rideg hangon. - Válaszolj!!!

- A Jeon's mafiánal dolgozok.- összeszedte a bátorságát és felemelte a fejét és úgy mondta az én szemembe.Ahogy a kimondta a nevet egyből a haragom és a dühöm elszállt, oda mentem és szorosan megöleltem . - Sajnálom Tae , hogy nem mondtam el hamarabb csak nem tudtam , hogy - hogy fogsz reagálni , féltem hogy ezért nem leszünk barátok.

-Én sajnálom Jiminie , hogy felvittem a hangomat , nem akartam kiabálni, nem a te hibád és ne aggódj barátok leszünk mindörökké . - elhajolva tőle, oda tartottam a kicsi ujamat , hogy kezet tudjunk fogni , értette ő is a cselekedetemet , hogy mit szeretnénk és ő is oda tette. - Barátság mindörökké - mondtuk egyszerre.

- Khm...elnézést srácok de mennünk kéne. - mondta Lisa

-Rendben, de te ki is vagy - kérdezte Jimin.

- Lalisa Manoban .

- Park Jimin , de most menjünk, majd később ismerkedünk

Lassan elindultunk lefelé a hosszú lépcsőfokon, mindig hátra pillantottunk nehogy valaki szembe jöjjön , aki nem hozzánk tartozik.
Amikor le értünk egyből megpillantottuk a harcot.Az udvar bűzlött a állat és emberi tetemektől , mindenhol csupa vér volt.A szemeimmel Kookie-t kerestem , hogy vajon hol lehet , ott volt egy másik vagyis gondolom Jacksonnal harcolt, a két farkas csak úgy tépte egymás bundáját , hogy vajon melyik fog felülkerekedni.Nem tudtam kivenni , hogy melyik Kook és melyik Jackson , mert túl távol voltak tőlünk . Csak úgy tudtam volna felismerni őket ha láttam volna a szemüket, mert Gguknak vörös , és Jacknek sárga a szemük színe farkas alakukban. Már annyit láttam , hogy az egyik farkas ketté harapja a másik torkát. Itt eltörött a mécses, összeestem , mert féltem , hogy Ggukie halt meg.Jimin és Lisa nagy nehezen a székre ültettek és vigasztalni kezdtek.

-Nyugodj meg Tae , túl steresszeled magad, garantálom , hogy Kook nyert , mert ő soha de ismétlem de SOHA n hagyja annyiba, hogy ne ő nyerjen.- mondta Jiminie , nagyon jol esett , hogy itt voltak nekem ,mert most nem tudnám , hogy mit csináltam volna. Lisa a hátamat simogatta, míg én Chim karjában sírtam. Egyszer annyit éreztem , hogy valaki a vállamat megérinti és azt mondja , hogy baba.Itt tudtam , hogy Kookie az , úgy pattantam fel mint soha , egyenesen az ölébe szöktem és bőgni kezdtem. Jungkook vigasztalni próbált ami sikerült is neki, váltottunk egy szenvedélyes csókot és úgy hagytuk el az épületet, ahova rémélem , hogy soha nem térünk vissza. Ggukie otthon mindent elmesélt , elejétől a végéig vagyis az eltűnésemtől egész a vissza szerzésig.Otthon amikor beléptem a húgom egyből rám ugrott és sírt , de anyánál sem volt másképp ő is ugyan azt csinálta mint Jisoo.......

Jelenben

Már van egy kibaszott hónapja , hogy mindenki szó szerint baszik a fejemre .Nem viccelek a saját húgom küldött ki a szobájából amikor is beszélni akartam vele. De mégis nem ő a legnagyobb bunkó , hanem Jeon Jungkook .

Komolyan mondom mióta megtörtént a vissza szerzésem , szinte szóba sem állt velem. Az is egyre gyakoribb , hogy nem alszik velem..Próbáltam vele beszélni de mindig lerázott . Talált volna egy másik párt? És nem is ez a legrosszabb ... mikor haza jön mindig izzadt , és egy bizonyos illat lengi be...Undorítoan édes Cseresznye....Magyarrán Lisával tengeti a napjait.Vajon már nem kellek neki? Azért választotta őt , mert neki nagyobb a melle és nem farka van?? Fogalmam sincs, hogy most mit gondoljak..

Vajon mit csináltam rosszul?....




-----------------------------------------------------------

Szegény Taehyungie vajon ,most hogy esik neki, hogy Jungkook így bánik vele?

Hogy vagytok?
Kinek , hogy telnek a napjai?



DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang