Zenével hallgassátok meg ,mert úgy sokkal jobb ( jó olvasást)
............de ami ott fogadott azt nem hittem el ,azt hittem ,hogy el sirom magam ,soha sem gondoltam ,hogy ezt is meg fogom élni.........
Taehyung pov:
A látvány gyönyörű volt..........
Persze az erdőben voltunk, de ez a hely leírhatatlan volt nekem..........
Egy kis tó volt előttem,amin már látszott megcsillani a naplemente.
Körbe volt téve pár mécses a környéken, így a fák közé is be lehetett látni .Jobbra vezetve tekintetem megláttam egy négy fa közé kifeszített
fehér ponyvát ,alatta egy gyönyörű kis asztallal ,rajta rengeteg édesség , és......
És persze az ikonikus vörös rózsa .
Néhány fára fel volt tekerve egy fehér , vaj színű égő sor ,ami ezt az egészet meg jobban varázslatossá tette.....Ez a hely......Maga az álom.......
-Tae....- szólalt meg mögülem szerel-
mem ,mire azonnal megfordultam ,
viszont amint megláttam őt előttem térdelni ,kezeim rögtön szám elé kaptam.-Drága Tae....Szerelmem.
Szinte egy fél éve ,hogy ismerlek.
Tudom ,hogy nem sok idő telt el ,de te mégis képes voltál ennyi idő alatt elcsavarni a fejem.
Amikor a bátyám elrabolt ,akkor ott bennem minden összedölt ,nagyon féltettelek,hogy nehogy valami óriási bajod essen,de hál' istennek éppségben megúsztad.Másnap eldöntöttem ,hogy veled fogom le élni a hátra levő életemet,és remélem ,hogy te is velem akarod le élni.
Azóta átmentünk rengeteg jó, és sajnos rossz dolgon is, volt olyan ,hogy hülyeségeken is veszekedtünk ,de mindezeket sikerült együtt átvészelnünk, hiszen mindig ott voltunk egymásnak. Az isten megajándékozott egy gyönyörű omegával ,aki most itt áll könnyes szemekkel előttem ,és várja ,hogy fel tegyem azt a bizonyos kérdést,tovább nem is tétlenkedek.Te vagy a szerelmem , a megmentőm .....Az életem ...A szem kontaktust egy pillanatra sem megszakítva nyúlt hátra zsebéhez,
majd elővett egy gyönyörű vörös köves gyűrűt ,ami két kicsi sziv volt.-Kim Taehyung ,megtisztelnél azzal ,
hogy össze kötöd velem az életed?....
Hozzám jössz?...Csak álltam ott, és néztem a vörösen csillogó ékszert ,amit a kezében tartott ...Megkérte a kezem?..
Nem hiszem el......Kicsit szédülni kezdtem .Csak most jöttem rá , hogy két kicsi szó mekkora súllyal bírhat...Lepergett mind a fél év a fejemben.Mikor megláttam őt a kávézóban ,mikor megtámadtak,de ő megmentett , amikor elraboltak akkor ő vissza hozott.Egyértelmű a válasz.......
Jungkook pov:
Tae vagy már 5 perce szótlanul nézi a gyűrűt.Nem is tudom .....Lehet túl korai ez neki? Hiszen csak fél év , tényleg nem olyan sok .
Sóhajtottam egyet ,majd készül-
tem,eltenni a gyűrűt , mikor kezemre fogott.
- ......Igen.....Hozzád megyek!
-T-tae .....UR ISTEN TAE NAGYON SZERETLEK!!!!Mikor letettem a földre , a kezét felém nyújtotta , amire én lassan felhúztam a gyűrűt .Szemeibe könnyek gyűltek össze , ami engem is sírásra késztetett .Életem szerelme végre ,
örökké az enyém! Az én kis férjecském.Füléhez hajoltam , hogy a tervezettek szerint zavarba hozzam.
-Készülj bogaram , a nászéjszakára ,mert olyan élményed lesz ,amit életedbe soha de soha sem volt.Legyél felkészülve ,mert kezelésbe foglak venni ,de úgy ,hogy egy hétig biztos nem fogsz tudni járni.
Ahogy gondoltam ,mire elhajoltam az arca olyan lett ,mint a rózsa az asztalon.Kuncogva fogtam meg a kezét majd az asztalhoz vezettem , és nekiálltunk enni....Nasizás közben bókok , rövidebb - hosszabb csókok is elcsattantak,de na.
Így volt tökéletes.Ahogy gondoltam ,Tae nagyon fáradt lett a végére , így haza felé vettük az irányt ,lehet kellet volna szóljak ,hogh nem egyedül leszünk .......
Tae pov:
A rózsámmal a kezemben sétáltunk az erdelyi házhoz vissza ahonnan reggel eljöttem.Minden olyan tökéletes ,van egy csodás férjem és egy nagy szerető családom, és persze ott vannak a fiúk is.
Ahgy a házhoz értünk ,újdonsült férjem a kezre fogott ,majd egy kicsit sajnálkozó tekintettel nézett rám .O jaj.
-Na mi a baj.
- Sajnálom ,úgy akartam ,hogy ketten legyünk ma , de az a helyzet ,hogy meghívtam pár embert ,akik nagyon láttni akarnak.Felvont szemöldökkel néztem a páromra.
- Mégis kik?
- Azt meg láttod ,ha be mész ....Egyből anya és a hugica jutott az eszembe , ahogy csak tudtam be rontottam a házba.
Ott ültek a kanapén ,de nem csak ők hanem Jimin, Yoongi ,Rm ,Jin,Hoseok ,Lisa is .Ahogy
bementem a nappaliba Jimin rögtön a karjaim közzé futott , és rengetegszer bocsánatot kért ,amiért nem foglalkozott velem, csak ez volt a terv lényege, annyiszor mondta ,hogy nem birtam momdank ,hogy semmi baj sem történt .Ezután anya jött oda hozzám és sírva ölelt át ,ahogy meglátta a gyűrűt az ujjamon .Jisoo is megölelt és bocsánatot is kért ,amiért így viselkedett.Ezután a többiek is bocsánatot kértek és gratuláltak is .Egyedül Lisa olyan furcsán nézett ,mintha meg akart volna ölni a szemével ,de attól ellenére ő is gratulált.Jungkook csak mosolyogva ült melletem és hallgatta a többieket ,néha egy - egy csókot is lopott tőlem.Ahogy a vendégek elmentek , Jungkook egyből nekem esett ,és szó szerint fel kent a falra úgy csókolt ,persze amit viszonyoztam.- Ma az enyém leszel babyboy....
Úgy látszik ma az övé leszek lelkileg és testileg is.....Szeretlek egyetlen Alfám...
Tae gyűrűje :),így képzeljétek el
Remélem tetszik , igyekeztem vele ahogy tudtam:)
Hogy telik a szünetetek?
KAMU SEDANG MEMBACA
DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)
Manusia SerigalaKim Taehyung egy 24 éves ártatlan férfi omega , akinek az élete fenekestül felfordul amikor is megmentik őt a halál kapujából. ----------------------- - JUNGKOOK SEGÍTS!! - ordítottam ahogy zuhantam lefelé. -TAEHYUNG NEEEEEEE......-hallottam a távol...