( Zenével hallgassatok meg)
Csak egy cél repdesett a szemem előtt,hogy Taehyungot épségben, biztonságban hozzuk haza.
Vegre az enyém vagy és senki másé.....
Taehyung pov:
Csendben ballangtunk felfelé a lépcsőn mind a ketten.A szoba lány ment elől és én utána.Megálltunk egy hatalmas ajtónál ami fehéres fekete színben pompázott,ameddig ő elővette a kulcsot ,hogy ki nyissa az ajtót, addig nekem volt időm szétnézni ,hogy milyen menekülési útvonalat kapnék szökésre .Megis pillantottam a "szobámmal" szembeni ablakot ahol ki tudnék szökni, de erre nem volt lehetőségem ,mert a kisasszony betessékelt a szobába.Ahogy beléptem egyből becsukta az ajtót és megszólalt.-Szia.Lalisa Manoban vagyok , de nyugodtan hívjál Lisanak.Egy olyan omega vagyok mint te leszel , akit el raboltak és megerőszakoltak.-mondta szomorúan.
Mondandója utan muszáj volt ,hogy oda menjek és megoleljem,nagyon elszomoritott amit mondott.- Ha szabad megkérdeznem ,ki csinálta ezt veled?-nem akartam dulakodo lenni ,csak persze nem Kim Taehyung lennek ,akinek mindig a kivancsisaga győz.
-Jackson Wang -a gúny csak csöpögött belole,nem is csoda el is hiszem ,mert engemet is megfektetett volna ,ha a kopogás megnem mentett volna.
- Nagyon sajnalom,ami veled történt.-úgy mondtam ,hogy simogattam,mert közben elkezdett pityeregni.Evvel is próbáltam bátorítani őt, hogy tudja ,hogy van valaki ,aki mellette áll és bátorítja.
-Ne sajnáld ,ami meg történt az megtörtént , ezen már nem lehet váltosztani -mondta-De most nem ez a lényeg...Jackson ezt nem tudja és nem is fogja megtudni ,hogy mi fog történni.....Ő azt tudja ,hogy a szobába kisértelek fel és az ajtót kulcsra zártam, hogy ne tudj elszokni és itt hagytalak.De azt nem fogom neki megengedni azt a boldogságot ,hogy ki élvezze az ilyen ártatlan omegak testi adottságait ,mert nem érdemli meg.Az időnk fogytán van ezért sietnunk kell.-és itt elkezdte mondani a szökési tervet.
Nagyon megsajnaltam őt ,amiért az az akaratos szex éhes barom alfa kihasználta őt ,és ezert eldöntöttem ,hogy ha meg is tudunk szokni akkor nem fogom itt hagyni amiért segített.
-...Megértetted?-kérdezte ,mire csak bólintottam - akkor indulás .
Már akartunk az ajtó felé indulni amikor is vonyítást és egy lövést hallotunk.Mind a ketten megtorpantunk , és egymasra neztunk egy olyan fejjel , "hogy vajon mi történhetett".Az ajtonk előtt egy hangot hallotunk elmenni ,ami azt mondta : "a francba itt van Jeongguk"Hát mégis eljöttél értem ,hogy megments ?...
Na itt is lenne a kovi rész , eloszor is bocsánat amiért ilyen rovid lett ,ugy szeretnem ha a kovetkezo rész mar a harccal kezdődne ,mert igen az is lesz.Meg próbálom vasárnapra hozni ,remélem h várjatok majd .Hibákért bocsánat.
Ui: szeretném a véleményeteket kérni ,h eddig kinek ,h tetszik a konyvem?
ÉS KOSZONOM A SOK POZITIV MONDATOKAT , HOGY ÉRDEMES FOLYTATNOM EZT A KONYVEMET (SZERETLEK TITEKET)😘😘😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)
LobisomemKim Taehyung egy 24 éves ártatlan férfi omega , akinek az élete fenekestül felfordul amikor is megmentik őt a halál kapujából. ----------------------- - JUNGKOOK SEGÍTS!! - ordítottam ahogy zuhantam lefelé. -TAEHYUNG NEEEEEEE......-hallottam a távol...