🖤4.rész🖤

1.3K 81 15
                                    

(Jó olvasást, ajánlom ,hogy a zenével hallgasátok!)

Az ájulás szélén voltam mar amikor oda jott hozzam.Nem volt erőm mozogni.
-Ki vagy te?- kérdeztem ,gyenge hangon , ezután kép szakadás és elnyert a sötétség......

Örökké halás leszek,neked sötét lovagom amiért megmentettél engemet.......

Taehyung szemszöge:

Lassan nyitottam ki a szememet egy világos szobában. A fejem rohadtul fájt , olyan lett volna mintha szét akart volna robbani .Forgott velem a világ igy meg sem próbáltam ülő pozícióba helyezni magamat, mellesleg nagyon fájt a hasam is .
- Csakhogy felkeltél.- hallottam egy hangot közvetlen mellőlem, mire oda fordítottam a fejemet .Jungkook egy kis fotelben ült az ágy mellett, a falat bámulva .Semmi érzelem nem volt látható az arcán , csak nézett ki a fejéből mereven.
- Hol vagyok?
- Kórházban .- még mindig nem nézett rám, ami egy kicsit kezdett idegesíteni.
- Mi történt?
Erre a kérdésre viszont rám kapta tekintetét , szemei vörös színben pompáztak ,nagyon megijedtem tőle ,hogy vajon mi a baja,mert általában egy alfának a szeme akkor változik meg , amikor mérges vagy párzanak ,de én inkább az elsőre tippelnék.
- Nem emlékszel ,hogy mi történt veled? - kérdezte , próbáltam visszaemlékezni de ugy fajt a fejem ,hogy meg a könnyeim is kicsordultak. Jungkook is észre vette ezt , egyből hozott egy pohár vizet és egy gyógyszert ,amit készség nélkül lenyeltem.
- Jobb már ? - válaszul egyet bolintottam , nagyot sóhajtott és vegre rám vezette a tekintetét ,ami már nem vörös színben pompázott,hanem az eredeti színben,barnaban , ami már mondhatom ,hogy fekete volt .
- Emlékszel arra a napra amikor találkoztunk, és utánna elvittelek randira?- kérdezte ,mire bolintottam ,lattam az arcán, hogy mosolyog biztos eszébe jutott amikor leöntöttem , miért ver az Isten engemet? ,hogy lehetek ilyen szerencsetlen?
- Azután hazakisertelek ,és haza mentem - válaszul ismet bolintottam egyet ,mire folytatta- késő este volt amikor lementem a boltba ,valamit vásárolni ,mert nem volt otthon étel amit meg egyek.Ahogy a boltból kiléptem egyből a te szagod csapott meg ,ami félelemről sugárzott,ott már tudtam ,hogy bajaban vagy .Úgy rohantam ,hogy észre sem vettem amikor átváltoztam, csak az érdekelt ,hogy te biztonságban legyél ,igaz hogy egy hete sincs ,hogy megismertelek de őrülten beléd szerettem , nagyon elragadott a személyiséged amikor találkoztunk ,és az is ,hogy megtettél volna bármit ,hogy ne haragudjak rád , amiért leöntöttél ,de már akkor nem haragudtam ,és tudtam ,hogy te leszel a lelki társam a támaszom ,akire mindig számíthatok majd. Nagyon aggódtam miattad ,hogy nem esett bajod ,de amikor oda értem, egy sikártohoz nem az fogadott amire számítottam .Ahogy megláttalak a szívem össze szorult ,mert egy nagy vértocsában feküdtél.A másik farkasra néztem és egyből elöntött a düh , és a harag ,hogy mit csinalt veled ,annyira emlékszek vissza ,hogy már a földön feküdt ,semmi életjelet mutatva.Mielőtt hozzád értem volna te már arra elájultál.Egyből megfogtalak és behoztalak a kórházba ,szoltam a családodnak és a munkahelyeden is ,hogy nem tudsz bemenni egy darabig.- mondta ,próbáltam feldolgozni ,hogy miket mondott ,de nekem ez egyszerre túl sok volt ,láttam az arcán ,mennyire aggódott értem .Bevallom magamnak is ha én lennék a helyébe én nem is tudtam volna, hogy mit tegyek,de egy dolgot nem értettem .
- De miért van bekötözve a hasam ?
- Azért szépségem ,mert az a hüly- vagyis akarom mondani ,hogy az az illető ,aki ezt tette veled ,meg sebesített pont a hasadnal és ezért van bekötözve.- ahogy ezt kimondta sokkot kaptam ,miaz hogy pont a hasamat sebesítette meg ,az egyetlen olyan testem amit szeretek .Jungkook biztos ,hogy észre vette ,hogy milyen arcot vaghattam ,mert elkezdett kuncogni , és egy perverz mosolyt varázsolt az arcájára .
- Nyugi életem az orvosok ellátták ,hogy biztosra menjek azt is mondták ,hogy gyermeket is fogsz tudni szülni ,és rémélem is ,hogy fogsz ...- egy kicsit közelebb hajolt hozzam és folytatta- de tőlem ,édesem- nem is kell mondjam ,hogy milyen volt a fejem ,biztosra észre vette ,mert elkezdett kacagni jó hangosan ,erre a tettére a mellkasára csaptam ,csak persze azt megsem érezdte.
- Na de ,babám ezt most miért kaptam? - olyan ártatlanul kérdezte ,mintha semmit sem mondott volna,inkább megcsókoltam ,amit azonnal viszonzott.Lihegve válltunk el egymástól ,egy nagy nyál csíkot hagyva kettőnk között ,amit ő tüntetett el.
- Meddig nem voltam magamnál?
- Egy hétig.
- Milyen nap van ? -kérdeztem
- Hétfő és este kilenc drágám - mondta a telefonra pillantva.
- Hol vannak anyáék ?
- Haza küldtem őket ,mert egész héten itt voltak ,és gondoltam ,hogy pihenjenek ők is .
- De te nem vagy fáradt?- kérdeztem mire csak kuncogni kezdett.
- Nem vagyok ,érted mindent megteszek.
- Mikor mehetek haza?
- Az orvos azt mondta ,hogy még egy hétig bent kell maradj ,hogy vizsgáljanak meg ,hogy minden a legnagyobb rendben van- e ,és utánna két hét ágyba lenni ,mert a hasad miatt nem mozoghatsz annyit ,nehogy a varrás felszakadjon.
- Köszönöm ,hogy ilyen kedves vagy.
- Ne köszönd ,veled mindig is ilyen fogok lenni ,de most aludjál ,mert késő van .- mondta és egy puszit nyomott az arcomra.
- Rendben ,de akkor aludj itt mellettem .Csak bólintott ,és már az álmok világában voltam......
Nagyon eltelt az az egy hét és azt vettem észre , hogy otthon vagyok.Szerencsére nem egyedül voltam ,mert ott volt Kookie mellettem és anya , Jisoo ,akik minden kivánságomat lesték. Kookie az iskolában a tanítással ahogy végzett mindig , eljött és megnézett , emellet Jimin és a többiek is voltak , " látogatóban". Késő este volt ,amikor Jungkookot hívták telefonon.
- Egy perc szépségem ,és jövök vissza - nyomott egy puszit az arcomra és avval kiment.Pár perc telt el és jött is vissza ,de nagyon ideges volt valamiért ,de nem mertem megkérdezni ,mert ilyenkor nem alkalmas vele beszélgetni. Az elmúlt napokban vagyis hetekben ,sokszor ment el itthonról és másnap jött haza, már tudtam ,hogy mit fog mondani.
- Neharagudj de el kell menjek,ígérem ,hogy sietek haza rendben ,édesem?- kérdezte ,mire csak bólintottam és adtam egy csókot neki.
- Rendben ,de vigyázz magadra .
- Ne aggódj vigyázok magamra ,de te aludj jól .- ahogy ezt ki mondta ki is lépett az ajtón .Valamiért nagyon rosszelőérzetem volt , mintha valamit titkolt volna előllem .

Akkor még nem tudtam ,hogy mit dolgozik az iskola mellet ,és miért jár el itthonról mindig.......

Smooth like butter,

Like a criminal undercover ,

Gon' pop like trouble ,

Breakin' into your heart like that ....




Hali !! Na kinek ,hogy tetszik a BTS -tol a Butter zenéjük ? Én egyszerűen imádom és gratulálok a fiuknak ,mert nagyon ügyesek és keményen dolgoznak ,nap- mint nap. Megérdemelnék ,hogy ők nyerjék az osszes díjat, addig is puszi nektek....

DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora