🖤17 .rész🖤

601 46 5
                                    

Tae pov:

Fáradtan pislogva ébredtem, még sötét volt , de a telihold fénye éppen annyira megvilágította a szobát , hogy lássam az engem körülvevő dolgokat.

Az első dolog ami feltűnt az az volt , hogy nem otthon voltam . Nem, ez biztos , hogy nem az én házam ,túl puha a matrac túl nagy a tisztaság és nincsen a szobának dohos szaga. A második dolog ami feltűnt az volt , hogy nem egyedül feküdtem az ismeretlen ágyban . Összehúzott szemekkel néztem az ismeretlen hátát ,hátha ki tudnám deríteni , hogy ki lehet mellettem ,csak ez nem sikerült , mert korom sötét volt.
Próbáltam szaglással is azonosítani , de a szobát valami erős furcsa de még is ismerős szag töltötte be.

Nyöszörögve ültem fel az ágyban, de hirtelen olyan szintű fájdalom nyilalt az egész testembe , de legfőképpen derekamba és a fenekembe , hogy nyüszitve zuhantam vissza az ágyba.
Mostmár teljesen összezavarodott és ahogy egyre jobban magamhoz tértem, egyre kétségbeesett lettem.

Alsó karomra támaszkodva tartottam meg magam és nyúltam az ágy melletti éjjeli szekrényhez ,hogy felkapcsoljam a rajta levő lámpát.
Ahogy a hirtelen fény betöltötte a szobát, összeszorítottam a szemem ,hogy ne irritálja.A mellettem levő férfi is felmordult álmában, de szerencsére nem ébredt meg. Most már beláttam az egész szobát , de még mindig nem volt ismerős.

Újra megkíséreltem felülni , és most vissza tartva egy nyűszítést sikerült is.
Kicsit arrább ültem az ágyban , de ekkor éreztem meg igazából probléma is van.Éreztem , hogy a paplan és a testem nedves és az egész lábam ragad.Gyorsan rúgtam le magamról a takarót, és néztem be alája.

A látványt kikerekedett szemekkel néztem . A combom egy fehér folyadék miatt ragadt , ami egyenesen a nyílásomból szivárgott.

Miután sikerült összeraknom a fejemben az összképet , éreztem hogy a szívem hevesen kezd dübörögni a mellkasomban .

Hirtelen ugrott be minden emlék abban az egy hónapban ami történt .Ahogy 1 hónapig senki sem törődött velem, és ahogy tegnap Jungkook megkérte a kezemet és...........
magáévá tett,de nekem lázam volt és azért nem emlékszek mindenre,de gondolom hogy eszembe jutnak.

Az arcom kezdte a paradicsom színét felvenni,ahogy lassacskán eszembe jutnak a múlt éjjeli történések.Inkább nem is részletezem,elmegyek addig megmosdani ,mert szó szerint ragadok a nedvemtől,addig Jungkook aludjon.

Szépen kikászálódtam az ágyból úgy ,hogy Kookiem ne keljen fel és a szekrényhez mentem , ahonnan kivettem egy hosszú pólót ,ami gondolom a Jungkooké és egy mackónadrágot .Halkan a fürdő ajtajához mentem ,ahonnan még vissza néztem az alvó szerelmemre és beléptem mosakodni.

Jungkook pov:

Mikor felkeltem iszonyatos kielégültséget éreztem. A tegnap éjszaka.....Életem legjobbjai között van az biztos.Tae olyan szenvedélyes és vad volt,amilyennek még sosem láttam.De az biztos ,hogy láttni akarom még.

Mikor fordultam volna meg ,hogy átkaroljam kedvesemet , csak egy párnát találtam.Nem mondod,hogy egy pillanat alatt lepörgött elöttem az életem.Nagyon féltem őt!

Kipantam az ágyból és édesem illatát követve,futni kezdtem , najó inkabb csak hosszabakat léptem ,mert a lábam a fürdőszobánk ajtajánál állított meg.Az ajtó előtt megéreztem kedvesem illatát ,és akarom ellenére az illatom felerősödött.Lenyitottam a kilincset és beléptem a fürdőbe ,ahol édesem mosakodott.Jól választott ...a zuhanyzót választotta ,így rálátásom nyilt a gyönyörű idomjaira.Muszáj volt megnyalnom a számat,már merev vagyok, ha ránézek.

Lassan a háta mögé lopoztam és átöleltem a derekát, erre a tetemre egy aprót sikított , kipucsított és a fenekét ágyékomnak nyomta ,amire muszáj volt egyet morogjak.

-Minden rendben van ,baba?- tudtam ,hogy akarja ,csak egy kicsit szeretném húzni az agyát.

-Kérlek, Gukie ,akarlak.- nézett rám piros orcával.

-Rendben ,édesem egy menet még bele fér. - most nem tagítottam,hanem egyből benyomtam magamat,amire egy aprót sikított.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A konyhában vagyunk es reggelizünk,
Kook eléggé lefarasztott a fürdőben,mert nem bírt magával.

-Baba ,ha ettünk akkor pakolja össze ,mert megyünk haza. - mondta ,és a kezemre nyomott egy csókot.
Bólintottam és hamar ,össze szedtem az eszközöket és elmosogattam ő addig felment és pakolni kezdett.

Egy óra lehetett ,mire összepakoltunk és kiléptünk a házból.Kézen fogva haladtunk az erdei kisösvényen ,mert Jungkook a kocsit az erdő szélen hagyta.Élveztük a friss és a csendes időt ,egyikünk sem szólalt meg,csak haladtunk előre.
Már ott voltunk az erdő szélénél mikor is egy farkas vonyítást hallottunk.

-Taehyung ,fogd meg a kezemet erősen és próbáld meg ,tartani velem az iramot ,rendben?

Időm sem volt válaszolni ,mert arra futni kezdtünk,a távolból hallottuk a farkas futását , ahogy a mancsai a földre érkeztek.Tudtok ,hogy minket követ,éreztük, de azt nem tudtuk ,hogy miért.

Szerencsénk volt ,mert kiértünk az erdőből és már ott voltunk a kocsinál.
Mind a ketten kapkodtuk a levegőt,egy pillanatra az erdőre néztem és még pillantottam egy zöld szemet..... ez egy alfa volt .Csak nézett ránk és aztán eltűnt a sűrűben.

- Úgy- e láttad te is? Jungkook ,én félek. - erre ő magához húzott és a egy puszit nyomott a homlokamra.

-Nem lesz semmi ,mert én itt vagyok és megvédelek,de most gyere és menjünk haza.- nyújtotta a kezét és beszálltunk a járműbe , haza mentünk.
Rossz előérzetem van.

És innen történtek a rosszabnál rosszabb dolgok.....

DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)Where stories live. Discover now