🖤7.rész🖤

949 72 7
                                    


Bárcsak itthon maradtál volna velem és nem mentél volna el , most láthatnánk egymást.......

Taehyung pov:

Lassan nyitom ki a szememet,bárcsak nem tettem volna ,mert meg az orrom hegyéig sem lattam annyira sötétség volt, és igy semmi értelme sem volt.Arra emlékszem ,hogy Jungkook elment és azt mondta ,hogy ne nyissam ki az ajtót senkinek ,csak persze nem én lennék KIM ÜGYES TAEHYUNG ,és kinyitom ,bárcsak hallgattam volna Kookie-ra ,most itt lenne mellettem ölelne , puszilgatna,hozzam érne .Erre a gondolatra elkezdett folyni a könnyem.Éreztem ,hogy ki vagyok kötve egy székhez ,úgy hogy a két kezemet megsem tudtam mozdítani és a lábaim is le voltak kötözve .Kezdtem kitervelni a szökési tervemet amikor zajt hallottam az ajtó felé?Még ezt sem tudtam megállapítani annyira sötét volt.Erős fény ütötte meg a szememet ami az ajtó túloldaláról jott be a sötét helységbe.Felemeltem a fejemet, egybol megéreztem , hogy egy béta jott be.Nem tudtam kivenni az alakját ,annyira sötétség volt.Ahogy közelebb ért hozzam, kérdőre vontam.
-Ki vagy te , miert vagyok ,mit akartok tolem?!-ordítottam neki, de lehet nem kellett volna ,mert felpofozott.A fejem oldalra bicsaklott és éreztem ,hogy a vér is megindult a szajambol ,hát fasza.
- Kussolj omega, vagy azt akarod hogy megoljelek?!-ordította ő is , éreztem hogy a fegyvert a fejemhez nyomja.
-Emeld fel a fejedet ,hogy rá tegyem a szemfedot.
Tettem amit kért ,nem mertem vissza szólni ,mert biztos ,hogy megölt volna.A szemfedo biztos azert kellett , hogy ne lássam ,hogy merre visz.Ahogy végzett ,erősen megfogdta a kezemet és húzni kezdett kifelé.Fogalmam sincs , hogy hova vezetett, csak annyit tudok , hogy a szememet eros fény ütötte meg a szemfedo alatt.Volt ahol lépcsőkön is kellet felmenni ,gondoltam , hogy a pincében voltam.Egy ajtón bementunk és leültetett egy székre.
-Maradj itt ,a szemfedot leveszem rólad és nehogy felkelj és valamihez hozza nyúlj,mert meghalsz.Jön mindjárt valaki ,akivel fogsz beszélgetni.
Csak bólintottam, elvégezte a dolgát és kiment ,ahogy mondta nem álltam fel,nem is mertem mozdulni sem.Volt időm körülnézni ameddig az a valaki bejött volna.Iroda féle volt,a fal világos kék volt ,a szoba közepén egy íróasztal volt,mellette egy kisebb szekrény amibe papírok voltak vagyis gondoltam.Hatalmas ablak volt ,amin a fény bejött ,lattam kint hogy gyönyörű ido volt, sütött a nap ,szép kék volt az ég is.Jungkook jutott az eszembe ,hogy vajon mit csinal, keress-e engemet,aggódik-e értem?.Ahogy gondolkoztam ,nem is vettem észre ,hogy valaki bejött.Az illatábol felismertem ,hogy egy alfa az , nárcis illata volt.Jaj hogy utálom a nárcist ,főleg a szagjat ,ki nem állhatom .Belül rettegtem ,hogy vajon mit fog velem csinálni, féltem ,mert Jungkook nem volt mellettem ,de próbáltam magabiztos lenni és nem mutatni ,hogy félek.Ahogy elém ért ledermedtem ,nagyon hasonlított valakire ,akit egyszer lattam,de nem tudom ,hogy hol...Megállt az asztal előtt és végig mért,ahogy nézett elmosolyodott.
- Jungkook nagyon jó kis omegát fogott ki ,egyszerűen gyönyörű vagy, de kár ,hogy én meg foglak rontani.
-Ugyan miért és ki vagy te, honnan ismered Jungkook-t? - vontam kérdőre
-Hát úgy látszik a kicsi Kook nem mesélt rólam.- sóhajtott- az öcsém az a balfasz...
Ahogy kimondta én lefagytam, mi az hogy ez az alak a bátja ??....
-Úgy láttom mi jol elfogunk beszélgetni ,angyalom.- ördögien vigyorgott rám .Őszintén már kezdtem félni tőle.....

Bárcsak szót fogadtam volna Jungkooknak,...... szeretlek Kookie


Elnézést szeretnék kerni a nagy kihagyásért,mert vizsgáim voltak és tanulnom kellett ,de most itt vagyok ,remélem tetszik nektek😊Vajon mi fog történni?
Ui: mi történt Jiminnel és RMmel ,a blinkek miért támadtak meg őket ,aki tudja megkérem ,hogy irja le🙏



DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora