Úgy látszik ,hogy ma testileg és lelkileg is az övé leszek...Szeretlek egyetlen Alfám.
Ez a fekete hajkorona és nyuszi mosoly ,ezek valahogy a legelső pilla -
natban levettek a lábamról.Nem gon -
doltam volna , hogy meg fogja kérni a kezemet.Őszintén olyan boldog voltam , hogy felszálltam volna örömöben .Nem is álmodtam volna ,hogy a világ leghelyesebb pasija velem akarja összekötni az életét, de most erről ne beszéljünk ,mert Jungkook ajkai sokkal jobbak ,ahogy hozzá ér az én párnácskáimhoz egyszerűen leírhatatlan dolog.Az az érzés amikor tudod , hogy valaki szeret ,mert mindent megakar adni neked....
Lassan tolt be az egyik ajtón ,míg meg nem szakítva a csókot, gyengéden az ágyra lökött.Láttam rajta ,hogy nehezen tudja vissza fogni magát ,mert a farkassa nagyon beindult, ezt honnan tudom?Hát el árulom ... a szeme vérvörösre váltott ,az erei nagyon kidagadtak, és az illata felerősödött,de én sem voltam rest ,az illatomat is felerősítettem evvel jobban magamhoz csábitva a férfit.
A légkörbe egyre jobban emelkedik a forró hangulat és érzem , hogy lassan
kezdődő szorítást ott lent dél tájékán.
Ahogy a karjaiba tart ,miért fog el ez a különös érzés?Hahh valami Isten ez a férfi.
- Akarod? - kérdezi erotikus hangzó hangnemben,miután a nyakamon egy neki tetszőleges helyett megszívott.
-Úristen..nagyon... - mondtam eszemet
elvesztve,igen is vágyok rá és, hogy
menjen tovább.Ingemet lassú, kimért
lépésekben kezdi el kigombolni ,hogy
ezzel is mégjobban húzza az agyamat
és talán még a mostaninál is jobban kívánom.Hideg síkos nyelvét végig húzza felhevült bőrömön , ami belőlem még apróbb sóhajokat vált ki.
Tetszik neki a hangom ,mert egy két helyen megharabdál , hogy még jobban kiereszem tetszésemet nyílvánitsam afelé,milyen jól csinálja.
Testem reakciója pedig , hogy meg - ugrik karjaiba és kezemmel pedig a haját tépem, hogy a bennem levő szexuális feszültséget valahogy letudjam vezetni.
-Elléggé beindultál . - kuncog fel a fülem mellet, közbe jobb kezét végig vezetve a hasamon , végre eléri a férfiasságomat , ami szinte már tocsog
és könyörög , hogy csináljanak vele valamit. -...Tae...neked lázad van ,... a tested ég ,a szemeid pedig ékszinkéken ragyognak ,amit annyira imádok és az illatod annyira csábító,
hogy alig tudom vissza tartani magamat...-mondta, de nem is volt erőm ,hogy szóljak valamit inkább magamra húztam és az ajkaira hajolok és hevesen kezdem el falni őket.Olyan édes , szenvedélyes , de egybe érzéki is.Úgy vigyáz rám , mintha porcelánbaba lennék,aki bármelyik pillanatban eltörhet.Tudja ,
hogy szűz vagyok , még a testem is kimutassa , mert túl gyorsan reagál az érintéseire, de úgy tűnik ,hogy őt nem zavarja.
Lassan helyezi fel az első újját , halkan nyögve egyet és megmerevedve várom a következő fájdalmas részt , de nem az következik,azért mondtam ,hogy fájdalmas,mert sok ilyent néztem és ahogy láttam a bottomnak az arca mindig eltorzult de utána csak az a gyönyörű gyönyör következett, de tudtam azt is ,hogy az omegák hamar tágulnak, ezért nem kell őket annyira felkészíteni, de azért bennem volt egy cseppnyi félelem.De ezt Jungkook hamar elfelejtettem velem ,mert ameddig benem mozgatja az első újját , addig a mellbimbóimat
kezdi el ostromolni, azokkal a csodálatos csókolni való ajkaival.Tudja a dolgát az egyszer biztos, vagy csak én vagyok tul tapasztalatlan.
- Kérlekh..Kookh..ted beh...,mert már nem birom...ah - annyira rá voltam készülőve ,hogy már teljesen ellazitottam magamt addigra és csak arra vártam , hogy belém hatoljon a lényeggel.
-Nyugalomh .. hercegnőm csak nem akarom , hogy fájon, szeretlek. - suttogta az ajkaimra és megcsókolt.Eközbe fel helyezi a második ujjat és ollózó mozdulattal tágít tovább.Picivel mélyebre helyezi két újját bennem , s számomra egy ismeretlen pontot talál el.
- Hahh.- nyögök fel hangosan , ahogy ujjaival tökéltes helyen mozog.Szó szerint csillagokat láttam.
Csatlakoztatta a harmadik újat is amit már meg sem éreztem.Egy idő után kihúzta az ujjait ,amik után hirtelen nagy űrt hagy bennem.Bár nemsokára
úgy is lesz ott bent valami más.Valami sokkal nagyobb ...hát igen Jungkookot az égiek nem kicsi mérettel ajándékozták meg.
- Nem birom ,Taehyung..- felegyenesedett és közelebb csúszott ágyékomhoz majd merev tagjára fogott ,hogy oda helyezze .Megnyaltam az ajkaimat majd be is haraptam ,mikor megéreztem belém nyomulni hatalmas tagját.
-Hahh..- nyögtem már a fejemet elveszve.
- Apuci ,ezt nyögd - bújik bele nyakhajlatomba , majd ugyanazon a helyen kezdi csókolgatni és egy kicsit szivogatni,nem tudtam nagyon koncentrálni ,mert a másik elkezdett bennem mozogni.
Egy könnycsep végig futott az arcomon ,mert egy kicsit fájt ,de Jungkook-nak az édes csókja elvette a figyelmemet.
-Nyugi. - simogatja meg az arcomat ,ahogy elváltunk egymástól,
próbálja ő is normálisan venni a levegőt, miközben hozzam beszél ,ezzel is próbálva nyugtatni engem. - Ígérem ,hogy ennél sokkal de sokkal jobb lesz. -bízok benne ,mert szeretem és igaza is lett.Egy fergeteges
éjszakán voltam túl ,mert minden egyes apró dologra figyelt pedig , éreztem , hogy sokszor a farkasa átvette az irányitást felette,mert volt olyan ,hogy olyan durván csapódott belém ,hogy azt hittem ketté hasadok.De elkell árulnom piszkosul élveztem a vele töltött időt, és legutoljára vigyázott rám.
-Apuciii ahhh - sikítok fel ahogy elér az orgazmus , a felettem élvezkedő férfi ,pedig egy férfias morgással élvez belém ,miközben egymást szorítva élvezzük ki az orgazmus útó hullámait.
A legfontosabbat elfelejtettük... a védekezést.....Na itt is van a rész ,hát remélem ,hogy tetszik ,mert életembe először irok ilyen részt eddig is csak olvastam.(annyit kérhetek ,hogy jó volt-e ez a résznek a megírása)?
ESTÁS LEYENDO
DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)
Hombres LoboKim Taehyung egy 24 éves ártatlan férfi omega , akinek az élete fenekestül felfordul amikor is megmentik őt a halál kapujából. ----------------------- - JUNGKOOK SEGÍTS!! - ordítottam ahogy zuhantam lefelé. -TAEHYUNG NEEEEEEE......-hallottam a távol...