Taehyung pov:Lassan kézenfogva hagytuk el a parkot, és egy ismeretlen útra tértünk , ahol még életembe sem jártam.
Nem mondott semmit sem ,csak "húzott" maga után.Egy sötét utcába tértünk be , persze mert besötétedett , mert addig ültem a parkban .....ahol megálltunk egy fekete kocsi előtt és beültünk.Illedelmesen kinyitotta az anyós felőli ajtót nekem , és megvárta , hogy amig be ülük , és szépen becsukta az ajtót , megkerülte a kocsit , és ő is beszállt, elindította a motrot és felmentünk az útra. Nem szóltam hozzá, vártam , hogy ő kezdeményezze a beszélgetést , de úgy látszik , hogy nem nagyon akart megszólalni , hát én is így tettem .Elfordítottam a fejemet, az ablak felé , és néztem volna az elsuhanó tájat , persze amit nem láttam , mert korom sötét volt.Addig néztem a sötétséget mind ameddig a szemeim le nem csukodtak és elaludtam.
Fogalmam sincsen , hogy mennyi lehet az idő és én mennyit aludtam , de az biztos , hogy most olyan kipihentnek érzem magam , hogy le tudnám futni a maratont. A nap lágy sugaraira ébredtem fel ami a börőmet csiklandozta.Lassan felültem és azt vettem észre , hogy nem otthon vagyok , mert a szobám nem igy néz ki .....ez valami csodálatos , ahogy a falon a krém- színű szín és a babakék szín dominál, egyszerűen leírhatatlan, annyira csodálatos, ez a két szín a kedvencem.Az emlékembe szökött, hogy én hogyis kerültem ide,annyira emlékszek , hogy a parkban voltam és egy lihegő Jungkook futott elém és azt mondta ,hogy elmondja , hogy miért volt ilyen egy hónapig keresztül,de ne menjek el ,mert ő abba bele hal,de úgy látszik nem sikerült neki amit akart volna mondani ,mert elaludtam.Gratulálok Kim Taehyung csak te lehetsz ilyen szerencsétlen.
Szép lassan ki keltem az ágyból és elindultam a gardób felé, arra nem számítottam ,hogy egy csomó elegáns ruha lesz ott, mind egytől egyig gyönyörűek voltak és mind férfi omega ruhák.Nagy nehezen a szekrény aljában kaptam egy tréning nadrágot és egy egyszerű blúzot,azt felvéve indultam volna le a konyhába ,mert megehűltem, de a szemem megakadt az asztalon lévő levélbe és egy szál vörös rozsába.Oda mentem , a rózsát megszagoltam , aminek kellemes illata volt és kinyitottam a levelet amibe ez állt:Kedves Taehyung!
Kedves Teahyung,egyetlen gyönyörű
szem bogaram...én annyira sajnálok mindent,nem is tudom , hogy hol kezdjem ,hogy megértsél miért voltam olyan kegyetlen hozzád , abban az egy hónapban.Kezdem a legeslegelejétől...
Már a találkozásunk előtt ismertelek,nem inkább úgy fogalmazok ,hogy már gyermek- korunk óta ismerlek .Már akkor ott megfogttál az aranyoságoddal ,amikor anyukádat megkérdezted ,hogy még nem maradhatsz velem játszani,mert velem annyira jó ,emlékszek annyira boldog voltál amikor anyud megengedte,hogy addig öleltél ,hogy még a lelkemet is ki szorítottad:),már akkor éreztem és tudtam ,hogy te leszel a lelkitársam.A szüleink nagyon jóba voltak egymással egy ideig....csak történt egy kisebb baleset,amiért elváltak az útjaink,de akkor ott már megfogadtam magamnak ,hogy akármi is történjen én mindig melletted fogok állni ,ha száz évet is kell várjak . Egyetlen egyre gondoltam és úgy látszik,hogy be is igazolódott, hogy el felejtettél persze ez jogos ,mert még kicsik voltunk .Mindig is figyeltelek téged , és figyelni is foglak....Amikor megmentetünk Jackson kezéből ,már akkor biztos voltam egy dologban, amit végre is fogok hajtani.Azután lévő hónapban direkt nem foglalkoztam /foglalkoztunk veled ,mert megkértem a többieket ,és egy meglepivel készülök ,amit remélem is ,hogy elfogadsz,kérlek rájuk ne haragudj ,amiért igy viselkedtek ,én kértem meg őket ,inkább rám legyél dühös....Nem is húzom tovább az időt , gondolom ,hogy felkeltél te délig alvó :) , én már nem leszek otthon amire te felkelsz ,(remélem tetszik a rózsa) , menjél le szépen a konyhába és "reggeliz" ,takaríts ,néz filmet vagy amihez kedved lesz azt csináld ,mert estére programod lesz.Őt órakor indulj el , öltözz jó vastagon ,mert kint hideg lesz, és az erdelyi ösvényen haladjál, a fákon lesz egy-egy kis nyilacska és azt kövesd , addig amedig el nem éred az úticélt,nem kell semmit sem hoz, csak saját magadat.
Bízok benned Taehyung ,hogy eljössz.Szeretettel,
Jungkook<3A szemeim megteltek könnyekkel ,amint elolvastam a levelet,már akkor gyermekkorunk óta ismertük egymást ,csak én elfelejtettem......Letettem a levelet , és az órára pillantottam, tényleg igaza volt Kooknak ,hogy délig alvó vagyok, ezen muszáj volt elnevetnem magam.Szép lassan lementem a konyhàba és meg reggeliztem,azutàn elmosogattam, takarítottam de úgy ,hogy a kedvenc zenémet feltettem ( enhypen -fever) és szökdécselve,énekelve takaritottam ki a házat. Azután neki álltam megnézni a Squid Game sorozatot ,ami valjuk be eléggé megtetszett főleg Wi Ha Joon a rendőr fiú,eskü beleszerettem ,épphogy megnéztem az első részt ,az órára pillantottam és észre vettem ,hogyha nem fogok készülni akkor elkések ,és ezt nem akarom ,kiváncsi vagyok ,hogy mi fog történni.Felmentem a szobámba és kinyítottam a gardób ajtaját és ki választottam ezt a szetett :
Remélem ,hogy nem nézek ki csúful.Még magamra tettem egy enyhe sminket, és avval rá néztem az órára és elindultam.Lassan, szépen ballagtam az úton, ameddig elértem az útkereszteződéshez,egy pillanatra lefagytam ,hogy most merre de aztán észre vettem egy nyilacskát ,amely jobbra mutatott ,és én is azon indultam el.Út közben megcsodáltam a gyönyörű naplementét is,persze figyeltem a nyilacskákat is,ami egy-egy helyen elég érdekes volt,volt olyan ,hogy kicsi szivecskék voltak a nyíl végen,ezt nem értettem ,hogy miért van de nem nagyon foglalkoztam vele.
Ahogy kezdtem a cél felé haladni észre vettem ,hogy az ösvény kicsi illatos gyertyákkal és virágokkal ki van diszítve.Egyre közelebb értem és kellemes zenét hallottam meg, és csomó ember beszélgetést is.Egy függöny féle szerűséget kellett elhúzznom ,de ami ott fogadott azt nem hittem el ,azt hittem ,hogy el sirom magam,soha sem gondoltam ,hogy ezt is meg fogom élni....Itt a kövi rész ,remélem tetszik:)....
ESTÁS LEYENDO
DARK KNIGHT (Taekook ff) (Szünetel)
Hombres LoboKim Taehyung egy 24 éves ártatlan férfi omega , akinek az élete fenekestül felfordul amikor is megmentik őt a halál kapujából. ----------------------- - JUNGKOOK SEGÍTS!! - ordítottam ahogy zuhantam lefelé. -TAEHYUNG NEEEEEEE......-hallottam a távol...