🎖KADINLARIN HOŞLANMA BELİRTİSİ

3.7K 15 0
                                    

DİKKAT :BEDEN DİLİ KESİNLİK İÇERMEZ. SADECE HAREKETLERİN VE BAZI FİZİKSEL OLUŞUMLARIN ANALİZİ YAPILARAK BİR SONUCA VARILIR. KARŞINIZDAKİ KİŞİYİ O ŞEKİLDE ANLAYABİLİRSİNİZ.

Kadınlar sizden hoşlandıklarını istemsizce beden dilleriyle belli ederler.
Çoğu kadın hoşlandıkları kişiyi görünce vücutlarında çıkan bu beden dili hareketlerini saklayamaz.
Gelin beraber kadınlarda en çok görülen bu beden dillerini inceleyelim.

Kadınların ve erkeklerin beden dillerinde bir çok farklı benzerlikler vardır.
Ama bu iki cinsiyet birbirinden hoşlandıkları zaman tamamen farklı beden dili işaretleri verirler. Bu yüzden bir erkek bir kadından hoşlandığı zaman vücudundan ortaya çıkan beden dili işaretleri, kadınlarda tamamen farklı bir anlama gelebilir.
Bir kadın sizden hoşlanıp, hoşlanmadığını anlayabilmek için belki de ilk dikkat etmeniz gereken yer gözleri olacaktır.
"Gözler kalbin aynasıdır." Derler.
Kadınlar hoşlandıkları kişiyle göz teması kurmaya meyillidirler.
Ama bu elbette gözünüze bakan her kadının sizden hoşlandığı anlamına gelmez.
Sonuçta gündelik hayatta birileriyle konuşurken sürekli olarak gözlerinin içine bakarız. Peki bir kadın gözlerinizin içine baktığında sadece öylesine bir bakış mı olduğunu yoksa sizden hoşlandığı için mi baktığını nasıl anlayacaksınız ?

Öncelikle bunu anlamanın birden fazla yolu vardır.
İlk olarak kadın size bakarken yanaklarını inceleyin.
Eğer soğuk bir ortamda olmamanıza rağmen yanaklarında bir kızarma oluyorsa büyük ihtimalle sizden hoşlanıyor olabilir. Elbette yanaklarının kızarmaması sizden hoşlanmadığı anlamına gelmez. Bazı insanlar yapısı gereği çok utansalarda dahi yüzleri kızarmaz. Ya da esmer bir renk tonuna sahiplerse yüzleri kızarsa dahi bunu fark etmek zordur. Böyle zamanlarda ikinci sinyali yakalamamız gerekecek.
Kadın ile karşılıklı göz teması halindeyken göz bebekleri ara ara dudaklarınıza doğru kayıyorsa buda bir hoşlanma belirtisi olarak yorumlanabilir.
Ve kadın bu şekilde dudaklarınıza bakarken kendi dudaklarını dişleriyle ısırmaya başlar ise o kadının sizi çekici bulduğunu anlayabilirsiniz.
Diğer bir işaret.
Bir kadın ile konuşmaya yeni başladığınızda kadın hızlı bir şekilde nefes alıp vermeye başlıyorsa bu büyük ihtimalle kadının o an yoğun bir heyecan hissetmesinden kaynaklanıyordur. Bu heyecanın sebebi de muhtemelen sizden hoşlanıyor olması olabilir. ( veya onun utangaç bir kız olduğunu anlayabilirsiniz. )
Karşınızdaki kadının gövdesine doğru bakarsanız ne sıklıkla nefes alıp verdiğini göreceksinizdir. Eğer kadının karnı ve gövdesi normal oranla çok daha fazla inip, şişiyorsa bu o kadının hızlı nefes alıp verdiğini gösteriyor. Eğer soluk soluğa kalacak fiziksel bir hareket yapmamasına rağmen bu şekilde bir reaksiyon gözlemlerseniz sizden hoşlanıyor olma ihtimalini göz önünde bulundurmalısınız.

Kadınlarda en sık gözlemlenen bir diğer beden dili ise
Gövdelerini hoşlandıkları erkeğe doğru eğmeleridir.
Bu hem kadınlar hem de erkekler için geçerlidir.
Yani bir masada otururken veya ayakta konuşurken gövdesi hafif size doğru eğim içindeyse bu sizden hoşlandığının bir diğer gözlem parçasıdır.
Genel olarak insanlar bir şeyi iyiye duyduklarında gövdeleriyle ona doğru yakınlaşarak eğilme eğiliminde olurlar.
Aynı şekilde hoşlanmadıklarında ise gövdelerini uzaklaştırabilirler.
Örneğin kafede karşılıklı oturan iki kişiden biri arkasına yaslanıp adeta kendini uzaklaştırmak istiyormuşçasına bir pozisyon alıyorsa ve bunun yanında da karşısındaki kişiyle arasına bir bariyel koyuyorsa, örneğin : çantasını kucağına almışsa bu karşısında oturan insandan hoşlanmadığı, oradan gitmek istediği anlamına gelir.
Bunun tam tersi olarak da karşılıklı iletişim halinde olduğunuz kadın gövdesi ufak açılarla dahi olsa size doğru eğiliyorsa bu size güvendiğini ve sizden hoşlandığını gösterir.
Diğer sinyal ise
Sık sık fiziksel temas kurmak.
Bir kadın sizinle konuşurken normalde olduğu, gerektiğinden fazla fiziksel temas kuruyorsa bu o kadının sizden hoşlandığını gösterir.
Bizim kültürümüzde özellikle iç anadolu ve doğu bölgelerinde kadınlar henüz yeni tanıştıkları bir erkek ile bu şekilde fiziksel temaslar kurmaktan çekinebilir. O yüzden bu sinyali hiçbir zaman yakalamayabilirsiniz.
Ama olaki yakalarsanız örneğin ; bir kadın ile yan yana otururken kadın bilinçli bir şekilde kendi kolunu sizin kolunuzda değdirirse ya da komik bir şaka yaptığınızda dizinizde ya da vücudunuzda başka yerini ufak bir dokunuş atarak gülüyorsa, bunlar kadının sizden hoşlandığına dair önemli işaretlerdir.
Elbette kesin bir yargıya varabilmek için daha fazla gözlem yapmanız lazım.
Belki de dokunsal bir yapıya sahip olduğu için size dokunuyordur.
Kadın sizin dışınızda diğer insanlar ile konuşurken bu tür reaksiyonlar gösteriyorsa onun altında bir hoşlanma söz konusu olmayacaktır.
Ama bu dokunsal hareketi sadece size yapıyorsa bunun hoşlanma belirtisi olduğunu düşünebilirsiniz.
Tekrar gözlere geri dönelim.
İnsan vücudunda gözler çok az yer kaplar ama ne hikmettir ki neredeyse tüm organlarımızdan daha çok şey anlatabilir.
Karşınızdaki kadın sizin gözlerinize bakarken göz bebekleri büyüyor ve gözleri normale oranla daha çok açılıyorsa bu bir hoşlanma belirtisidir.
Bu şekilde gözlerini açarak pür dikkat size bakan bir kadın görüyorsanız, bu kadının sizden hoşlanıyor olma ihtimalini göz önünde bulundurmalısınız.
Diğer bir işarete daha geçelim.
Genellikle çoğu kadın hoşlandıkları kişinin yanındayken heyecanlanır.
Ve heyecanlarını yatıştırmak için herhangi bir nesneyle oynayamaya meyilli olur.
Gözlemlediğiniz kişi sizinle konuşurken elinde anahtarla, kalemle ya da buna benzer farklı cisimler ile oynuyorsa büyük ihtimalle heyecanını yatıştırmaya çalışıyordur.
( aynı zamanda bazıları sıkıldıkları zaman da bunu yapabilir. )
Kadının bu şekilde heyecanlanmasını sağlayan sebep ise başka bir dışsal faktör yoksa büyük ihtimalle sizden hoşlanıyor olabilir.

Bir kadın sizinle konuşurken sık sık dudaklarını yalıyorsa buda bir hoşlanma belirtisi olabilir.
Bazı kadınlar bu hareketi karşı cinsi baştan çıkartabilmek için bilinçli olarak yaparlar.
Gözlemlediğiniz kadın bu hareketi bilerek yapıyorsa veya refleks hareket olarak da gerçekleştirse bunun sizden hoşlanıyor olduğu için yapmış olabileceğini unutmamalısınız. Bu dudakları yalama biçimi genellikle dudakları biraz açarak dili aradan çıkarıp dudakları yalayarak gerçekleşir.
Ama bazı kadınlar dillerini dışarıya çıkartmadan dudaklarını ısırırmışçasına ağızlarının içine sokarlar. Bu iki fiziksel harekette kadının size kur yaptığını gösterebilir.
Ama dikkat etmeniz gereken bir şey daha var.
Kadın ikinci yöntemdeki gibi bir reaksiyon gösteriyorsa bunun farklı anlamları da olabilir. O yüzden sizin yerinizde olsam bu hareketi gördüğümde kadının benden hoşlanıyor olabileceği düşünmek yerine daha fazla sinyal yakalamaya çalışırdım.
Sonuncu sinyal.
Elbette gündelik hayatta insanlar birbirlerine nezaket kuralları gereği sık sık gülümserler. Ama bu gülümsemeler genellikle sahtedir. Bir kadın size baktığında bu sahte gülümsemeleri oranla dudaklarını kulaklarına doğru çok daha fazla çekiyorsa ve göz kenarlarında güldüğü için kırışıklık görüyorsanız bunun samimi bir gülümseme olduğunu anlayabilirsiniz. Ortada komik bir durum yoksa ve kadın size bu şekilde gülümsüyorsa bunun bir hoşlanma belirtisi olduğunu düşünebilirsiniz.

Kadınların hoşlandıkları zaman gösterdikleri fiziksel sinyallerden bazılarını bu bölümde inceledik.

BEDEN DİLLERİNİ YAZDIĞINIZ HİKAYELERİNİZDE DE KULLANIRSANIZ RENK KATARSINIZ.

BEDEN DİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin