🎗Bir insan ile görüştüğünüzde eğer karşınızdaki insan yani bu kız arkadaşınız veya kankanızda olabilir.
Gözlemlediğiniz kişi eğer iki elinin avucunu yanaklarına götürüp yaslamışsa
Yani bileği çenede orta parmağı kaşlara yakın her iki yanağını iki eliyle çevrelemişse bu kişi size kur yapıyordur. Bu size kötü bir beden dili işareti sunmaz.
Karşınızdaki insan sizin dikkatinizi çekmek, ilgi görmek için bunu yapar.
Kendini daha tatlı göstermek ve önemsenmek istediğini dile getiren bir jesttir.
Şuna dikkat edin lütfen eğer tek elinin avucu yanağındaysa buda size şunları anlatır : sıkıntılıyım, ilgim dağıldı, yorgunum veya da hayranlık belirtisidir. Bunların hangisi olduğunu anlamak için ise gözler ve yüze dikkat etmeniz gerekir. Gözleri açılmış sizi mi dinliyor ya da masaya gözlerini eğmiş veya başka yere mi bakıyor bunları gözlemlemeniz gerekmektedir.Ya da dirsekler masada ama elleri çenesinin altında ama bir eli diğerin üstünde
Buda sizi dinlediği, anlamaya çalıştığı, dikkatinin sizde olduğu anlamlarını taşır.
Burada tabi size doğru eğilmiş mi bu tür işaretlerede dikkat edin.🎗- Beraber sohbet ettiğiniz insanlar beden dilini kullanırken mesela bir şey anlatırken ellerini kullanırken sizin sorduğunuz ve cevabını almak istediğiniz veya anlatmasını istediğiniz bir konu hakkında eğer kişi yalan konuşuyorsa beden dilini mutlaka daha az kullanır. Yani ellerini pek oynatmaz beden dilini normalden az kullanır. Burada bir sorun olduğunu anlarsınız.
🎗- genellikle siyasi liderlerin veya önemli yerlerde olan insanlar parmaklarını birbirine geçirirken baş parmakları yukarda kalır. Bu işarette kişinin kendine güvendiği, özgüvenli olduğunun işaretidir.
Ve bir kişi parmaklarını, ellerini gizliyorsa bu kişiler özgüvensiz, çekingen, utangaç veya bir şeyler saklıyorlar anlamlarını taşır. Yani size anlatmak istemedikleri veya farkedebileceğinizden korktukları bir bilgi.YOLUNUZ İLETİŞİM YOLU OLSUN.
ANLAYIŞLI, DÜRÜST
SEVGİ, SAYGI
ÇOK OKUYAN, ÇOK DİNLEYEN
GELECEĞİN PARLAK, İYİ YETİŞMİŞ İNSANLAR OLMANIZ DİLEĞİYLE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEN DİLİ
LosowePLATFORMUN EN İYİ "BEDEN DİLİ" KİTABIDIR. ⭐ MANİPÜLASYON ⭐ İKNA TEKNİKLERİ ⭐ BEDEN DİLİ VE YALAN ⭐ PSİKOLOJİK SAVAŞ ⭐ ETKİLİ İLETİŞİM ⭐ PROPAGANDA