👨‍🎓 BÖLÜM 11 - ELLERİMİZ 5

530 13 0
                                    



🎗 Kişinin elleri boğazına yani işaret ve baş parmak bademciklerin olduğu yerdeyse ve sıkıyormuş gibi yapıyorsa buda bize kişinin kendini biraz saldırıya uğramış, hareket edemez durumda olduğunu göstermektedir. Boğazı hafif sıkmak rahatlamaya çalışmak için kullanılır. Veya bir şeylerden kaygı duyuyordur ya da bunalmış insanlarda bazen bunu yapabilir.

🎗 Kişinin elleri belinde bağlıysa.
Bu hareketi daha çok asker, aristokrat, polis ve benzeri insanlar yapar. Üstünlük kendine güven işaretidir. Bu duruş insanı rahatlatır ve özgüveni bir ölçüde yükseltir.
Fakat çok hoş görünmediğini de unutmamak lazımdır.

🎗 Ellerin belde durması her iki elin yan taraftaki bel bölgesine bırakıp kolları yanlara doğru açmak.
Harekete hazır, saldırgan tavrı gösterir. Buna iş bitirici duruş da denebilir.
"Mücadeleye hazırım"
"Kendimden eminim"
"Bana bulaşma"
"Benden uzak dur"
Anlamlarını taşır.
Tavus kuşunun tüylerini kabartmasına benzer. Kucaklama karşıtı bir duruştur.
Bağımsızlık ve özgüven işaretidir.

🎗 Eller cepte fakat başparmak dışarda.
Eller ceplere sokulunca başparmak dışarıda ise, egemenlik, üstünlük, otorite işaretidir.
Patronun yanında yapmayın.
Kadınlar yapıyorsa baskın kişilik demektir.
Başparmak, karakter güçlülüğünü ve egoyu gösterir.

🎗 Eller cepte
Samimi olmayan bir kişi genelde ellerini kapalı konumda tutar.
Eller sıkılı, avuç içi aşağı bakar, yumruk yapılmış, kavuşturulmuş ya da cebe sokulmuş olabilir.

🎗 Eller önde bağlı ( alt karın bölgesinde bağlanmış eller )
Masum duruştur ya da halk dilinde "Hakim Bey" duruşudur.
Zayıflığı ve çaresizliği gösterir.

🎗 Ellerin gizlenmesi
Bir kişi konuşurken ellerini gizliyorsa ki bunu ellerini o sırada cebine sokarak, arkasına saklayarak, masa ve benzeri yerlerin altına sokarak yapabilir.
Bu kişi bir bilgi saklıyor veya kişisel, önemli bir şeyini açığa vurmak istemiyor olabilir.
Kısaca yalan ve gizleme işareti olarak yorumlayabiliriz.

BEDEN DİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin