Bu kitabın asıl amacı daha iyi ve şeffaf bir iletişim kurmaktır.
İnsanlar ile kurduğunuz iletişimin daha da etkili şekilde güçlenmesidir.Bir çok insanla karşılaşıyoruz. Farklı farklı insanlar ile bir araya geliyoruz.
Çalıştığımız yerlerde, okullarda, veya kafede kısacası insanların olduğu heryerde.
İletişim kurduğumuz insanların neler düşündüğünü, o an ki duygularını bilmiyoruz.Bir ürünü satmak için gittiğimiz veya ürünü almak için gittiğimiz insan bizi dolandırıyor mu ? Ya da en yakınlarımız bize yalan mı söylüyor ? Sevgilim acaba benden sıkıldı mı ? Benimle vakit geçirmekten sıkılıyor mu ? İşte aklımızdaki bu sorular gerçekten çok zor gözüken çözemeyeceğimiz bir problem gibi gözüküyor.
Fakat bu insanların hepsi istem dışı yani bilmeden her duygularında, düşüncelerinde size beden dilleriyle ipuçları verirler.
İşte bu beden dili tekniklerini karşınızdaki kişiye kullanıp analiz ederek onun için bir karar verebilirsiniz.
"BAZI İNSANLAR GÖRÜR, BAZI İNSANLAR GÖZLEM YAPAR."Yani bir insan karşınızda ise onun sadece gözlerine durup bakarsanız bir çok detay ve ipuçlarını kaçırırsınız.
Beden dili kitabı bir roman veya hikaye değildir. Hayatınızın bir parçası haline getirin insanları etkileyin.
BEDEN DİLİ : Bu iletişimde jestler, dokunma, fiziksel hareketler, kişinin duruşu, karşınızdaki insanın ses tonu ve sesinin alçak veya yüksek çıkması ile çerçevelenen bir iletişim türüdür.LÜTFEN BU KİTABI HİKAYE GİBİ OKUYUP GEÇMEYİN HAYATINIZIN BİR PARÇASI HALİNE GETİRİN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEN DİLİ
De TodoPLATFORMUN EN İYİ "BEDEN DİLİ" KİTABIDIR. ⭐ MANİPÜLASYON ⭐ İKNA TEKNİKLERİ ⭐ BEDEN DİLİ VE YALAN ⭐ PSİKOLOJİK SAVAŞ ⭐ ETKİLİ İLETİŞİM ⭐ PROPAGANDA