SOHBET ORTAMINA GİRERKEN VEYA GÖRÜŞMELERDE TOKALAŞMA
🎗Herhangi bir insana merhaba dediğimizde ve ilk iletişim kurduğumuzda ilk önce fiziksel bir temas kurarız. Bu fiziksel hareketimiz genellikle tokalaşmak olur.
Tokalaşmak insanların çok kullandığı bir fiziksel temastır. Buda demek oluyor ki tokalaşmak insanlar için büyük bir öneme sahip.🎗Tokalaşırken karşınızdaki insanın elini fazla sıkarsanız onu rahatsız edersiniz. Karşınızdaki insanın elini fazla sıkmanız sizin güçlüyüm demeniz anlamına gelmez.
Ya da karşınızdaki insanın elini tuturken avucunuz aşağı bakacak şekilde bükerseniz buda karşınızdaki kişiye ben daha üstünüm anlamına gelmez ve rahatsızlık verir.
Eğer karşınızdaki insana psikolojik olarak ben daha güçlüyüm mesajını veriyorsanız bu kesinlikle tokalaşmaktan geçmez. Bu karşınızdaki insana direk olarak güvensizlik ve ego olarak yansıyabilir.🎗Eller ve kollar bizim için önemlidir.
Ne var canım ellerimizde bu beden diliyle ne alaka ?
İnsanlar geçmişten bugüne tarihi elleriyle yazıp aktarmışlar.
İnsanlar hayalindeki resmi elleriyle çizmişler.
İnsanlar sevdikleri ritmi, müziği elleriyle çalmışlar.
İnsanlar hüzündüklerinde, üzüldüklerinde, mutsuz olduklarında aslında çoğu farkında olmadan elleriyle bize herşeyi anlatır. Dile getirir.
O anki insanın düşünceleri, duyguları onun dış görünümlerine yansır.
Bazen insanlar duygularını ve düşüncelerini sizinle paylaşmak istemeyebilir ama bunuda eller ve kollar sayesinde öğrenebilirsiniz.🎗Karşınızdaki insan sizinle o an konuşabilir veya konuşmayabilir, gözlemlediğimiz kişi o anda ne düşündüğünü, iyi veya kötü hissettiğini veya gitmek mi kalmak mı istediğini anlamamız için eller ve kollar bizim için önemli bir ipucudur.
Eğer karşınızda beden dilini bilen birisi varsa bu durumda sizde aynı şekilde ona önemli bilgiler verebilirsiniz. Sizin nasıl bir kişiliğe, nasıl bir karaktere sahip olduğunuzu az çok anlayabilir. Özgüvensiz veya fazla özgüvenli olduğunuzu anlar.1.) Bir arkadaşınız veya yeni görüştüğünüz bir insanın ellerini masanın altına bırakması yani ellerini saklı tutması, ellerin gözükmemesi aslında olumsuz bir görünüm bırakır.
Arkadaşlarla aynı masadayken birisinin ellerini masanın altında tutması ve saklaması diğer arkadaşlarımızda ve bizde gerginliğe sebep olur. Ellerini saklayan kişiler pek ciddiye alınmaz. Bu insanlar pek inandırıcı olmaz. Bu insanlar kendilerine pek güvenleri olmaz. Eğer sizde ellerinizi saklıyorsanız lütfen ellerinizi masanın üzerine bırakın ve insanlara güven verin. Kendinizi küçük göstermeyin.2.) Görüştüğünüz ortamdaki insanların elleri önemli demiştik.
Lütfen insanların ellerine çok fazla bakıp dikkat çekmeyin sadece karşınızdaki insana onun farketmeyeceği şekilde gözlem yapın.
-Oturduğunuz masada insanların ellerine bakın eğer tırnak etrafında parmaklarda siyahlık varsa bu muhtemelen tamircide veya petrol ofislerinde çalışıyor olabilir.
-Oturduğunuz masada çizik ve sertleşmiş bir el görüyorsanız bu inşaat veya başka ağır işlerde çalışmış olabilir.🎗-Oturduğunuz masada elleri beyaz ve ince tırnakları kesik ve bakımlıysa bu kişi temizliğe önem veriyordur. Kendisiyle barışıktır muhtemelen ve özgüvenli biridir.
-Oturduğunuz masada tırnakları kesik olmayan ve elleri bakımsız olanlar kendisi ile arasına giren bazı durumlar ve olaylar olabilir. Özgüveni biraz daha düşüktür. Kendisiyle barışık olmayabilir veya bu kişi üşengeç olabilir.
Özellikle erkeklerin uzun tırnakları pek hoş gözükmez.
Dikkat ederseniz yeni tanıştığınız grup içindeki insanlar çoğunlukla ellerinize bilerek veya bilmeyerek bakacaktır. Bundan dolayı ellerinizi temiz tutun, tırnaklarınızı kesin, ellerinize bakım yapmayı unutmayın.YOLUNUZ İLETİŞİM YOLU OLSUN.
ANLAYIŞLI, DÜRÜST
SEVGİ, SAYGI
ÇOK OKUYAN, ÇOK DİNLEYEN
GELECEĞİN PARLAK, İYİ YETİŞMİŞ İNSANLAR OLMANIZ DİLEĞİYLE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEN DİLİ
De TodoPLATFORMUN EN İYİ "BEDEN DİLİ" KİTABIDIR. ⭐ MANİPÜLASYON ⭐ İKNA TEKNİKLERİ ⭐ BEDEN DİLİ VE YALAN ⭐ PSİKOLOJİK SAVAŞ ⭐ ETKİLİ İLETİŞİM ⭐ PROPAGANDA