MANİPÜLAYON
- Öncelikle manipülasyon nedir buna bir göz atalım ve bu konu üzerinde yoğunlaşalım.
Manipülasyon karşımızdaki insanın davranışlarını ve zihin haritasını ele geçirmek, yönetmek, kontrol etmek, aldatmak, beyin yıkamak, yönlendirmek için kullandığımız önemli bir psikolojik tekniktir.
Manipülasyon tekniklerini ne için kullanıyoruz ?
Manipülasyon bazen ilişkilerimizi güçlendirmek, dostluk bağlarımızı kuvvetlendirmek, iş hayatımızda başarılı olmak ve kendimize olan güveni arttırmak için kullanırız.Bazen bunu kötü olarak kullanan insanlar da olabilir.
Başka insanları kendi çıkartları doğrultusunda kullanmak.Bu tür manipülasyon teknikleri nelerdir ve nasıl çalışır bu konu üzerinde çalışacağız.
Bunları neden anlatıyoruz?
Çünkü bizler hepimiz her alanda bu manipülasyon teknikleri ile karşı karşıya kalabiliriz. Kendinizi bu manipülasyon tekniklerine karşı nasıl savunabileceğinizi bilmeniz lazım.
Manipülasyon konusunda bir farkındalık yaratıyoruz ve kendimizi savunabilmemiz için gerekli olan bilgiye sahip olmayı amaçlıyoruz.
Eğer bu teknikleri bilmezseniz karşınızdaki kişi sizi yönetir, yönlendirir ve aldatır. Onun bir kurbanı olursunuz.Bu manipülasyon dediğimiz aslında psikolojik taktik insanı ele geçirebilir.
Sizi kendine bağımlı yapabilir.
Bu bir ritüel veya büyü değildir. :)
Etkili bir manipülasyon tekniğidir.Manipülasyon bir tür virüstür.
Bu virüsün karşısında ise bir antivirüs programı bulunmakta.
Bu programa giriş yapıyoruz.Manipülasyon konusu biraz uzun olabilir. Bu konuya hakim olan çoğu insan ilişkilerinde başarılı olur.
Bir çok insan tarafından kullanılmaz ve oyunu bozar. Oyunu kendisi oynar.
Bundan dolayı manipülasyonu çok iyi bilmelisiniz.MANİPÜLASYON SİZDE SAKLI OLDUKÇA GÜÇLÜDÜR.
MANİPÜLASYON SİZİN GİZLİ SİLAHINIZDIR.
ETRAFINIZDAKİ İNSANLAR BUNU FARK EDERSE SİZDEN ÇEKİNİRLER, KORKARLAR, PANİK HALİNE GİRERLER.UYARI ⛔ MANİPÜLASYON EĞİTİMİ GÜVENİNİZİ KIRABİLİR, ŞÜPHELERİNİZİ ARTTIRABİLİR.
BİR İSTİHBARAT PERSONELİ KADAR BİLGİYE SAHİP OLACAKSINIZ.BAŞLAYALIM MI ?
DİĞER SAYFA 👉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEN DİLİ
Ngẫu nhiênPLATFORMUN EN İYİ "BEDEN DİLİ" KİTABIDIR. ⭐ MANİPÜLASYON ⭐ İKNA TEKNİKLERİ ⭐ BEDEN DİLİ VE YALAN ⭐ PSİKOLOJİK SAVAŞ ⭐ ETKİLİ İLETİŞİM ⭐ PROPAGANDA