KONU: ALDATILMAK
ALDATILMA SİNYALLERİAldatılmak kötü bir durumdur.
Aldatılan kişi yutkunamaz veya yutkunduğunda boğazı düğümlenmiş gibi olur.
Bütün umutları, sevgisi, hayalleri bir anda boşluğa düşüyor.
İlişkiye adadığı onca zaman ve emek hepsi bir hiç oluyor.
Bu acının tarifini size anlatamam.
Bu acı kişinin verdiği zamana, emeğe ve sevgiye göre değişkenlik gösterir ve duygusal bir cinayettir. Maneviyat için bir depremdir. Travmaya neden olabilir.Özellikle çağımızda telefonlarla aldatmak artık çok daha kolay bir hale geldi.
O zaman sevgilinizin hareketlerinde, davranışlarında dikkat etmeniz gereken bazı noktalar vardır.
Benim sevgilim yapmaz diyorsan veya ondan beklemiyorum diyorsan geçip gidebilirsin. Başınıza gelirse burada ağlamanın, üzülmenin bir anlamı olmaz.ALDATILMAK VE ALDATILMA SİNYALLERİ AŞAĞIDA YER ALMAKTADIR. 👇
"ŞÜPHE TEK GERÇEKTİR"1.) Bir arama geldiğinde yanınızda mı konuşuyor yoksa gidip başka bir yerde mi konuşuyor.
2.) Tuvalete gidecem deyip telefonu yanında mı götürüyor yoksa telefonu ortalıkta mı bırakıyor.
3.) Konuştuğunuzda, film izlediğinizde telefonu görebileceğiniz bir yerde mi tutuyor yoksa sizden gizli mi tutuyor.
4.) Telefonu masaya ters bıraktıysa.
Telefonu neden ters bırakmış olabilir?
Ve art arda gelen bildirimler ?
Ekran yanmasın siz görmeyin diye olabilir mi ?
Sessize alıp da ters bırakmış olabilir mi ?
Titreşim peki ?
Bu noktalara dikkat ediyoruz.
Gizli servislerin kullandığı bazı kritik noktalardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEN DİLİ
RandomPLATFORMUN EN İYİ "BEDEN DİLİ" KİTABIDIR. ⭐ MANİPÜLASYON ⭐ İKNA TEKNİKLERİ ⭐ BEDEN DİLİ VE YALAN ⭐ PSİKOLOJİK SAVAŞ ⭐ ETKİLİ İLETİŞİM ⭐ PROPAGANDA