İNSAN İLİŞKİLERİ VE MANİPÜLASYON
Malesef çağımızda insan ilişkilerinde bozulmalar mevcuttur.
Sosyal medyanın amacı insanların sosyalleşmesiydi ama insanların daha çok asosyal birine dönüştüğünü ve artık gerçek iletişimin, sohbetin azaldığını fark ediyoruz. Hepimiz bunu gözlemliyoruz. Artık sokaklarda bile çocuklarımızı görmüyoruz.
Ya oyun oynuyorlar, ya video izliyorlar.
Konunun derinliklerine inmiyorum sadece insan ilişkileri ve manipülasyonun gücüne değineceğiz.⭐ İnsanlar çok fazla samimi oldukları zaman ne oluyor ?
Birbirlerinden çabuk sıkılıyorlar, kopuyorlar ve uzaklaşıyorlar.
Hatta bazen bu iş düşmanlığa da ulaşabiliyor.
İlişkileri şuna benzetebiliriz.
Bir ayakkabı görürsünüz çok beğenirsiniz.
Benim bunu almam gerekiyor dersiniz.
Ayakkabıya sahip olursunuz.
Giyersiniz mutlu olursunuz, sizi huzurlu yapar. Yürürken bazen bakarsınız.
Bir süre sonra ona sahip olduğunuz için sıkılırsınız. Artık eskisi gibi bakmazsınız. normalleşir ve sıradanlaşır.🎩 Bundan dolayı fazla samimiyet değersizlik getirir arkadaşlar.
Mesafenizi her zaman korumalısınız.
Bütün sırlarınızı, hedeflerinizi, hayallarinizi söylerseniz karşınızdaki kişi size tümüyle sahip olur ve sizden artık beklediği alacağı bir şey kalmaz.
Sıradanlaşırsınız ve herkesleşirsiniz.
İnsanların size şunu demesi gerekli
"Ya sen benim hakkımda herşeyi biliyorsun da ben senin hakkında hiç bir şey bilmiyorum?"
İşte olay tam da bu.
O zaman karşımızdaki insanın bize daha fazla zaman harcaması lazım.
Bizi keşfetmesi, tanıması, bize ulaşması uzun bir zaman alacak.
Bunu bir sürece bir zamana yayıyoruz.
Bırakın bizi merak etsinler.
Bizler duygusal olarak hareket edersek bütün hayatımızı bir gün içinde karşıdaki kişiye anlatırız.
Biliyoruz ki duygusal olarak hareket eden herkes bu yolun sonunda kaybeden olacaktır ve bu kaçınılmazdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEN DİLİ
DiversosPLATFORMUN EN İYİ "BEDEN DİLİ" KİTABIDIR. ⭐ MANİPÜLASYON ⭐ İKNA TEKNİKLERİ ⭐ BEDEN DİLİ VE YALAN ⭐ PSİKOLOJİK SAVAŞ ⭐ ETKİLİ İLETİŞİM ⭐ PROPAGANDA