8│İki Black ve Bir Porsuk
Jade kahkahalar atarak Adelina'nın yanına gelirken pembe saçlı kız merakla arkadaşının neye güldüğüne baktı. Beş dakikalığına ayrılmışlardı yalnızca ve beş dakikada ne olmuş olabilirdi ki?
"Ne olduğuna inanamazsın!" dedi Adelina'nın yanına otururken. "Atlas Black'e iksir veren kıza Çığırtkan geldi. Bil bakalım kim tarafından?"
"Hımm, ben oyumu Heather'a veriyorum."
"Yanlış!" dedi Jade hala kıkır kıkır gülerken. "Draco Malfoy'dan geldi! Sadece Çığırtkan da değil, nasıl yaptı bilmiyorum ama kağıt konuşmayı bitirir bitirmez ağzından tuhaf siyah bir duman çıktı ve kızın yüzü şu an simsiyah. Madam Pomfrey çıkarmaya çalışıyormuş o şeyi ama daha başaramamış."
Adelina kahkaha attı. "Malfoy okuldan gitse bile Black'in peşinde gölge gibi ha?" dedi. Draco Malfoy tuhaf bir şekilde Atlas Black'e fazlasıyla düşkündü. Ona yaklaşan uçan sineği bile lanetleyecek kadar kıskançtı.
"Kızın surat ifadesi o kadar komikti ki." dedi Jade tekrar o anı hatırlayınca. "Heather Black kahkahalarla gülüyordu, Atlas Black olduğu yerde ölmek ister gibiydi. Çok mükemmeldi, keşke orada olsaydın."
"Tüm eğlenceyi kaçırmışım sahiden." dedi Adelina. "Ama İksir kitabımı unutmuşum ne yapabilirim?"
Bugünkü İksir dersi Adelina'yı geriyordu. Çünkü dersleri Gryffindor ile ortaktı. Ve Gryffindor demek sorun demekti Adelina için.
"Sarı jöle, on sekiz yıllık hayatında nihayet bir işe yaradı." Leonis yanında Rafael ve Ginny ile içeri girerken Çığırtkan meselesinden bahsediyordu. "Bir ara tebrik mektubu yazayım bari."
Ginny kaşlarını kaldırdı hayretle. "Sen? Malfoy'u tebrik edeceksin?"
"Söz konusu Atlas'sa akan sular durur." dedi Leonis, sonra sırıtarak "Tabii mektubun sonuna Keleker dışkısı sürebilirim. Kuru kuru tebrik etmek olmaz." diye ekledi.
"Sen iğrençsin!" dedi Rafael. "Daha iki dakika önce masadan kalktık. Tanrım."
Leonis büyük bir kahkaha atarak masasına oturduğunda yan masadaki Adelina'yı fark etti ve sırıttı. "Günaydın Adel."
Genç kız cevap niyetine gözlerini devirdi. "Sabah solundan mı kalktın? İnsan nezaketen cevap verir, bir de Hufflepufflar nazik olacak." diyerek devam etti Leonis. Hala tatlı tatlı sırıtıyordu.
"Aşısı tam olmayan kedilere muamelem böyle." dedi Adelina.
Ginny dudaklarını birbirine bastırıp son anda çıkmak üzere olan kahkahasını engelledi. Rafael ise hiç uğraşmadı engellemekle, dayanamayıp güldü.
"En azından porsuklar gibi yabani değiliz."
"Porsuklar kadar cesur olabilseniz keşke." dedi Adelina sinirle. "Guinness Rekorlar Kitabı'na dünyanın en cesur hayvanı olarak girmiş hayvana dediği şeye bak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」
Fanfiction❗ BET ON HER İKİNCİ KİTAPTIR, BET ON HER OKUNMADAN OKUNAMAZ ❗ 𓆩*𓆪 𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄 𓆩*𓆪 Leonis Black'in hayatı tamamen kusursuzdu. Bu hayattaki tek kusur ise Adelina Osborne adında bir cadıydı. ╔════════════╗ l...