20│Hayatımın Aşkı

1.2K 141 216
                                    

20│Hayatımın Aşkı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

20Hayatımın Aşkı

Leonis, Ginny'nin dizlerinde yatmış elindeki dergiyi okurken şömineden gelen sıcaklıkla ısınıyordu. 

"Bugün ne yapacağız bilin bakalım!" dedi Rafael elinde gitarıyla gelip aralarına otururken. "Hadi, tahmin edin!"

Leonis başını yan döndürüp en yakın arkadaşına baktı. Gitarını akort ediyordu. "Dur tahmin edeyim, gitarınla bir alakası var." dedi sırıtarak.

Rafael göz devirip "Ha ha çok komik." dedi. "Ama yaklaştın. Yedinci sınıfların birkaçıyla toplanıp bahçede ateş falan yakacağız, mutfaktan aşırabilirsek yemek de aşıracağız."

"Buna McGonagall nasıl izin verdi?" diye sordu Ginny. 

Rafael omuz silkip gitarının tellerine dokunup sesini dinledikten sonra akorda devam etti. "Bilmem ama Dumbledore sayesinde olduğu belli, tüm gün ters ters baktı ona."

"Ben olsam kediye dönüşüp yüzünü tırmalardım." dedi Leonis. Ginny onun alnına tokat attı. "Ah, ne vuruyorsun be?" diye çemkirdi Leonis alnını ovarken.

"Neyse, ben de gitar çalacağım." dedi Rafael mutlu mutlu. "Gelirsiniz kesin, değil mi?"

Ginny omuz silkti. "Yapacak daha iyi bir işim yok."

Leonis ofladı. "Ben geç kalırım galiba." dedi. "Ama gelirim."

"Yine ne yapacaksın?" diye sordu Ginny. Son günlerde Leonis'in vukuatları artmıştı. Adelina'nın peşinde dolaşarak onu sinirlendirmesi -Adelina, Leonis'e attığı bir lanetten dolayı iki gün ceza almıştı.- ve Daniel'a devamlı laf sokmaya devam etmesi fazlasıyla dikkat çekiciydi.

Koridorlarda dedikodular dönüyordu. Leonis Black'in Adelina Osborne'ü geri istediğini, bu yüzden onun peşinde koştuğunu söyleyen dedikodulardı. Eh, gerçeği yansıtıyorlardı neticede. Leonis, peri kızını gerçekten geri istiyordu.

"Bir şey yapmayacağım!" dedi Leonis. "Sadece odamı toplamam gerek, o kadar."

Ginny inanmaz bir bakış attı Leonis'e ancak üstüne gitmedi. Bir şey yaparsa çıkardı kokusu sonuçta, toparlamak da onlara düşerdi.

Aslında Leonis'in canı biraz sıkkındı. Bir buçuk hafta geçmişti Adelina'ya onu geri kazanacağına dair yemin ettiği günün üzerinden.

Sıkı da çalışıyordu, elinden gelen her şeyi yapıyordu kendini affettirmek için ama inatçı peri kızı en ufak bir yumuşama göstermiyordu.

Bir yandan Daniel ile ilişkisini kontrol ediyordu Leonis. Ödü kopuyordu ona yalnızca kendisinin gördüğü yönlerini gösterecek diye. Neyse ki böyle bir sinyal almamıştı da içi azıcık da olsa rahattı. 

Bu yüzden akşama kadar kafasını dağıtmak için odasını topladı, ödevlerini ayırıp güzelce rulo yaptı ve mühürledi. Annesine sevgi dolu bir mektup yazdı. Oyalanmak için elinden geleni yaptıktan sonra dışarıdan kuleye kadar ulaşan kahkaha seslerine daha fazla karşı koyamadı.

𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin