4 │Uzak ve Yakın
Leonis, sarı saçlarını dağıtarak Quidditch sahasına girdiğinde tribünlerin dolu olduğunu görüp kaşlarını çattı. Bu kalabalığa anlam verememişti.
"Gin?" Ginny kızıl saçlarını uçuşturarak Leonis'e döndü. Leonis elini tribünlere doğru uzatarak "Bu kalabalık niye? Alt tarafı antrenman yapacağız." diye sordu.
Ginny gözlerini devirdi. "Harry'nin yönettiği ilk antrenman da bu kadar kalabalıktı hatırladın mı? Şimdi sıra sende."
Sarışın Black, omzuna attığı süpürgesini koltuk altına sıkıştırıp takım arkadaşlarına döndü. Seçmeler yapılalı üç gün olmuştu ve Leonis genellikle eski oyunculardan oluşan bir takım kurmuştu. Ne yapabilirdi ki? Ekipleri harikaydı.
Gözleri Vurucu sopasıyla bekleyen Daniel William'a kaydığında öfkeyle doldu. Aslında onu bir şekilde takıma almak istemiyordu ama Quidditch söz konusuyken gereksiz hıncını kenara bırakmak zorundaydı.
Çünkü... Quidditch'ten bahsediyorlardı.
"Tamam, takım." dedi Leonis onlara bakarak. "Her zamanki uçuş pozisyonumuzu alıyoruz. Güzel bir antrenman olsun."
Takım süpürgelerine binerken "Ginny, unutmadan, şaşırtmacayı yapacağımız zaman altta uçan ben olacağım, sen dikkat dağıtan olacaksın, tamam mı?" dedi Leonis.
"Bunu bu kadar izleyicinin arasında yapmak istediğine emin misin Leo? Arada Slytherinler de var. En basitinden..." dedi ve eliyle bir noktayı işaret etti. Heather, güzelliğiyle insanları mest ederek oturuyordu.
"Tanrım!" diye söylendi Leonis. "Tamam, daha sakin bir zamanda deneriz onu."
Süpürgeler havalandığında takım kaptanı tribünlere doğru uçtu. "Zahmet olmazsa niye bu kadar kişinin alt tarafı bir antrenmanı izlemeye geldiğini öğrenebilir miyim?"
"Yasak mı?" diye sordu birisi, Leonis dönüp baktığında Ravenclaw cüppesini gördü.
"Yasak değil elbette ama bir amacınız olduğu ortada. Taktiklerimizi mi görmek istiyorsunuz?"
"Sen olayı çok yanlış anlamışsın abi." diye seslendi Heather. Oturduğu yerden kalkmıştı. Yüzü oldukça öfkeliydi. "Bu kendini bilmez erkek düşkünleri seni nasıl tavlayacaklarını hesap etmek için buradalar!"
Leonis'in kaşları eğlenen bir tavırla kalktı. Tribünlere şöyle bir baktı. "Öyle mi?" dedi. Keyiflenmişti bir anda, demek onunla ilgilendikleri için buradaydılar.
Gururu okşanmıştı ve koltukları kabarmıştı.
"Gülüyor musun bir de!" diye köpürdü Heather ağabeyinin yüzündeki sırıtmayı görünce. Leonis kibirle omuz silkti. "Ne olmuş yani yakışıklı bir çocukla çıkmak istiyorlarsa?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」
Fiksi Penggemar❗ BET ON HER İKİNCİ KİTAPTIR, BET ON HER OKUNMADAN OKUNAMAZ ❗ 𓆩*𓆪 𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄 𓆩*𓆪 Leonis Black'in hayatı tamamen kusursuzdu. Bu hayattaki tek kusur ise Adelina Osborne adında bir cadıydı. ╔════════════╗ l...