27│Black Karşılaşması

1.2K 157 256
                                    

27│Black Karşılaşması

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

27│Black Karşılaşması

𝙉𝙤 𝙤𝙣𝙚 𝙚𝙡𝙨𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙢𝙚 𝙨𝙖𝙙𝙙𝙚𝙧,
𝘽𝙪𝙩 𝙣𝙤 𝙤𝙣𝙚 𝙚𝙡𝙨𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙡𝙞𝙛𝙩 𝙢𝙚 𝙝𝙞𝙜𝙝 𝙖𝙗𝙤𝙫𝙚.

🜲

Leonis söyleyeceklerini bitirdiğinde Rafael ve Ginny hayretle ona bakıyordu. 

Tüm hikayeyi anlatmıştı Leonis. Ailesinden bahsetmiş, yaşadığı ikilemi açıklamış ve sonunda annesine başkaldırışını anlatmıştı. Artık ikisi de tüm hikayeyi baştan sona biliyorlardı.

"Vay be!" dedi Rafael şaşkınca. "Demek sen o yüzden ayrıldın kızdan."

Leonis başıyla onayladı. Vardıkları nokta aynı olmuştu, Leonis yine ailesiyle tüm iplerini koparmıştı ama Adelina ile hiç ayrılmasa buna cesaret edebilir miydi bilmiyordu.

Aklının başına gelmesi için Adelina'yı kaybetmesi gerekiyordu demek.

"Seninle gurur duydum." dedi Ginny onun omzuna vurarak. "Biz arkandayız, sakın merak etme. Bizimle yaşayabilirsin."

"Weasleylerin sekizinci çocuğu istediğini sanmıyorum." Leonis sırıtınca Ginny göz devirdi. 

Büyük Salon'daki gösterinin akşamında ortak salondaydılar. Ve Leonis, Adelina masadan kalkıp gittiğinden beri onu hiç görmemişti.

Bu durum onu endişelendiriyordu. Onunla konuşması gerekiyordu ama Adelina ortalıkta yoktu.

Leonis, Rafael ile satranç oynarken yanlarına üçüncü sınıf bir çocuk yaklaştı. "Leonis, Profesör Black seni odasına çağırıyormuş."

"Harika." dedi Leonis alayla. "Sağ ol."

Çocuk uzaklaşırken Leonis oflayıp elini saçlarından geçirdi. "Savaştaki yeni cephe açıldı, Tanrı yardımcım olsun." diyerek ayağa kalktıktan sonra arkadaşlarına "Eğer yarım saat içinde gelmezsem Atlas, Heather ve Harry'ye onu sevdiğimi söyleyin. Harry'ye odamdaki Gryffindor bayraklarını bırakıyorum." dedi.

"Drama yapma." dedi Ginny ona homurdanarak. 

Leonis içinde büyük bir sıkıntıyla babasının odasına ilerlerken elleri cebindeydi. Annesiyle olan konuşmadan daha kötü geçecekti bu konuşma, bunu biliyordu Leonis. 

Annesinin söyledikleri bile içini yakmışken babasının sert sözlerine nasıl katlanacaktı?

Kapıyı tıklatıp gir emrini beklemeden içeri girdi. Babası masasında oturuyordu, Leonis'e baktı hemen. Gri gözlerindeki ifade belirsizdi.

𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin