21 | Kusur Meselesi
❝𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙙𝙤𝙞𝙣'
𝙒𝙝𝙚𝙣 𝙨𝙪𝙙𝙙𝙚𝙣𝙡𝙮 𝙬𝙚 𝙛𝙚𝙡𝙡 𝙖𝙥𝙖𝙧𝙩.❞🜲
6 Haziran 1998 / Leonis ve Adelina'nın Ayrılığı
Leonis annesinin doğum günü için babasının aldığı izinle Black malikanesindeydi. Atlas ve Heather cezaya kaldıkları için katılamamışlardı.
Babası ikisine de çok kızmıştı annesinin doğum gününde cezaya kaldıkları için. Jennifer ise bunun sorun olmadığını, doğum günü meselesinin çok dert olmadığını açıklamaya çalışmıştı ama Regulus onu pek dinlememişti.
Üstüne bir de ikisine o da ceza vermişti ceza aldıkları için.
Atlas, Malfoy ile öpüşürken yakalandığı için ceza almıştı Heather ise gizlice Ravenclaw ortak salonuna girmeye çalıştığı için.
"Hogwarts nasıl?" diye sordu Jennifer makarnasından bir çatal alırken.
"Doğum gününde derslerimi mi konuşacağız?" dedi Leonis sırıtarak. "Mesela kaç yaşına girdiğinden konuşsak?"
"Kötü konulardan konuşmuyoruz." dedi Jennifer da sırıtarak.
"O zaman derslerimden hiç bahsetmeyelim güzellik."
Regulus gözlerini devirdi. Leonis'in derslerini takip ediyordu. Elbette dersleri gayet iyiydi.
"Ben derslerinden bahsedelim demedim, Hogwarts nasıl dedim. Sadece derslerle mi alakalı orası?" diye sordu Jennifer oğluna.
Leonis gülümsedi. "Hımm, bir düşünelim. Rafael'in geçen gün alerjisi tuttu, tüm gece burun sümkürmesini dinlemekten uyuyamadım. McGonagall Quidditch kupasını teslim aldığında neredeyse mutluluktan ağlayacaktı. Quidditch demişken, herkes sizin sahadaki öpüşmenizi konuşuyor. Tüylerim diken diken oldu yemin ederim, annemle babamın aşkını dinlemekle görmek arasında çok fark varmış."
"Hımm, ne diyorlar hakkımızda?" Jennifer çatal tutmayan elini yanağına yaslayıp oğluna doğru eğildi.
"Genel olarak senin güzelliğinden bahsettiler anne." dedi Leonis etten bir parça ağzına atarken. Regulus kaşlarını çatıp homurdandı hemen. "İsim ver, ceza vereyim onlara." dedi.
"Olmaz, içlerinde sevdiklerim de var." dedi Leonis. "Sevmediklerimin ismini hemen verebilirim ama. Birisi anneme aşık bile oldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」
Fanfic❗ BET ON HER İKİNCİ KİTAPTIR, BET ON HER OKUNMADAN OKUNAMAZ ❗ 𓆩*𓆪 𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄 𓆩*𓆪 Leonis Black'in hayatı tamamen kusursuzdu. Bu hayattaki tek kusur ise Adelina Osborne adında bir cadıydı. ╔════════════╗ l...