24│Noel Çanları
Leonis, Noel akşamı için heyecanlıydı. Harry ve Ginny ile birlikte geçireceği Noel'den başka ne isterdi ki?
Doğru, Adelina ile Noel geçirmek.
Atlas "Ya düzgün tut şunu!" diye bağırdı sinirle abisine. "Heather, sen de radyoya bakacağına ışıklarla ilgilen."
Noel ağacını süsleme görevi kardeşlere kalmıştı ve Jennifer bu görevi onlara verdiği için şimdiden pişmanlık duyuyordu.
Leonis ve Atlas birbirine karışmış süsleri açmaya çalışırken Heather da ağacın etrafına ışıkları sarıyordu.
"Bıktım ya! Al sen yap." dedi Leonis elindeki süsleri Atlas'a atarak.
"Birazdan misafirlerimiz gelecek ağaç hala hazır değil." Jennifer başını iki yana salladı. "Size güvenmemeliydim."
Leonis sırıtarak "Kalbimi kırıyorsun güzellik." dedi. "Bu dünyada sırtını bana yaslamayacaksın da kime yaslayacaksın?"
"Bana?" Regulus'un sesi duyulduğunda Leonis'in gri gözleri babasını buldu. Salona girmiş, karısının yanına gelip onun yanağına bir öpücük bırakmıştı. "Sen kimsin, sen yokken ben vardım."
Leonis elini kalbine koyarak "Çok kırıldım şu an." dedi ve az önce Atlas'ın kucağına attığı süslerden ikisini alıp ayırmaya kaldığı yerden devam etti.
"Baba, yardım eder misin?" dedi Heather ağacın arkasından. "Uzanamıyorum, boyum yetmiyor."
Regulus, Jennifer'ı bırakıp kızının yardımına koşarken "Sen iste yeter." dedi. Birlikte ışıkları ağaca dolama işlemini bitirdiler. Bu esnada Atlas da çözdükleri süslerden birkaçını ağaca asmaya başlamıştı.
Leonis süslemelerden birisini aldığında kanatları olan bir melek gördü ve gülümsedi. Aklına Adelina gelmişti. Onun peri kanatlı halini düşündüğünde kalbi heyecanla çarptı.
"Ne süse bakıp sırıtıyorsun?" dedi Atlas, Leonis'e seslenerek. "İyice kafayı yedin sen."
Leonis'in gri gözleri ışıl ışıl bir şekilde erkek kardeşine döndüğünde zihninde hala Adelina'nın yumuşak sesiyle söylediği şarkı çalıyordu. "Aklıma bir şey geldi sadece." dedi ve süsü Atlas'a verdi.
Nihayet ağacın süslenmesi bittiğinde Heather ışıkları yaktı ve ağaç göz kamaştırıcı bir şekilde parladı.
Çıkardıkları işten memnun, üç kardeş yan yana ağaca bakarlarken Regulus "Kavga etmiyorlar görüyor musun?" diye sordu karısına kısık sesle. "Keşke hep böyle olsalar."
"Sadece on dakika veriyorum." dedi Jennifer da. "On dakika sonra normale dönerler."
Tam Jennifer'ın tahmin ettiği gibi olmuştu. Atlas, Leonis'in arkasında patlattığı koku bombasına feci öfkelenmiş bir şekilde onu malikanede kovalarken Heather kahkahalar atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」
Fanfiction❗ BET ON HER İKİNCİ KİTAPTIR, BET ON HER OKUNMADAN OKUNAMAZ ❗ 𓆩*𓆪 𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄 𓆩*𓆪 Leonis Black'in hayatı tamamen kusursuzdu. Bu hayattaki tek kusur ise Adelina Osborne adında bir cadıydı. ╔════════════╗ l...