19│Saçlar ve İtiraflar
Adelina kollarını göğsünde kavuşturmuş bir şekilde Hastane Kanadında yatakta yatan Daniel'a bakıyordu. Çocuğun yüzü sararmıştı, ateşlendiği için de terliyordu.
"Yediğim bir şey dokundu sanırım." dedi Daniel öksürüklerinin arasında. "Akşam yemeğine kadar iyiydim."
"Bir anda nasıl bu kadar hastalanmış olabilirsin?" diye sordu Adelina onu süzerken. "Yemekten zehirlenmiş olsan kusman gerekirdi."
Daniel solgunca gülümsedi. "Muggle tıbbından bahsetmeni seviyorum."
Adelina başını hafifçe iki yana salladı. Daniel'ın ani hastalığı fazla şüpheli gelmişti gözüne. Neticede aptal değildi, yoktan var olan bir hastalığın dış etmenler sayesinde olduğunu anlayabilirdi.
Ve tahminlerine göre bu dış etmenin adı Leonis Black'ti.
"Bu gece burada kalman daha doğru." dedi Madam Pomfrey, Daniel'ı kontrol ederken. "Şu haline bir bak, iksirler etki bile etmemiş. Hala ateşin var. Uyku iksiri vereyim, uyuyunca biraz toparlarsın."
Daniel başını sallayıp onayladıktan sonra Adelina'ya döndü. "Randevumuz da iptal oldu." dediğinde genç cadı omuz silkti. "Mühim değil, sen iyi ol yeter."
İksiri içip uyuyan Daniel'dan sonra Adelina, Hastane Kanadını terk etti. Adımları Hufflepuff evine doğru gitmiyordu, Gryffindor Kulesi'ne gidiyordu.
Leonis Black çok olmaya başlamıştı ve bu duruma artık bir dur demesinin vakti gelmişti.
Şişman Hanım portresinin önünde durup "Bana Leonis Black'i çağırabilir misin?" diye sordu nazikçe. "Önemli bir şey söylemem gerekiyor da."
Şişman Hanım derin bir iç çekerek "Çocukların ulaklığını yapmaktan bıktım." diye söylendi ancak söylenmesine rağmen Gryffindor ortak salonunda bulunan portresine doğru yol aldı.
Adelina beş dakika kadar dışarıda bekledikten sonra portrenin yana kayıp açılmasıyla saçları dağınık Leonis dışarı çıktı. Yüzünde bir sırıtma vardı ve bu sırıtma Adelina'nın sinirini bozmuştu.
"Peri kızı?" dedi keyifle karşısında dikilirken. "Seni burada görmek bir şeref."
Adelina gözlerini devirdi. "İki dakika ciddi dur." dedi.
"Karşımda sen varken ciddiyete yanaşmıyorum pek." Leonis'in gri gözleri Adelina'nın oldukça aşina olduğu bir şekilde parlıyordu. Heyecanla, sevgiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」
Fanfiction❗ BET ON HER İKİNCİ KİTAPTIR, BET ON HER OKUNMADAN OKUNAMAZ ❗ 𓆩*𓆪 𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄 𓆩*𓆪 Leonis Black'in hayatı tamamen kusursuzdu. Bu hayattaki tek kusur ise Adelina Osborne adında bir cadıydı. ╔════════════╗ l...