7 | Loş Tünel
❝𝙎𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙢𝙞𝙣𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩𝙝𝙚𝙖𝙧𝙩𝙨
𝙏𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚𝙣, 𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙞𝙩'𝙨 𝙩𝙧𝙪𝙚.❞🜲
Aralık 1997 / Leonis ve Adelina'nın İlişkisi
Adelina oturduğu yerden süpürge üzerinde uçan öğrencileri izlerken gülümsüyordu. Kaptan, takım arkadaşlarına direktifler vererek bağırıyor, takım da ona uyarak antrenmanlarına devam ediyordu.
Aslında Adelina, Quidditch'ten pek hoşlanmazdı. Yani, izlemesi elbette keyifliydi ama ne oyunun kurallarını anlardı ne de oyunu oynamayı becerebilirdi. Annesi de kendisi gibi pek sevmezdi Quidditch'i. Bir tek bir dönem Ravenclaw takımında Tutuculuk yapmış, o kadardı.
Muggle-doğumlu olması ile bir alakası olmalıydı. Adelina muggle okullarına gitmişti küçükken. Onlarla futbol, yakar top, saklambaç gibi muggle oyunları oynamıştı ve onlara alıştıktan sonra Quidditch ilginç geliyordu.
Annesi muggle-doğumlu bir cadı olsa bile muggle yaşantısının içinden kopup geldiği için ve babası da bir muggle olduğu için çocuklarının da o yaşantıyla tanışmasını istemişler, Adelina'yı o şekilde büyütmüşlerdi.
"Leo! Pas ver artık." diye bağırdı Harry.
Sarışın çocuk Katie Bell'e attı elindeki Quaffle'ı. Katie hızla uçarak topu çemberden geçirdikten sonra takım biraz daha hareketlendi.
Adelina'nın gözleri bir tek Leonis'i görüyordu. Üzerindeki kırmızı Quidditch formasıyla ve süpürgesinin üzerinde muazzam gözüküyordu. Sarı dalgalı saçları bir güneş gibi parlıyordu en uzaktan bile.
İlk tanışmalarının üzerinden iki buçuk ay geçmişti ve nihayet Adelina, kasım ayının başında kendine daha fazla engel olamayıp Leonis'i hayatına almıştı.
Esasında onun ilgi çeken ve çapkın tavrından korkuyordu ama işler beklediği gibi olmamıştı. Leonis bir tek kendisini görüyor gibiydi, gözleri yalnızca onun üzerindeydi. Galiba özelim demişti Adelina kendi kendine.
Hala inanamıyordu. Leonis Black onunla ilgileniyordu. Yani... Neden? Adelina'dan çok daha güzel bir dolu kız vardı okulda, daha yetenekli veya daha çekici bir sürü kız. Ama Leonis, Adelina'ya gelmişti.
Tabii yalnızca bir buçuk aydır süregelen bir şey için hemen heyecanlanmayacaktı. Her an her şey olabilirdi.
"Ya Rafael!" diye bağırdı Leonis. "O Bludger'ı sokacağım bir yerine, Ginny'ye doğru atsana, kız çemberlere uçuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」
Fanfic❗ BET ON HER İKİNCİ KİTAPTIR, BET ON HER OKUNMADAN OKUNAMAZ ❗ 𓆩*𓆪 𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄 𓆩*𓆪 Leonis Black'in hayatı tamamen kusursuzdu. Bu hayattaki tek kusur ise Adelina Osborne adında bir cadıydı. ╔════════════╗ l...