| Özel Bölüm

596 66 63
                                    

❝ 𝐈'𝐦 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐟𝐚𝐢𝐫𝐲𝐭𝐚𝐥𝐞,
𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐢𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭𝐬. ❞

🜲

14 Şubat 1998 / Adelina'nın Doğum Gününden İki Gün Önce

Leonis oturduğu sandalyede başını arkaya atmış, yerine yayılmış bir pozisyonda rahatına bakarken sadece fiziksel olarak rahattı.

Çünkü başı ağrıyor, etrafındaki sesler de bu baş ağrısına yardımcı olmuyordu.

"Şşşt, Leo, sen beni dinlemiyor musun?" diyerek karnını dürtükleyen Harry ile yüksek sesle ofladı ve başını yan çevirip en yakın arkadaşına baktı. Harry gözlüklerinin ardından parlayan gözleriyle onu izliyordu.

"Dinliyorum Harry, dostum, en yakın arkadaşım! Ama niye ben dinliyorum? Senin kafanı ütüleyeceğin bir sevgilin yok mu, gitsene ona."

Harry gözlerini devirdi. "Ginny'nin yanına gidince koluma yapışıp metresine gitme, benimle kal diye yalvaran kimdi?"

Leonis dudak büktü ancak bir şey söylemedi, Harry'nin Ginny'nin yanına gitmesine sahiden o engel olmuştu.

"Benimle ilgileneceğini sanıyordum çünkü! Sense Ginny'yi anlatıp duruyorsun, bana ilgi vermeyeceksen ne diye yanımdasın?"

"Mızmız bir bebek gibisin." Harry elini Leonis'in sarı dalgalı saçlarına atıp karıştırdı sevecence. 

Leonis şımarıktı ve bazen bu şımarıklığı çekilmez olabiliyordu, Harry onu yıllardır yakından tanıdığı için bunu söyleyebilirdi. Ancak Leonis'in bu şımarıklıklarını o komik ve tatlı bulurdu, yıllardır alışık olduğu için rahatsız olmuyordu.

Leonis kaşlarını çattı. "Sen de artık beni sevmiyorsun, hain Potter."

Harry sırıtarak "En çok seni seviyorum, ağlama. Sevgiye mi doymuyorsun anlamıyorum." dedi.

"Senin sevgine doymuyorum sadece." Leonis de çapkınca sırıtıp karşılık verdiğinde Harry yüksek sesli bir kahkaha atarak "Osborne duymasın." dedi.

Leonis'in aklına taparcasına aşık olduğu sevgilisi geldiğinde hevesli bir nefesle yarı yatar pozisyonda oturduğu sandalyesinde doğrularak Harry'ye baktı. "Ben de seninle bunu konuşacaktım işte!"

"Adelina'yı mı?" diye sordu Harry şaşkınca. "Ben Ginny'den bahsedince surat asıyorsun, Adelina'dan mı bahsedeceksin bana? Hem de Ginny senin yakın arkadaşın!"

Leonis eliyle sinek kovalar gibi bir hareket yaptı. "Öncelikle, Adelina'dan bahsetmek Ginny'den bahsetmekten daha çok hoşuma gidiyor, sevgilim çok daha ilgi çekici-"

"Bunu Ginny'ye söyleyeceğim."

"Söylersen ben de ondan gizli benimle bu yaz göl kıyısında ateş viskisi içtiğini söylerim." 

Ginny buna kesinlikle sinirlenirdi. Hayır, içki içtikleri için değil, o olmadan içtikleri için öfkelenirdi.

Harry gözlerini kısarak Leonis'e baktı. "Sana güvenende suç, koynumdaki yılan."

"Cidden koynunda mıyım?" dedi Leonis şebek gibi sırıtarak, Harry'ye doğru yaklaşmıştı. Gri gözlerinde haylaz pırıltılar dolaşırken Harry onu alnından geriye itti.

"Ne konuşacaksın peri kızın hakkında?" 

Leonis kaşlarını çatarak "Ona sadece ben peri kızı derim Harry." dedikten sonra kaşlarını gevşeterek "Doğum günü yaklaşıyor, iki gün sonra. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sen daha iyi anlarsın bu işlerden diye sorayım dedim." dedi.

𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄「ʟᴇᴏɴɪs ʙʟᴀᴄᴋ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin